• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Завершена

259 863.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 299.32 UAH
Номер: 513f60906afb4d4da6f7d6fa76c272d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 17.03.2025 16:54 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 16-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-02-25-012680-a 25.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Понорниця» Понорницької селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.02.2025 № 7 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БАХМАЧ НАФТОСЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2025, протокол уповноваженої особи від 12.02.2025 № 12.02-2, договір від 12.03.2025 № 100, укладений між Замовником та ТОВ «БАХМАЧ НАФТОСЕРВІС» (далі – Договір), пояснення та документи, оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 20.03.2025 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовником визначено предмет закупівлі як «Дизельне паливо» (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), а у пункті 4.1 розділу «Загальні положення» тендерної документації та у додатку № 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено закупівлю «Дизельне паливо». Слід зазначити, що Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить позицію, що найбільше відповідає товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09134200-9 «Дизельне паливо»). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником не зазначено посаду посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, якість дизпалива повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та/або умовам технічного регламенту і підтверджуватись одним із наступних документів: копією сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Вимогами додатку 4 до тендерної документації, Замовником передбачено подання у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або сертифікатів якості та/або декларації відповідності. У тендерній пропозиції учасником ТОВ «БАХМАЧ НАФТОСЕРВІС» надано Сертифікат відповідності № 13964/Р та лист пояснення (файл «Сертифікат відповідності + лист пояснення. pdf») іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника. Також необхідно зазначити, що відповідно до абзацу другого пункту 5 Технічного регламенту, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2017 № 927 (зі змінами), на які посилається учасник ТОВ «БАХМАЧ НАФТОСЕРВІС» при наданні сертифікату відповідності без перекладу на українську мову, дозволяється введення в обіг палива, які ввозяться на митну територію на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам Технічного регламенту. Відповідно до наданого сертифікату відповідності, не можна ідентифікувати на який вид продукції надано сертифікат. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БАХМАЧ НАФТОСЕРВІС» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2025 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2025 б/н про визначення ТОВ «БАХМАЧ НАФТОСЕРВІС» переможцем закупівлі. Замовником укладено ТОВ «БАХМАЧ НАФТОСЕРВІС» договір від 12.03.2025 № 100, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 27.03.2025 16:49 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2025 16:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ) від 27.03.2025 року про Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у межах проведення моніторингу (ID Моніторингу: UA-M-2025-03-17-000086) процедури закупівлі: Дизельне паливо (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-25-012680-a КП «Понорниця» Понорницької селищної ради (надалі - Замовник) надає документальне підтвердження щодо вживання заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Додаток: додаткова угода №2 від 02. квітня 2025 року до договору №100 від 12 березня 2025 року.
Дата публікації звіту: 03.04.2025 11:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 03.04.2025 12:43

Запити/Пояснення