-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м.Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)
Завершена
39 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 199 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 199 000.00 UAH
Номер:
59d73ea17fa84814b837cdec244fdc3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 16:23 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-02-24-008516-a, 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПК «Планета здоров’я»»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.04.2025 № 96 з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту соціальної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо-профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» (далі – ТОВ «ОПК «Планета здоров’я»») та «ЛАЯР СІТІ» (далі – ТОВ «ЛАЯР СІТІ», Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «ЛАЯР СІТІ» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; протокольні рішення уповноваженої особи від 14.03.2025 б/н та від 08.04.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 23.04.2025 № 96; пояснення Замовника, надані 29.04.2025 та 02.05.2025 в електронній системі закупівель; звіт про результати проведення процедури; додаткову угоду від 01.05.2025 № 1; повідомлення про внесення змін.
Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з умовами пункту 6 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації однією з вимог до Учасника (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) є наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (для оперативного реагування на непередбачувані травми, захворювання), про що надати відповідну довідку в довільній формі.
У тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» надав договір про співпрацю від 21.01.2025, укладений з КНП Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня» (файл «4.3. Договір з медичним закладом.pdf», далі – Добромильська районна лікарня), та довідку від 26.02.2025 № 78 (файл «4.4. Довідка про відстань до лікарні. pdf».) про те, що відстань до стаціонарної дитячої лікарні Добромильська районна лікарня становить 4 км 35 метрів.
Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації\ документах, поданих Учасником, зокрема такого змісту: «...шляхом перевірки зазначеної учасником відстані за допомогою https://www.google.com.ua/maps встановлено, що відстань між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та Добромильською районною лікарнею становить 7,7 км, що не відповідає умовам тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності Учасник повинен надати угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі. Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі».
Для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах 31.03.2025 в електронній системі закупівель Учасник надав договір від 14.03.2025 № 7, укладений з Добромильською районною лікарнею, та довідку від 31.03.2025 № 135 про те, що відстань до Хирівської міської лікарні Старосамбірського району, яка є структурним підрозділом Добромильської районної лікарні, не більше 5 км.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Переліку закладів охорони здоров’я, затвердженого Міністерством охорони здоров’я України від 28.10.2002 № 385 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 12 листопада 2002 р. за номером 892/7180, є такі багатопрофільні лікарняні заклади, з них: дитяча лікарня (республіканська, обласна, міська, районна), дитяча басейнова лікарня на водному транспорті, дитяче територіальне медичне об’єднання, Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» та інші заклади, в тому числі: лікарня (республіканська, обласна, центральна міська, міська, центральна районна, районна) тощо. Згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеним на порталі Міністерства юстиції України, Добромильська районна лікарня не є дитячою лікарнею (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search). В поясненні, наданому в електронній системі закупівель 29.04.2025, Замовник не спростував факт надання Учасником договору з тією ж лікарнею, договір з якою був наданий ним у тендерній пропозиції.
Отже, учасник ТОВ «ЛАЯР СІТІ» не виправив невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, оскільки на виправлення невідповідностей не надав угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею, відстань до якої – не більше 5 км.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 тендерна пропозиція Учасника не відхилена у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 б/н учасника ТОВ «ЛАЯР СІТІ» визнано переможцем процедури закупівлі та укладено договір про закупівлю від 23.04.2025 № 96.
Період усунення порушень:
15.05.2025 18:21 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 18:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема (але не виключно) з підстав, викладених Замовником у поясненнях у відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а також буде оскаржувати його до суду у встановленому порядку та строки, про що буде зазначено в електронній системі закупівель додатково.
