• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідного дюкеру через річку Стрижень від камери на території водопровідної насосної №1, розташованої по вулиці Фікселя, 54 в м. Чернігів, до камери переключення по вулиці Волонтерів» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

27 959 285.59 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 139 796.43 UAH
Номер: 04e120d20b08421a9311c9a49f7e1391
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 17.03.2025 17:58 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 №16-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-02-24-011211-a 24.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пунктів 24 та 26 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 № 1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Консорціуму «УТБ» (далі – Консорціуму «УТБ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.03.2025 № 1, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.03.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.03.2025. За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Пунктом 24 Особливостей передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належить в тому числі будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом закупівлі є реконструкція (Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідного дюкеру через річку Стрижень від камери на території водопровідної насосної №1, розташованої по вулиці Фікселя, 54 в м. Чернігів, до камери переключення по вулиці Волонтерів»), вид предмета закупівлі – роботи; дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації – 24.02.2025; кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 00.00 год. 10.03.2025. Згідно з пунктом 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Статтею 253 Цивільного Кодексу України передбачено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок, а отже першим днем подання тендерних пропозицій є 25.02.2025. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 00.00 год 10.03.2025. Таким чином, останнім днем подання тендерних пропозицій є 09.03.2025, що становить 13 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів (24.02.2025). Враховуючи викладене, Замовником в порушення вимог пункту 26 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено строк для подання тендерних пропозицій всупереч нормам пункту 34 Особливостей, а саме: встановлено строк менший ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт, а також порушено вимоги пункту 24 Особливостей, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт оприлюднено у строки, менші ніж 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 25.03.2025 12:17 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 12:17

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 25/27/2025-пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-24-011211-a за предметом закупівлі: Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідного дюкеру через річку Стрижень від камери на території водопровідної насосної №1, розташованої по вулиці Фікселя, 54 в м. Чернігів, до камери переключення по вулиці Волонтерів» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Особливостях та Законі. Відповідно до п. 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж: сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг; 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. При оголошенні процедури відкритих торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг через особистий кабінет Замовника на платформі Державні закупівлі онлайн (далі – ДЗО), Замовником зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – дата та час, в той же час електронною системою закупівель контролюється дотримання строків подання пропозицій відповідно до норм Особливостей. У разі зазначення Замовником строків для подання тендерних пропозицій, що є меншими ніж передбачено Особливостями, електронна система закупівель інформує про виявлення некоректності наданих даних та не дає можливості зробити публікацію оголошення (підтверджуючі скрін-шоти наведено на прикладі закупівлі товару з особистого кабінету Замовника). Проте слід зазначити, що при оголошенні даної закупівлі, системою не було виявлено будь-які невідповідності та надано можливість Замовнику здійснити публікацію оголошення із зазначеними термінами подання тендерних пропозицій. На підставі вище зазначеного Замовник не погоджується з виявленими порушеннями, зазначеними у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-24-011211-a.
Дата публікації звіту: 31.03.2025 16:06

Запити/Пояснення