• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Частини редукторів

Торги не відбулися

3 287 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 438.00 UAH
Номер: 013fa54705ca4c8a842855b261fe99f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-03-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 03.04.2025 17:49 - 25.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2025 № 17-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 02.04.2025 № 040500-12-759-25. НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 03.04.2025 № 17-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" UA-2025-02-21-011768-a 21.02.2025 п.1 та п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 №1,2, реєстр пропозицій від 03.03.2025, протокол розкриття, тендерні пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ДИКУН ВАЛЕРІЯ МИКОЛАЙОВИЧА (далі- ФОП Дикун В.М.), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (далі - ТОВ «НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД»), протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель від 11.03.2025 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дикун В.М, протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель від 14.03.2025, щодо визнання переможцем ТОВ «НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 27.03.2025 № 4847-р/пк-пз, щодо скасування рішення про визначення переможем ТОВ «НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель від 23.04.2025, винесений на виконання рішення Комісії АМКУ, щодо скасування рішення про визначення переможем ТОВ «НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, пояснення Замовника з відповідними документами на запити Управління від 04.04.2025 надані через електронну систему закупівель 09.04.2024. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 24.04.2025 12:33 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 12:33

Запити/Пояснення