Дата публікації:
22.05.2025 14:52
Дата відкриття провадження:
02.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
580/6020/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
87e2729a7fe84adba16befda58090b81
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2025 09:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ» згідно з абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей? Згідно з умовами пункту 6 додатку 3 до тендерної документації однією з вимог до учасника (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) є наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Однак, для виправлення невідповідностей учасник ТОВ «ЛАЯР СІТІ» не надав договір, укладений із стаціонарною дитячою лікарнею, розташованою на відстані не більше 5 км від дитячого закладу оздоровлення.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
80112caa86ad4aa3a1f4bef019ebf3e7
Назва:
Відповідь на запитання у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
29.04.2025 17:20
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) повідомляємо наступне:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» була визначена відповідно до рішення Черкаської міської ради від 26.01.2021 №3-42 «Про затвердження програми соціальної підтримки сімей м. Черкаси на 2021-2025 роки» та змін до нього, внесених рішенням від 28.03.2024 №55-49, рішенням від 31.10.2024 №66-4, рішення Черкаської міської ради від 04.02.2025 №73-26 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2024 №70-3 «Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2025 рік (2357600000)», розрахунку до кошторису на 2025 рік по видатках загального фонду по КПКВК 0813140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» на 2025 рік відповідно до «Програми соціальної підтримки сімей м. Черкаси на 2021-2025 роки», відповідно до яких було затверджено перелік заходів на виконання завдання надання соціальної допомоги і підтримки сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, профілактика сімейного неблагополуччя, соціально-економічної підтримки сімей з дітьми жителів м. Черкаси, зокрема на організацію та реалізацію соціальних проектів, спрямованих на соціальну підтримку сімей пільгових категорій, шляхом проведення культурно-мистецьких та розважально-дозвіллєвих заходів, благодійних акцій, святкових заходів тощо, організації в порядку, затвердженому виконавчим комітетом Черкаської міської ради, відпочинок в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, зокрема: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей осіб, визнаних особами з інвалідністю внаслідок війни відповідно до пунктів 11-16 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей із сімей, батьки яких брали/беруть участь у відсічі і супротиві збройній агресії Російської Федерації; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) під час бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час бойових дій чи збройних конфліктів; дітей осіб, що зникли безвісти або знаходяться в полоні; дітей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, визначених у частині першій статті 10-1 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; рідних дітей батьків- вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітей, які взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; дітей з інвалідністю, здатних до самообслуговування та які не мають медичних протипоказань для перебування у закладах оздоровлення та відпочинку без супроводу одного з батьків або законного представника; дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних сімей; дітей з малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків, у тому числі дітей журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей, одному' з батьків яких встановлено інвалідність І або II групи; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дітей - учасників дитячих творчих колективів та спортивних команд. А також визначені показники ефективності у вигляді середнього розміру витрат на придбання 1 (одної) путівки для оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (14 днів) та середніх витрат на один людино-день оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та видатки з бюджету громади м. Черкаси на вказані витрати.
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ» згідно з абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей?
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі - Технічна специфікація «Код за ДК 021:2015 552400000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку для дітей м. Черкаси, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки)», та пунктом 6 визначено вимоги до Учасника (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) і необхідні підтверджуючі документи серед яких, зокрема, наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі. Під час перевірки Замовником документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАЯР СІТІ» було виявлено невідповідності в поданих документах та 31.03.2025 року о 12:34 розміщено відповідне повідомлення про їх усунення, а саме, зокрема серед них: згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність угоди зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі (надати в складі тендерної пропозиції). Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання). Надати відповідну довідку в довільній формі. Учасником надано в складі тендерної пропозиції довідку № 78 від 26.02.2025 року, в якій зазначено, що відстань до стаціонарної дитячої лікарні становить «Добромильська районна лікарня» становить 4 км 35 м., а також на підтвердження надано Договір №-відсутній від 21.01.2025 року між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та «Добромильською районною лікарнею». Проте шляхом перевірки зазначеної учасником відстані за допомогою https://www.google.com.ua/maps встановлено, що відстань між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та «Добромильською районною лікарнею» становить 7,7 км., що не відповідає умовам тендерної пропозиції. На усунення даної невідповідності учаснику необхідно було надати угоду зі стаціонарною дитячою лікарнею щодо проведення у разі необхідності лікування дітей, які перебувають на відпочинку у дитячому закладі. Відстань до стаціонарної дитячої лікарні – не більше 5 кілометрів (щоб оперативно реагувати на непередбачувані травми, захворювання) та надати відповідну довідку в довільній формі. На усунення вказаних невідповідностей учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ» надано договір №7 від 14.03.2025 про співпрацю, укладений між ТОВ «ЛАЯР СІТІ» та Комунальним некомерційним підприємством Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня», предметом даного договору є надання з боку закладу охорони здоров'я спеціалізованих медичних послуг дітям, що перебувають у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку у разі виникнення невідкладної чи нагальної потреби у наданні таких послуг. Згідно умов п. 2.2. якого КНП ДМР «Добромильська РЛ» за зверненням керівника дитячого закладу ТзОВ «ЛАЯР СІТІ», може надавати стаціонарну допомогу за адресою: Львівська обл., Симбірський р-п„ м. Хирів вул. Богдана Хмельницькою 12. «Хирівська міська лікарня» що являється структурним підрозділом КНП ДМР «Добромильська Р.Л», яка знаходиться на відстані, що не більше 5 кілометрів. Тобто, учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ» виконано вимоги Замовника, встановлені тендерною документацією. Також, звертаємо увагу на те, що умовами тендерної документації не було виключного визначення щодо поняття дитячої лікарні згідно Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», а тому учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ» повністю виконано вимоги тендерної документації.
