• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)

Завершена

39 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 199 000.00 UAH
Номер: 59d73ea17fa84814b837cdec244fdc3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 21.04.2025 16:23 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 49-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-24-008516-a, 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПК «Планета здоров’я»»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.04.2025 № 96 з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту соціальної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо-профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» (далі – ТОВ «ОПК «Планета здоров’я»») та «ЛАЯР СІТІ» (далі – ТОВ «ЛАЯР СІТІ», Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «ЛАЯР СІТІ» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; протокольні рішення уповноваженої особи від 14.03.2025 б/н та від 08.04.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 23.04.2025 № 96; пояснення Замовника, надані 29.04.2025 та 02.05.2025 в електронній системі закупівель; звіт про результати проведення процедури; додаткову угоду від 01.05.2025 № 1; повідомлення про внесення змін. Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з умовами пункту 6 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації однією з вимог до Учасника (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) є наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (для оперативного реагування на непередбачувані травми, захворювання), про що надати відповідну довідку в довільній формі. У тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» надав договір про співпрацю від 21.01.2025, укладений з КНП Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня» (файл «4.3. Договір з медичним закладом.pdf», далі – Добромильська районна лікарня), та довідку від 26.02.2025 № 78 (файл «4.4. Довідка про відстань до лікарні. pdf».) про те, що відстань до стаціонарної дитячої лікарні Добромильська районна лікарня становить 4 км 35 метрів. Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації\ документах, поданих Учасником, зокрема такого змісту: «...шляхом перевірки зазначеної учасником відстані за допомогою https://www.google.com.ua/maps встановлено, що відстань між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та Добромильською районною лікарнею становить 7,7 км, що не відповідає умовам тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності Учасник повинен надати угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі. Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі». Для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах 31.03.2025 в електронній системі закупівель Учасник надав договір від 14.03.2025 № 7, укладений з Добромильською районною лікарнею, та довідку від 31.03.2025 № 135 про те, що відстань до Хирівської міської лікарні Старосамбірського району, яка є структурним підрозділом Добромильської районної лікарні, не більше 5 км. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Переліку закладів охорони здоров’я, затвердженого Міністерством охорони здоров’я України від 28.10.2002 № 385 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 12 листопада 2002 р. за номером 892/7180, є такі багатопрофільні лікарняні заклади, з них: дитяча лікарня (республіканська, обласна, міська, районна), дитяча басейнова лікарня на водному транспорті, дитяче територіальне медичне об’єднання, Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» та інші заклади, в тому числі: лікарня (республіканська, обласна, центральна міська, міська, центральна районна, районна) тощо. Згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеним на порталі Міністерства юстиції України, Добромильська районна лікарня не є дитячою лікарнею (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search). В поясненні, наданому в електронній системі закупівель 29.04.2025, Замовник не спростував факт надання Учасником договору з тією ж лікарнею, договір з якою був наданий ним у тендерній пропозиції. Отже, учасник ТОВ «ЛАЯР СІТІ» не виправив невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, оскільки на виправлення невідповідностей не надав угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею, відстань до якої – не більше 5 км. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 тендерна пропозиція Учасника не відхилена у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 б/н учасника ТОВ «ЛАЯР СІТІ» визнано переможцем процедури закупівлі та укладено договір про закупівлю від 23.04.2025 № 96.
Період усунення порушень: 15.05.2025 18:21 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 18:21

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема (але не виключно) з підстав, викладених Замовником у поясненнях у відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а також буде оскаржувати його до суду у встановленому порядку та строки, про що буде зазначено в електронній системі закупівель додатково.
Дата публікації: 22.05.2025 14:52
Дата відкриття провадження: 02.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 580/6020/25

Запити/Пояснення