• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автоматичні вимикачі згідно з кодом ДК 021:2015: 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл.

Завершена

1 531 869.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 318.69 UAH
Номер: 284a2805945146e7b32269625c65fde2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.04.2025 17:30 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 Одеса № 77 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 11 UA-2025-02-22-000195-a 22.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД та на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД та на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.02.2025 № 2, ТД із змінами (у новій редакції), оприлюднені в електронній системі закупівель 22.02.2025, 24.02.2025, 26.02.2025 та 27.02.2025, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.02.2025 та 27.02.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.02.2025, 26.02.2025 та 27.02.2025, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.03.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднену в електронній системі закупівель 13.03.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «БУД БРИГ.ЮА» (далі – ТОВ «БУД БРИГ.ЮА») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДІФОК» (далі – ТОВ «ДІФОК»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» та ТОВ «ДІФОК» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» та ТОВ «ДІФОК» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи уповноваженої особи Замовника від 10.03.2025 № 8, від 13.03.2025 № 10 та від 18.03.2025 № 12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.03.2025, договір про закупівлю від 01.04.2025 № ВТ-ВМТЗ-П/2025/69 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 25.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 10 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. У протоколі уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 10 зазначено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД БРИГ.ЮА»: «Тендерна документація містить технічну специфікацію та вимоги до предмету закупівлі, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації: «…У разі надання еквіваленту (товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками) учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту. …Учасник погоджується з тим, що у разі виявлення Замовником невідповідності заявленого ним еквіваленту предмету закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію цього Учасника…. Запропоновані учасником товари обов’язково повинні відповідати усім наведеним вище вимогам та технічним характеристикам». Отже Учасник у технічній специфікації запропонував продукцію за технічними характеристиками одних виробників, а вказав інших виробників, що фактично є еквівалентом, але не надав порівняльну таблицю. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.» Аналізом підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД БРИГ.ЮА», зазначеної у протоколі уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 10, встановлено. У пункті 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 1 до тендерної документації; у тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». У Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД Замовником визначені технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, згідно з якими Замовник закуповує 74 позиції автоматичних вимикачів відповідної кількості та якості. Разом з тим у Додатку 1 до ТД Замовником не визначено вимог до виробника та країни походження товару. Також у Додатку 1 до ТД Замовником визначено перелік інформації та документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, зокрема: технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1 цього Додатка, якою передбачено зазначення учасниками такої інформації: № з/п, найменування товару, од. виміру, кількість, технічні характеристики товару, виробник товару, країна походження товару; у разі надання еквіваленту (товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками) учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю з детальними технічними характеристикам запропонованого еквіваленту. Аналогічні вимоги містяться у пунктах 12, 16 таблиці Додатка 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД. Учасник ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі надав довідки «Технічна специфікація предмету закупівлі» від 07.03.2025 № 444, від 07.03.2025 № 451 та від 27.02.2025 № 425, складені за встановленою Замовником формою, з інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики запропонованого товару, згідно з якими усі характеристики запропонованого учасником товару повністю відповідають вимогам, визначеним Замовником у Додатку 1 до ТД, та, відповідно, не є аналогічними. Таким чином, згідно з наданими учасником ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» у складі тендерної пропозиції інформацією та документами, він пропонує до постачання товар, який за своїми характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника та не є еквівалентом. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 щодо обґрунтування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, Замовник 25.04.2025 надав пояснення, яке не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки Замовником у ТД не визначено вимог до виробника та країни походження товару та, відповідно, запропонований учасником ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» товар, згідно з наданими у складі тендерної пропозиції інформацією та документами, за своїми характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника. Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД БРИГ.ЮА» із зазначеної у протоколі уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 10 підстави.
Період усунення порушень: 29.04.2025 10:32 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2025 10:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-22-000195-a від 29 квітня 2025 року (надалі – Висновок) за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Так як, відповідно до Висновку виявлені Південним офісом Держаудитслужби порушення стосуються безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД БРИГ.ЮА», із зазначеної у протоколі уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 10 підстави, Замовник прийняв рішення про розірвання договору про закупівлю № ВТ-ВМТЗ-П/2025/69 від 01.04.2025 року (далі – Договір). На адресу ТОВ «ДІФОК» було направлено листа від 01.05.2025 року № 09/11-607 та додаткову угоду щодо розірвання вищезазначеного Договору. Зі сторони ТОВ «ДІФОК» було підписано додаткову угоду № 1 від 05.05.2025 року. На веб-порталі Прозорро 05.05.2025 року було опубліковано інформацію про розірвання Договору. Слід зазначити, що сума фактичної оплати за Договором становить 00 гривень 00 копійок. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення. Додатки: 1 – Копія листа від 01.05.2025 № 09/11-607; 2 – Копія додаткової угоди від 05.05.2025 року № 1.
Дата публікації звіту: 05.05.2025 13:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 05.05.2025 15:43

Запити/Пояснення