-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апарат рентгентерапевтичний для дистанційної терапії (код ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 59233 Система рентгенівська ортовольтова терапевтична стаціонарна)
Завершена
21 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 107 500.00 UAH
Номер:
5b4a4345f5244471a475a60325c5c7fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 11:40 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2025-02-25-011907-a 25.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КАНБЕРРА ПАККАРД» та ТОВ «ІННОВАТЕК МЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.02.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2025 № 25, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КАНБЕРРА ПАККАРД» (далі – ТОВ «КАНБЕРРА ПАККАРД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОВАТЕК МЕД» (далі – ТОВ «ІННОВАТЕК МЕД»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.03.2025, договір поставки від 25.03.2025 № 105 на суму 20 971 900,00 грн, пояснення Замовника, надані 28.03.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.04.2025 11:25 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
12ee143a53a8404fa556f81e3903f38d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2025 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Апарат рентгентерапевтичний для дистанційної терапії (код ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 59233 Система рентгенівська ортовольтова терапевтична стаціонарна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-25-011907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
33a282b9fe5d498e9bb3e3c1a0381067
Назва:
відповідь на запитання
Дата опублікування:
28.03.2025 11:35
Опис:
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
З метою забезпечення надання медичної допомоги пацієнтам та у зв’язку із збільшенням кількості рентгентерапевтичних процедур, на виконання умов договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, що укладено з НСЗУ в поточному році, відповідно до службової записки ініціатора закупівлі, ініційовано проведення закупівлі у 2025 році Апарату рентгентерапевтичного для дистанційної терапії (код ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 59233 Система рентгенівська ортовольтова терапевтична стаціонарна).
Наказом керівника КНП ЛОР «ЛОРЛДЦ» від 17 лютого 2025 року №76 створена робоча група з підготовки та супроводу закупівлі медичного обладнання – Апарату рентгентерапевтичного, на яку було покладено обов’язки з підготовки тендерної документації, технічного завдання та інших документів, для визначення необхідної інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики медичного обладнання, очікуваної вартості, а також функції з перевірки тендерних пропозицій.
На засіданні робочої групи, яке відбулося 21 лютого 2025р. було розглянуто необхідність придбання вказаного обладнання та визначено, і погоджено технічні, якісні та кількісні характеристики рентгентерапевтичного апарату, його очікуваної вартості (21,5 млн. грн.), яка є меншою від розміру бюджетного призначення, а також погоджено умови тендерної документації.
Очікувану вартість закупівлі розраховано методом порівняння ринкових цін, а також шляхом проведення аналізу закупівель минулих періодів, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Доповнена інформація та документи, які підтверджують позицію замоника, подаємо в окремих документах (файлах).