-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Труба профільна 100х100 мм 3,0 мм Труба профільна 40х40 мм 2,0 мм Труба профільна 40х20 мм 2,0 мм LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м Арматура металева 8 мм Арматура металева 10 мм дріт ок. т/о 1,2мм (1кг) дріт ок. т/о 3,0мм (1кг) Катанка 6мм ДК 021:2015:44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Завершена
620 625.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 103.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 103.13 UAH
Номер:
4a8a4bba844549e1b3b28bfc3aab3cfd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 16:26 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2025 № 59-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-02-25-009594-a, 25.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону; розгляду пропозицій учасників ТОВ «Перша будівельна база», ТОВ «Промислова група «ЛІДЕР» та ФОП Оніщенко Г.П. на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду пропозицій учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.02.2025; пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Перша будівельна база» (далі – ТОВ «Перша будівельна база»), «Промислова група «ЛІДЕР» (далі – ТОВ «Промислова група «ЛІДЕР») та фізичної особи-підприємця Оніщенко Ганни Пилипівни (далі – ФОП Оніщенко Г.П.); протокольні рішення уповноваженої особи від 10.03.2025 № 10/03/25, від 24.03.2025 № 25/03/25-7, від 28.03.2025 № 28/03/25 та від 30.03.2025 № 30/03/25-7; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.04.2025 № 11/КЕС-112; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення та документи, отримані 15.05.2024 від Замовника в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.05.2025 16:12 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
0f59b62cfd7f4adaac28ac4b152f8eee
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2025 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-25-009594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі;
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b72b8cf7dbcc417c901f2fb66ab5aaf3
Назва:
Пояснення у спрощеній закупівлі за предметом «труба профільна 100х100 мм 3,0 мм, труба профільна 40х40 мм 2,0 мм, труба профільна 40х20 мм 2,0 мм, LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м, LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м, LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м, LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м, Арматура металева 8 мм, Арматура металева 10 мм, дріт ок. т/о 1,2мм (1кг), дріт ок. т/о 3,0мм (1кг), катанка 6мм (ДК 021:2015: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі)» з додатками
Дата опублікування:
14.05.2025 15:30
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
моніторинг за ідентифікатором: UA-M-2025-05-07-000060
ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-25-009594-a
Пояснення
у спрощеній закупівлі за предметом «труба профільна 100х100 мм 3,0 мм, труба профільна 40х40 мм 2,0 мм, труба профільна 40х20 мм 2,0 мм, LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м, LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м, LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м, LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м, Арматура металева 8 мм, Арматура металева 10 мм, дріт ок. т/о 1,2мм (1кг), дріт ок. т/о 3,0мм (1кг), катанка 6мм (ДК 021:2015: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі)»
07.05.2025 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2025-05-07-000060 по спрощеній закупівлі, проведеній Військовою частиною 3113 Національної гвардії України в 2025 році, а саме закупівлі за предметом: труба профільна 100х100 мм 3,0 мм, труба профільна 40х40 мм 2,0 мм, труба профільна 40х20 мм 2,0 мм, LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м, LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м, LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м, LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м, Арматура металева 8 мм, Арматура металева 10 мм, дріт ок. т/о 1,2мм (1кг), дріт ок. т/о 3,0мм (1кг), катанка 6мм, ДК 021:2015: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-25-009594-a.
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
09.05.2025 року Східним офісом Державної аудиторської служби України через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення до 15.05.2025 (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«Запит про отримання пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі;
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1) – «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (додається до даних пояснень) та полягає у наступному.
- Замовник (назва установи, Є ДРПОУ)
Військова частина 3113 Національної гвардії України (ЄДРПОУ 44862706)
- Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-25-009594-a
Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015)
за кодом ДК 021:2015- 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Труба профільна 100х100 мм 3,0 мм
Труба профільна 40х40 мм 2,0 мм
Труба профільна 40х20 мм 2,0 мм
LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м
LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м
LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м
LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м
Арматура металева 8 мм
Арматура металева 10 мм
дріт ок. т/о 1,2мм (1кг)
дріт ок. т/о 3,0мм (1кг)
Катанка 6мм-
- Строк поставки товару до 01.04.2025 року
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість предмета закупівлі 620 625,40 (шістсот двадцять тисяч шістсот двадцять п’ять грн. 40 коп.) з ПДВ.
Розрахунок бюджетного призначення визначений відповідно до потреби та погоджених кошторисних призначень військової частини 3113 Національної гвардії України на 2025 рік.
Згідно п. 6 постанови КМУ від 11 листопада 2022 року №1275 «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
Потреби військової частини щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі, визначенні згідно наказу командира військової частини 3113 від 06.01.2025 №20 «Про затвердження переліків та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг у військовій частині 3113 на 2025 рік».
Кошторисні призначення затвердженні на 2025 рік згідно коду та назви програмної класифікації видатків державного бюджету 1003020 «Забезпечення виконання завдань, функцій та підготовки кадрів Національної гвардії України» по КЕКВ 2210.
Підстава для проведення закупівлі рапорт відповідального структурного підрозділу.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться відповідно до положень Закону України «Про оборонні закупівлі», Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 11 листопада 2022 року №1275 «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами та доповненнями (в редакціях чинних на момент оголошення та проведення закупівлі).
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме на запити цінових пропозицій отримано 4 відповіді, комерційні пропозиції від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «Епіцентр-К №3 запропоновано визначений товар за ціною:
Труба профільна 100х100 мм 3,0 мм – 820,28 грн. з ПДВ за один м пог.
