-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
ЗАЛИШКИ РОБІТ, Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
11 574 934.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 749.34 UAH
мін. крок: 1% або 115 749.34 UAH
Номер:
349133878c434c7da285a51f80e1bcae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 15:41 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 19-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-02-24-008605-a 24.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2025 № 129, зі змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповіді на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ» (далі – ТОВ «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 12:18 год 19 березня 2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 20.03.2025 № 147 щодо визначення переможцем ТОВ «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2025, договір про закупівлю робіт від 01.04.2025 № 25068, укладений Замовником з ТОВ «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 07.04.2025 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 01.04.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.04.2025.
Період усунення порушень:
18.04.2025 10:10 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
4fee376c3c5145f2a858557b96cda211
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 11 574 934,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-008605-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт від 01.04.2025 № 25068, укладеного Замовником з ТОВ «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ» з підтверджуючими документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4b4062fa29e245f383350803f8c308c3
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2025-02-24-008605-a
Дата опублікування:
04.04.2025 11:04
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі (копія додається), технічні і якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом від 01.11.2021 N281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (зі змінами) та затвердженої в установленому порядку проектної документації (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Затверджена проектна документація (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів тощо) є складовою тендерної документації, яка розміщена в електронній системі закупівель, а саме файл:
24 лютого 2025 14:29 Додаток №4 - Технічна частина.rar
Розмір бюджетного призначення на 2025 рік прийнято у відповідності до Рішення сорок сьомої сесії восьмого скликання ІВАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Чернігівського району Чернігівської області від 23 січня 2025 року, враховуючі Постанову КМУ від 05 березня 2024 р. № 247 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії»
Щодо другого питання викладеного у запиті
Повідомляємо, що станом на 04.04.2025 року, інформації щодо фактичного виконання Договору про закупівлю робіт від 01.04.2025 року № 25068 не має.