• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Труба профільна 100х100 мм 3,0 мм Труба профільна 40х40 мм 2,0 мм Труба профільна 40х20 мм 2,0 мм LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м Арматура металева 8 мм Арматура металева 10 мм дріт ок. т/о 1,2мм (1кг) дріт ок. т/о 3,0мм (1кг) Катанка 6мм ДК 021:2015:44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

Завершена

620 625.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 103.13 UAH
Номер: 4a8a4bba844549e1b3b28bfc3aab3cfd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 07.05.2025 16:26 - 29.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.05.2025 № 59-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-25-009594-a, 25.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону; розгляду пропозицій учасників ТОВ «Перша будівельна база», ТОВ «Промислова група «ЛІДЕР» та ФОП Оніщенко Г.П. на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду пропозицій учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.02.2025; пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Перша будівельна база» (далі – ТОВ «Перша будівельна база»), «Промислова група «ЛІДЕР» (далі – ТОВ «Промислова група «ЛІДЕР») та фізичної особи-підприємця Оніщенко Ганни Пилипівни (далі – ФОП Оніщенко Г.П.); протокольні рішення уповноваженої особи від 10.03.2025 № 10/03/25, від 24.03.2025 № 25/03/25-7, від 28.03.2025 № 28/03/25 та від 30.03.2025 № 30/03/25-7; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.04.2025 № 11/КЕС-112; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення та документи, отримані 15.05.2024 від Замовника в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 15.05.2025 16:12 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 16:12

Запити/Пояснення