Труба профільна 40х20 мм 2,0 мм – 135,69 грн. з ПДВ за один м пог.
Арматура металева 8 мм – 21,15 грн. з ПДВ за один м пог.
Арматура металева 10 мм – 32,31 грн. з ПДВ за один м пог.
дріт ок. т/о 1,2мм (1кг) – 156,00 грн. з ПДВ за один кг.
дріт ок. т/о 3,0мм (1кг) – 138,00 грн. з ПДВ за один кг.
Катанка 6мм – 15,04 грн. з ПДВ за один м пог.
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «ГРІКО ГРУП» запропоновано визначений товар за ціною:
LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м – 162,50 грн. з ПДВ за 1 шт.
LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м – 26,75 грн. з ПДВ за 1 шт.
LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м – 54,25 грн. з ПДВ за 1 шт.
LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м – 110,15 грн. з ПДВ за 1 шт.
3. Комерційна пропозиція від ФОП «Кушнір А. М.» запропоновано визначений товар за ціною:
Труба профільна 100х100 мм 3,0 мм - 405,00 грн. без ПДВ за один м пог.
Труба профільна 40х40 мм 2,0 мм - 110,00 грн. без ПДВ за один м пог.
Труба профільна 40х20 мм 2,0 мм - 83,00 грн. без ПДВ за один м пог.
LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м - 156,40 грн. без ПДВ за 1 шт.
LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м - 25,76 грн. без ПДВ за 1 шт.
LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м - 52,44 грн. без ПДВ за 1 шт.
LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м - 106,72 грн. без ПДВ за 1 шт.
Арматура металева 8 мм - 18,40 грн. без ПДВ за один м пог.
Арматура металева 10 мм - 24,84 грн. без ПДВ за один м пог.
дріт ок. т/о 1,2мм (1кг) - 69,00 грн. без ПДВ за один кг.
дріт ок. т/о 3,0мм (1кг) - 69,00 грн. без ПДВ за один кг.
Катанка 6мм - 10,12 грн. без ПДВ за один м пог.
4. Комерційна пропозиція від ТОВ «Альтаір - Д» запропоновано визначений товар за ціною:
Труба профільна 100х100 мм 3,0 мм - 415,00 грн. без ПДВ за один м пог.
Труба профільна 40х40 мм 2,0 мм - 112,00 грн. без ПДВ за один м пог.
Труба профільна 40х20 мм 2,0 мм - 83,50 грн. без ПДВ за один м пог.
LSG основнй білий 0.24 мм 3,6м - 159,30 грн. без ПДВ за 1 шт.
LSG поперечний білий 0,24 мм 0,6м - 26,50 грн. без ПДВ за 1 шт.
LSG поперечний білий 0,24 мм 1,2м - 53,25 грн. без ПДВ за 1 шт.
LSG пристіновий білий 0,24 мм 3,0м - 110,00 грн. без ПДВ за 1 шт.
Арматура металева 8 мм - 19,50 грн. без ПДВ за один м пог.
Арматура металева 10 мм - 27,00 грн. без ПДВ за один м пог.
дріт ок. т/о 1,2мм (1кг) - 71,00 грн. без ПДВ за один кг.
дріт ок. т/о 3,0мм (1кг) - 71,00 грн. без ПДВ за один кг.
Катанка 6мм - 10,50 грн. без ПДВ за один м пог.
Отже, за основу розрахунку очікуваної вартості взято положення пункту 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Однак, враховуючи принципи визначенні в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою максимальної економії та ефективності використання держаних коштів, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано вартість найдешевшої комерційної пропозиції потенційного постачальника
ФОП «Кушнір А. М., сума пропозиції 620 625,40 грн.
Закупівля здійснювалася відповідно до принципів, викладених у ст. 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
2) – «надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі»
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод з обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) ведено воєнний стан.
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею.
На виконання вказаних норм постановою Кабінетом Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 затверджено «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (надалі Особливості № 1275).
Згідно п. 6 постанови КМУ від 11 листопада 2022 року №1275 «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
Потреби військової частини щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі, визначенні згідно наказу командира військової частини 3113 від 06.01.2025 №20 «Про затвердження переліків та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг у військовій частині 3113 на 2025 рік».
Відповідно до пункту 8 Особливостей 1275 здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану:
Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для 2 гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Відповідно до рапорту відповідального структурного підрозділу від 24.02.2025 існувала нагальна потреба у здійсненні Закупівлі будівельних матеріалів (прутів, стрижнів) для відновлення (спорудження ) будівель та споруд військової частини, яку слід провести у порядку проведення спрощеної закупівлі. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до аналізу цін на товар в регіоні та інформації про діючі ціни, що розміщена на офіційних інтер-нет-ресурсах потенційних постачальників (виробників), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro», отриманих пропозицій від потенційних постачальників. Перелічені товари не відносяться до товарів оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівель у розумінні п. 43 Особливостей № 1275.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою військової частини 3113 прийнято протокольне рішення від 24.02.2025 № 24/02/2025 про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі.
Додаток:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
2. Рапорт відповідального структурного підрозділу з технічними характеристиками.
3. Акти маркетингового дослідження щодо визначення очікуваної вартості з комерційними пропозиціями.
4. Протокольне рішення від 24.02.2025 № 24/02/2025 про проведення спрощеної закупівлі.
Уповноважена особа
Начальник служби організації
закупівель військової частини 3113
капітан Артур СТАНІСЛАВСЬКИЙ
14.05.2025 року