• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:18330000-1 — Футболки та сорочки (Футболки)

Завершена

412 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 062.50 UAH
Номер: 236345b77fe140ee918c674d0c6784af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-08-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2025 13:35 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2025-02-24-010001-a 24.02.2025 Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання планування закупівлі встановлено порушення частини першої статті 4 Закону 922. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону 922 та Особливостей встановлено порушення частини першої статті 23 Закону 922 . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання переможця процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента у справах сім'ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи №23Т від 24.02.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників та протокол розкриття тендерних пропозицій ФОП "Степанюка Олега Івановича", ПрАТ "Приватне акціонерне товариство «Трикотажна фабрика «РОЗА»" та ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", протокол уповноваженої особи про визначення переможця та рішення про намір укласти договір від 06.03.2025 №23, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2025 №26, обґрунтування аномально низької ціни учасника ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ від 20.03.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24 березня 2025, договір від 02.04.2025 №15 на суму 239 985,00 грн, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 11.04.2025, 11.04.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 09.04.2025, 11.04.2025. Під час моніторингу встановлено: у річному плані закупівель зазначено очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 412 500,00 грн, що передбачає застосування процедури відкритих торгів з особливостями відповідно 1178 Особливостей. Водночас згідно протоколу затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-01-13-008881-a, фактичне фінансування передбачене на рівні лише 40 120,00 грн, що не відповідає запланованій очікуваній вартості. Відповідно до частини першої статті 4 Закону 922, замовник формує річний план закупівель виходячи з реальних потреб та підтверджених обсягів фінансування. Формування річного плану із завищеною очікуваною вартістю за відсутності підтвердженого фінансування є ознакою порушення принципів планування закупівель, що може призвести до неефективного використання бюджетних коштів та порушення норм фінансового контролю. Дії замовника суперечать вимогам частини першої статті 4 Закону 922, а також пункту 2 Особливостей. Частиною 2 пунктом 3 статтею 22 Закону 922 визначено, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Моніторингом встановлено, пунктом 6 Додатку 2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Замовник визначає кількість, обсяг поставки та технічні характеристики товару, де значиться що футболка з логотипом «VETERANS FAMILY GAMES» в кількості 1500 штук повинна мати розміри та відповідати зросту і обхвату грудей типової фігури людини, вказаних в таблицях 1.1 і 1.2., а виміри в готовому вигляді повинні відповідати значенням, вказаним в таблиці 1.3 «Виміри футболки з логотипом «VETERANS FAMILY GAMES». Натомість в тендерній документації не вказано яких саме розмірів та в якій кількості штук тих розмірів футболок вимагає поставити Замовник. Таким чином Замовником порушено частину першу статті 23 Закону 922, де визначено технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Період усунення порушень: 28.04.2025 17:32 - 13.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2025 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Надсилаємо інформацію, стосовно висновку про результати моніторингу під час проведення процедури закупівлі та Наказ «Про оголошення попередження уповноваженій особі з публічних закупівель»
Дата публікації звіту: 07.05.2025 10:21

Запити/Пояснення