-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Локалізації та недопущення поширення борщівника Сосновського на території Коломийської міської територіальної громади)
Торги не відбулися
1 000 379.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Номер:
691be94af36a4385a0baf5990d72742d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2025 00:00
Період моніторингу:
18.03.2025 11:52 - 09.04.2025 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2025 №19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.03.2025 №19-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2025-02-24-013269-a 24.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.02.2025 №28 (далі – ТД), протокол змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства "ЗЕЛЕНОСВІТ" (далі – КП «ЗЕЛЕНОСВІТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 08 березня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2025 №40, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 25.03.2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи № 50 від 25.03.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в Додатку 2 до ТД Замовник зазначив: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Зокрема, для підтвердження відсутності підстав для відхилення передбачених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Замовник вимагає від переможця надати: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі».
Крім того, у Додатку 2 до ТД Замовник зазначив: «у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей».
Учасником-переможцем КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 2 до ТД оприлюднено в електронній системі закупівель не Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника, а Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у електронній формі, що містить інформацію лише про відсутність судимості щодо керівника учасника КП «ЗЕЛЕНОСВІТ». Однак, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході проведення моніторингу 24.03.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ».
В ході проведення моніторингу зазначене порушення усунуто. Зокрема, після отримання вищевказаного запиту Замовником 25.03.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, що: «Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Управлінням комунального господарства відхилено тендерну пропозицію переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ». Замовник скасував в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця та оприлюднив протокольне рішення уповноваженої особи від 25.03.2025 року № 50, в якому зазначено, що тендерна пропозиція Учасника-переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
01.04.2025 10:54 - 16.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2025 10:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником відхилено тендерну пропозицію переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ».
Дата публікації:
29.04.2025 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
8ef5527c76c04098a66acc79f07d12c4
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2025 13:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Локалізації та недопущення поширення борщівника Сосновського на території Коломийської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-013269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
629088efa4bb48e1bd1982fa7a2a7a71
Назва:
На виконання Запиту замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2025 10:22
Опис:
На виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-02-24-013269-a) по предмету закупівлі ДК 021:2015 код - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Локалізації та недопущення поширення борщівника Сосновського на території Коломийської міської територіальної громади) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-03-18-000021) повідомляєм:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі заявки від ініціатора закупівлі відділу з питань благоустрою міста управління комунального господарства Коломийської міської ради, дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку, які розроблені на підставі біологічних особливостей та умов поширення борщівника Сосновського та відповідно методів боротьби з борщівником, на виконання вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на дані послуги визначено на підставі зведених кошторисних розрахунків.
Слід врахувати , що ліквідація поширення борщівника Сосновського проводиться у два етапи.
Перший етап здійснювати з застосуванням хімічних засобів у вогнищах розповсюдження на території Коломийської міської територіальної громади навесні, коли висота рослини не перевищує 15-30 см. Хімічну обробку проводити двічі з інтервалом 3-4 тижні. (кошторисна вартість 307 254 тис грн.)
Другий етап проведення механічних заходів обмеження розвитку борщівника Сосновського після проведення хімічної обробки заражених територій Коломийської міської територіальної громади. Скошування провести до періоду цвітіння. (кошторисна вартість 385 871 тис грн.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-77310000-6-poslugi-z-ozelenennya-teritorii-ta-utrimannya-zelenix-nasadzen-lokalizaciyi-ta-nedopushhennya-posirennya-borshhivnika-sosnovskogo-na-teritoriyi-kolomiiskoyi-teritorialnoyi-gromadi
Додатково додаються скан-копії документів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Номер:
f4eea76fd517457ea124e629dc608b84
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
24.03.2025 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Локалізації та недопущення поширення борщівника Сосновського на території Коломийської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-013269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником при розгляді тендерних пропозицій та визначенні переможця торгів, що учасником КП "ЗЕЛЕНОСВІТ" всупереч вимог Замовника, зазначених у Додатку 2 до ТД надано не Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника, а Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у електронній формі, що містить інформацію лише про відсутність судимості щодо керівника учасника КП «ЗЕЛЕНОСВІТ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cc08a2669d4944c7bf17c78b9ae50622
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
25.03.2025 13:15
Опис:
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Учасником на вимогу Замовника, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації, надано не Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника, а Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у електронній формі, що містить інформацію лише про відсутність судимості щодо керівника учасника КП «ЗЕЛЕНОСВІТ».
Відповідно Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб, в порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей , не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Управлінням комунального господарства відхилено тендерну пропозицію переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ»