-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Завершена
45 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
Номер:
f024a621136d4e02862a4c61e73baa9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 10:46 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2025-02-24-004596-a 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПФ «ТІМВЕЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10 березня 2025 року № 625) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватної фірми «ТІМВЕЛ» (далі – ПФ «ТІМВЕЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД КОЗАК» (далі – ТОВ «УКРБУД КОЗАК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 березня 2025 року № 737, від 28 березня 2025 № 780 та від 31 березня 2025 року № 791, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 21 березня 2025 року та до 29 березня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 31 березня 2025 року, договір від 10 квітня 2025 року № 374 на суму 44 290 069,20 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08 квітня 2025 року.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, які викладені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації учасник надає довідку, складену згідно наданої форми, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)). Підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації установлено вимогу щодо обов’язкової наявності приміщень, транспорту, обладнання. Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації установлено вимогу, що на підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування.
Учасник ТОВ «УКРБУД КОЗАК» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.03.2025 вих. № 1 (далі – Довідка № 1), у якій зазначено (пункт 24), що учасник орендує нежитлове приміщення/офіс на підставі договору оренди нежитлових приміщень від 10 травня 2024 року № 10/05.
На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці № 1, учасник ТОВ «УКРБУД КОЗАК» надав договір оренди нежитлових приміщень від 10 травня 2024 року № 10/05 (далі – Договір № 10/05), укладений з ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ», предметом якого є нежитлові приміщення, розташовані в будівлі за адресою: м. Київ, вулиця Вірменська, будинок 6, приміщення 550 (нежитлове приміщення, офіс (в літ.А); загальною площею:12,5 кв.м) (пункт 1.1 Договору № 10/05).
Пунктом 1.2 Договору № 10/05 встановлено, що договір вступає в силу з моменту підписання акту прийому-передачі приміщення і діє 2 роки 11 місяців, тобто до «31» грудня 2027 року.
Акт прийому-передачі вказаного приміщення підписаний 10 травня 2024 року та є Додатком 1 до Договору № 10/05.
Отже, Договір № 10/05 вступив в силу 10 травня 2024 року.
Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до частини другої статті 209 Цивільного кодексу України нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису.
Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Відповідно до частини другої статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин).
За результатами моніторингу встановлено, що строк дії Договору № 10/05, наданого у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРБУД КОЗАК», складає 3 роки 7 місяців, проте не містить відомостей про його нотаріальне посвідчення.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРБУД КОЗАК», при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в частині невідповідності інформації, зазначеної у Договорі № 10/05, Замовник не виявив.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не дав можливість учаснику ТОВ «УКРБУД КОЗАК» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень:
18.04.2025 12:26 - 03.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 12:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло результати моніторингу UA-M-2025-04-02-000041 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») (UA-2025-02-24-004596-a) та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до п. 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178 та ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі.
1. Заперечення щодо порушень
При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 28.03.2025 о 09:34 учаснику ТОВ «УКРБУД КОЗАК». Оскільки п. 43 Постановою зазначено, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Після опублікування даного повідомлення уповноваженою особою було повторно розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРБУД КОЗАК» і виявлено розбіжність інформації наданої учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимоги підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації щодо підтвердження наявності приміщення в пропозиції, потрібно надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування. Учасником ТОВ «УКРБУД КОЗАК» було додано до тендерної пропозиції договір оренди нежитлових приміщень від 10 травня 2024 року № 10/05 (далі – Договір № 10/05) в якому пунктом 1.2 договору № 10/05 зазначено, що договір вступає в силу з моменту підписання акту прийому-передачі приміщення і діє 2 роки 11 місяців, тобто до «31» грудня 2027 року. Договір був складений між ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» (орендодавець) та ТОВ «УКРБУД КОЗАК» (суборендар).
Відповідно до п. 42 Постанови Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Уповноважена особа скористалася даним правом та звернулась за уточненням інформації до підприємства третьої сторони учасника договору № 10/05 від 10.05.2024 року (далі – договір) ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з приводу достовірності наданої інформації щодо строків дії Договору. У відповідь на запит ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» було надано лист-роз’яснення та скан-копію додаткової угоди № 1 від 10.05.2024 року підписано сторонами ТОВ «УКРБУД КОЗАК» та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ». Даною додатковою угодою № 1 від 10.05.2024 року було внесено зміни до пункту 1.2 та викладено в новій редакції, де зазначено, що Договір вступає в силу з моменту підписання акту прийом-передачі приміщення і діє 2 роки 11 місяців, тобто до «10» квітня 2027 року.
Враховуючи зазначену інформацію уповноваженою особою було прийнято рішення про достовірність наданої учасником ТОВ «УКРБУД КОЗАК» інформації стосовно договору оренди нежитлових приміщень від 10 травня 2024 року № 10/05 та підтвердження вимоги підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, процедуру відкритих торгів опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-004596-a було проведено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Дата публікації звіту:
25.04.2025 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
24127b37dc4c492c987510037be8232e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 13:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-24-004596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a6ef1301beb14ee3a8fdb8617ea95e95
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 15:39
Опис:
Голові Державної аудиторської служби України
Аллі Басалаєвій
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 04.04.2025 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») (UA-2025-02-24-004596-a), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2025 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі
Даний об’єкт включено до Адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту. Відповідно до розпорядження Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 29.01.2025 № 57 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації» та програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2024-2026 роки загальноосвітньому навчальному закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 на 2025 рік заплановано виділення коштів на проведення капітального ремонту фасаду (заходи з енергозбереження).
На підставі п. 2.4. Договору, після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») буде відкоригована у відповідності до суми експертного звіту (позитивного) шляхом укладання додатковї угоди.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia/page/2