• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ), ратифікованою Законом України від 14.07.2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Торги не відбулися

210 285 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 102 850.00 UAH
Номер: eb0dc58414e1441997b99b1d21275949
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 10:49 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-02-24-013202-a 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТОБУД» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЕКСАНДР І Я», ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити скан-копії кваліфікаційних сертифікатів виконавців робіт Фесик Олександра Володимировича, Джебженяк Василя Матвійовича (чинні на дату розкриття тендерної пропозиції), а у разі неможливості, здійснити заходи щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів тендерну пропозицію ТОВ «ІНТОБУД», недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.02.2025 № 39, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДР І Я» (далі – ТОВ «АЛЕКСАНДР І Я»), товариства з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» (далі – ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТОБУД» (далі – ТОВ «ІНТОБУД»), протокольне рішення уповноваженої особи від 24.03.2025 № 52 та від 31.03.2025 № 56 про відхилення тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 № 65 про визначення переможця, вимога про усунення невідповідностей до 04.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 07.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. 1. За результатами моніторингу встановлено, що згідно із пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації». Так згідно із підпунктом 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей» тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати: інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації; підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та акти виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). Під час проведення моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «ІНТОБУД» надав довідку від 14.03.2025 № 134 про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (далі – Довідка № 134) в якій зазначено інформацію про виконання двох договорів підряду в капітальному будівництві від 26.12.2017 № 624/31/1 на суму 76 163 211,67 грн (далі – Договір № 624/31/1) та від 26.12.2017 № 624/31/2 на суму 78 043 555,73 грн (далі – Договір № 624/31/2). На підтвердження виконання Договорів № 624/31/1 та № 624/31/2 надано довідки про вартість виконання (форма КБ-3) від 29.05.2023 на суму 76 163 211,67 грн та 78 043 555,73 грн, відповідно. Також в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНТОБУД» надав лист-відгук від 04.03.2025 № 105 комунального підприємства «Міське капітальне будівництво» про те, що роботи за вищевказаними договорами виконані в повному обсязі, якісно, своєчасно та без зауважень, дотримуючись умов договору. Однак на підтвердження інформації зазначеної в Довідці № 134 учасник ТОВ «ІНТОБУД» надав скан-копії аналогічних договорів № 624/31/1 на суму 66 477 954,00 грн та № 624/31/2 на суму 64 024 646, 40 грн., чим недотримався вимог Додатку № 7 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТОБУД» не виявив зазначені невідповідності між загальною вартістю аналогічних Договорів № 624/31/1 та № 624/31/2, які зазначені у Довідці № 134 та між наданими скан-копіями цих договорів і на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не дав можливість учаснику ТОВ «ІНТОБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. 2. За результатом моніторингу встановлено, що підпунктом 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: довідку за формою Додатку 6 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Заявлена учасником кількість працівників повинна бути достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі з урахуванням характеру та обсягів робіт зазначених в Додатку 3 до тендерної документації. Обов'язкова наявність в Учасника наступних інженерно-технічних працівників (ІТП), зокрема; - виконавець робіт (не менше 2 осіб) з досвідом роботи не менше 3 років; - майстер (не менше 2 осіб) з досвідом роботи не менше 2 роки; - інженер-кошторисник, який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації (надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації). Для ІТП (інженери/виконроби/майстри) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, що підтверджується скан-копіями дипломів про закінчення учбових закладів. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасником ТОВ «ІНТОБУД» надано довідку від 14.03.2025 № 132 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка № 132), яка відповідає формі Додатку 6 тендерної документації. Під час здійснення моніторингу виявлено, що в Довідці № 132 міститься в тому числі інформація щодо майстра Калюжної Тетяни Вадимівни, однак у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНТОБУД» надав скан-копію диплому СК № 41655415 на Шевченко Тетяну Вадимівну. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТОБУД» не надано скан-копією диплому про закінчення учбового закладу на інженера-проектувальника/інженера-кошторисника Малигіну Вікторію Олегівну, чим недотримався вимог підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Крім цього Додатком 6 тендерної документації визначено форму Довідки про наявність працівників, яка передбачає обов’язкову наявність інформації про серію та номер кваліфікаційного сертифіката, який зазначається для працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Також згідно Додатку 6 тендерної документації на підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою довідкою про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. Слід зазначити, що правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності, формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів встановлені Законом України «Про архітектурну діяльність» від 20 травня 1999 року № 687-ХIV (далі – Закон). Згідно частини 19 статті 17 Закону до виконавців робіт, які пройшли професійну атестацію відповідно до цієї статті, прирівнюються особи, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Пунктом 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» встановлено, що для потреб реалізації положень частини 19 статті 17 Закону нормативними документами, на відповідність яким проводиться сертифікація персоналу, є прийняті відповідно до статті 4-2 Кодексу законів про працю України професійні стандарти, а в разі їх відсутності - відповідні кваліфікаційні характеристики професій працівників. Згідно статті 4-2 Кодексу законів про працю України Професійний стандарт - це затверджені в установленому порядку вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій. Вимоги до компетентностей, обов’язків та кваліфікацій працівників визначаються професійними стандартами. За відсутності професійних стандартів такі вимоги можуть визначатися кваліфікаційними характеристиками. Професійний стандарт «Виконавець робіт», який розроблений та затверджений Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури», рішення Правління (Протокол засідання Правління від 12 серпня 2024 р. № 8/1/24)» відповідно до вимог статті 4-2 Кодексу законів про працю України встановлює, що документом який підтверджує професійну кваліфікацію виконавця робіт - є сертифікат виконавця робіт, виданий органом з сертифікації персоналу. Під час здійснення моніторингу установлено, що Учасник процедури закупівлі ТОВ «ІНТОБУД» надав Довідку № 132, в якій зазначив що для виконання робіт буде залучено двох виконавців робіт Фесик Олександра Володимировича та Джебженяк Василя Матвійовича. Однак у Довідці № 132 учасник не вказав інформацію про серію та номер кваліфікаційних сертифікатів зазначених виконавців робіт, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката, а також не надав у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії кваліфікаційних сертифікатів на цих виконавців робіт, чим недотримався вимог Додатку 6 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник виставив учаснику торгів ТОВ «ІНТОБУД» повідомлення з вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 04.04.2025 Однак, Замовник не виявив зазначені вище невідповідності в інформації та документах, які учасник подав для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та наявності працівників відповідної кваліфікації та в порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення, чим не дав можливість учаснику ТОВ «ІНТОБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. Згідно із абзацом третім пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТОБУД» як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та визначив його переможцем торгів (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 року № 65). Відповідно до пункту 50 Особливостей № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 25.04.2025 11:36 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2025 11:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладене у Висновку, усунено шляхом відміни рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ІНТОБУД».
Дата публікації звіту: 02.05.2025 14:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 30.05.2025 16:32

Запити/Пояснення