-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
дрова паливні твердолистяні, дрова паливні хвойні
Завершена
615 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
643f2c39e10d4ec8aefbb3c7d1cd915a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-18-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2025 00:00
Період моніторингу:
18.03.2025 16:46 - 09.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2025 №65
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.03.2025 №65.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-24-011314-a, 24.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з врахуванням Особливостей №1178; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Сколетеплоенерго» Сколівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-24-013729-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; опубліковані 24.02.2025 звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 24.02.2025 №10; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
28.03.2025 14:32 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
fd35ff24ae8a4513862323a80ea4a29e
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
20.03.2025 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-24-011314-a, яка проводилася КП «Сколетеплоенерго» Сколівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями.
3. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме: ФОП Тимоцко В.М., з яким укладений договір від 24.02.2025 №10 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
747b70d859774c2abbf46693c15854e9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.03.2025 15:54
Опис:
Пояснення
В межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-02-24-011314-а, КП «Сколетеплоенерго» надає пояснення:
1.Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик визначався на основі запиту ціни та потреби деревини дров»яної, необхідної для забезпечення безперебійного виробництва, транспортування та постачання теплової енергії для потреб бюджетних установ та організацій м. Сколе. КП «Сколетеплоенерго» проводило запит цінових пропозицій в межах місця знаходження підприємства, рентабельності постачання та отримання необхідних об’ємів дров паливних твердолистяних, дров паливних хвойних під час опалювального сезону (скан-копія цінової пропозиції додається).
2. КП “Сколетеплоенерго» здійснює закупівлі товарів, робіт, послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р. КП “Сколетеплоенерго», як Замовник, згідно п.4, ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» відноситься до суб»єктів господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, а саме забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії. Закон «Про публічні закупівлі» не застосовується у випадку , якщо замовники, визначені у пункті 4 частини першої статті другої цього Закону, здійснюють закупівлі таких предметів закупівлі: паливно-енергетичні ресурси для виробництва електричної, теплової енергії - пункт три частини шостої статті 3 Закону. Для замовників , визначених у пункті 4 частини першої статті другої цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частини шостої статті 3 Закону закупівля товарів здійснюється шляхом укладання договору про закупівлю, без використання електронної системи закупівель. Згідно ПКМУ №1178 положення частин п»ятої, шостої, восьмої і дев»ятої статті 3 Закону застосовуються на умовах визначених Законом.
3.Основними критеріями відбору постачальника товару залишається запит цінової пропозиції та можливість даного постачальника відпустити певну кількість дров паливних твердолистяних, дров паливних хвойних. Річний обсяг використання дров паливних для вироблення та забезпечення споживачів КП «Сколетеплоенерго» тепловою енергією за 2024 рік становив – 3504м3 . Жодне з лісогосподарських підприємств району не може самостійно забезпечити потреби КП «Сколетеплоенерго» в дровах паливних . Для цього в один і той самий період укладається кілька аналогічних договорів. Основною метою таких дій є забезпечення безперебійної роботи котелень. Також одним з критеріїв заключення даного договору є постачання дров без попередньої оплати та можливим відтермінуванням платежів . Зважаючи на дані обставини Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє нам укласти прямі договори без використування електронної системи закупівель. ФОП «Тимоцко В.М.» у цей період мала певну кількість дров паливних твердолистяних, дров паливних хвойних та за попереднім запитом ціни та обсягів було укладено договір №10 від 24.02.2025р.