Номер:
9a74b7cdc5d14bf5a04cf7a6f43efd4b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2025 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ», та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? На вимогу підпункту 6.3.2 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації учасник надає акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160. Однак, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» акт прийняття дитячого оздоровчого закладу не відповідає формі № 318/0. Зокрема, у пункті 13 відсутня інформація про ізолятор (кількість ліжок, площа) та про площу кімнати медичної сестри; у пункті 23 не зазначена площа на 1 дитину; у пункті 26 - розміри споруд для фізкультури і спорту; у пункті 31 – щодо забезпечення твердим і м’яким інвентарем (кількість, зміна білизни) та забезпечення матеріалами, інвентарем для роботи гуртків (якими, кількість).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
86ff213f57f5470bab4e34051c5b10a1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.05.2025 14:35
Опис:
У відповідь на запитання «чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛАЯР СІТІ», та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? На вимогу підпункту 6.3.2 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації учасник надає акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160. Однак, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЯР СІТІ» акт прийняття дитячого оздоровчого закладу не відповідає формі № 318/0. Зокрема, у пункті 13 відсутня інформація про ізолятор (кількість ліжок, площа) та про площу кімнати медичної сестри; у пункті 23 не зазначена площа на 1 дитину; у пункті 26 - розміри споруд для фізкультури і спорту; у пункті 31 – щодо забезпечення твердим і м’яким інвентарем (кількість, зміна білизни) та забезпечення матеріалами, інвентарем для роботи гуртків (якими, кількість)?» у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-008516-a) повідомляємо наступне:
Вимогами тендерної документації, а саме підпунктом 6.3.2 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації учасник надає акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160. На виконання вказаної вимоги, учасник ТОВ «ЛАЯР СІТІ» надав у складі тендерної пропозиції Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/0. Вказаний акт складений міжвідомчим штабом з координації проведення оздоровчої кампанії 2025 року, у складі якого члени штабу: Бучковська Ольга Валентинівна - інспектор сектору ювенальної превенцїї відділу превенцїї Симбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції України у Львівській області (за згодою); Васік Галина Богданівна - головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарних норм законодавства Симбірського районного управління головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області(за згодою); Дубас Назарій Васильович - головний державний інспектор відділу з питань праці південного регіону Управління інспекційної діяльності у Львівській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (за згодою) Кузьма Любов Романівна - перший заступник міського голови (за згодою); Лешик Володимир Ярославович - заступник начальника відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Самбірського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області (за згодою); Місик Михайло Дмитрович - головний державний інспектор відділу з питань безпеки праці південного регіону Управління інспекційної діяльності у Львівській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (за згодою); Хім’як Олег Михайлович - начальник Самбірського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області ( за згодою). Заключення комісії - станом на 29 січня 2025 року, за результатами проведеного обстеження та розгляду наданих матеріалів, відкриття функціонування табору оздоровлення та відпочинку ТОВ «ЛАЯР СІТ» на період заїзду дітей з 15 квітня 2025 року по 15 жовтня 2025 року можливе, при умові виконання та дотримання вимог санітарного законодавства та дотримання вимог у сфері техногенної та пожежної безпеки. Загальна кількість заїзду - 500 дітей. Вказана форма акту передбачена Наказом Міністерства охорони здоров'я України №160 від 11.07.2000. Замовник не наділений повноваженнями ані підтверджувати, ані піддавати сумніву наданий учасником документ, складений та підписаний уповноваженими на це особами.