• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Локалізації та недопущення поширення борщівника Сосновського на території Коломийської міської територіальної громади)

Торги не відбулися

1 000 379.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Номер: 691be94af36a4385a0baf5990d72742d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.03.2025 11:52 - 09.04.2025 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.03.2025 №19-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.03.2025 №19-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2025-02-24-013269-a 24.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.02.2025 №28 (далі – ТД), протокол змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства "ЗЕЛЕНОСВІТ" (далі – КП «ЗЕЛЕНОСВІТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 08 березня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2025 №40, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 25.03.2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи № 50 від 25.03.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в Додатку 2 до ТД Замовник зазначив: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Зокрема, для підтвердження відсутності підстав для відхилення передбачених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Замовник вимагає від переможця надати: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі». Крім того, у Додатку 2 до ТД Замовник зазначив: «у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей». Учасником-переможцем КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 2 до ТД оприлюднено в електронній системі закупівель не Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника, а Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у електронній формі, що містить інформацію лише про відсутність судимості щодо керівника учасника КП «ЗЕЛЕНОСВІТ». Однак, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході проведення моніторингу 24.03.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ». В ході проведення моніторингу зазначене порушення усунуто. Зокрема, після отримання вищевказаного запиту Замовником 25.03.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, що: «Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Управлінням комунального господарства відхилено тендерну пропозицію переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ». Замовник скасував в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця та оприлюднив протокольне рішення уповноваженої особи від 25.03.2025 року № 50, в якому зазначено, що тендерна пропозиція Учасника-переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ» підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 01.04.2025 10:54 - 16.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2025 10:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником відхилено тендерну пропозицію переможця КП «ЗЕЛЕНОСВІТ».
Дата публікації: 29.04.2025 12:04

Запити/Пояснення