• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Кейтерингові послуги для шкіл

Завершена

716 148.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 580.74 UAH
Номер: 6be0482351ae428299771049f07a3ed0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.03.2025 15:22 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 25-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.03.2025 №25-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-02-21-011875-a, яку проводить Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, i.o.kyselov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди. За результатами розгляду питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди умов договору, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів в рамках виконання договору, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «07» квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 21.02.2025 № 8, протокол уповноваженої особи від 05.03.2025 №9 про визначення переможця, договір від 11.03.2025 №15-03.25 та відповідь Замовника від 24.03.2025 на запит від 19.03.2025. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, зазначеної у річному плані закупівель Замовника на 2024 рік, закупівля за номером UA-2025-02-21-011875-a здійснювалась за кошти місцевого та державного бюджетів. Також, за індикатором «донор» відображено показник «Ukraine facility» за процедурою UA-2025-02-21-011875-a. З метою з’ясування джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) в ході моніторингу через електрону систему закупівель Замовнику направлено запит щодо надання пояснення з цього приводу. Згідно до отриманої відповіді від Замовника встановлено, що для фінансування кейтерингових послуг, 29 у 2025 році, Замовнику доведені кошти місцевого бюджету у сумі 625348 грн. та кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (далі - субвенція) у сумі 90 800,00 грн. з місцевого (обласного) бюджету за КПКВК МБ 1211262 «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання заходів (кроків) Плану 7.12., 713. «Якісне харчування», Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаних заходів. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-02-21-011875-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та договорі про закупівлю не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди. За результатами розгляду питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 09.04.2025 17:23 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) по предмету закупівлі: код за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги для шкіл), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-011875-a Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язано Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області (Замовника) «здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди умов договору, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів в рамках виконання договору, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі Управлінням освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області здійснено заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди умов договору про закупівлю, а саме: 15.04.2025 року укладено додаткову угоду № 1 до Договору № 15-03.25 від 11.03.2025 року про закупівлю кейтерингових послуг для шкіл, якою доповнено договір умовами (пунктами) на дотримання положень статей 3, 5, 7, 17 Рамкової Угоди (додаткова угоду № 1 від 15.04.2025 року додається). Також повідомляємо, про непоширення обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу на переможця процедури закупівлі (Виконавця послуг) – фізичну особу-підприємця Чернишенко Софію Валеріївну (інформація з сайту https://www.sanctionsmap.eu/#/main додається). В складі тендерної пропозиції учасника також міститься довідка вих. № 11 від 28.02.2025 року, згідно якої ФОП Чернишенко Софія Валеріївна повідомляє, що не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю (додається). На підтвердження дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів в рамках виконання договору повідомляємо, що ФОП Чернишенко Софія Валеріївна згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстрована за адресою: Україна, 69015, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Новокузнецька, будинок 57, квартира 330 (виписка ЄДР додається та міститься в складі тендерної пропозиції учасника). Потужності ФОП Чернишенко Софія Валеріївна на яких здійснюється провадження діяльності з виготовлення страв (продуктів харчування) для надання кейтерингових послуг для шкіл за Договором про закупівлю та пройшли державну реєстрацію знаходяться за адресою: 69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кияшка, 16-а, особистий реєстраційний номер потужності: r-UA-08-22-6972 (рішення про державну реєстрацію потужності та міститься в складі тендерної пропозиції учасника). Також, у складі тендерної пропозиції Учасника – переможця процедури закупівлі ФОП Чернишенко Софії Валеріївни міститься інформаційна довідка вих. № 06 від 28.02.2025 року про незалучення субпідрядників/співвиконавців для надання послуг (додається). Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області зобов’язується дотримуватися положень Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” (далі - Рамкова угода), ратифікована Законом України “Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” від 6 червня 2024 року № 3786-IX та недопущення не дотримання вимог Рамкової угоди.
Дата публікації звіту: 16.04.2025 21:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: додаткова угода № 1 від 15.04.2025 року додається). Непоширення обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу на переможця процедури закупівлі (Виконавця послуг) – фізичну особу-підприємця Чернишенко Софію Валеріївну (інформація з сайту https://www.sanctionsmap.eu/#/main додається).
Дата публікації: 17.04.2025 17:46

Запити/Пояснення