-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Завершена
440 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 408.70 UAH
мін. крок: 1% або 4 408.70 UAH
Номер:
218325939a2a4b4da91e428eef1a5798
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 17:21 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 20-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 №003100-18/3775-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.03.2025 №20-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-21-011569-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Максимов Дмитро Геннадійович встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2025; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Портнягіна Ірина Вікторівна від 06.03.2025 №14; протокол уповноваженої особи щодо розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович від 11.03.2025; повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2025; договір про закупівлю послуг від 17.03.2025 № 61-2025 ціною 407 000,00 гривень; додаткові угоди до договору від 02.04.2025 №1 та №2; звіт про виконання договору від 02.04.2025; пояснення Замовника, надані 02.04.2025 на запит Держаудитслужби.
1. За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Згідно абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання.
Разом з цим, до абзацу восьмого підпункту 1 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, на дату оголошення закупівлі, внесено зміни на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382.
Проте, моніторингом установлено, що абзац восьмий підпункту 1 та абзац третій підпункту 3 пункту 6 розділу V тендерної документації, Замовник виклав без змін, внесених до абзацу восьмого підпункту 1 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що замовник в Додатку 2 до тендерної документації зазначив, що учасник та переможець у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
В редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (19.09.2024) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей.
При цьому, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі (19.09.2024) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Тобто, абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено. Таким чином, замовником до тендерної документації на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей, чим порушено абзац перший частини третьої статті 22 Закону та абзац перший пункту 28 Особливостей.
Надана Замовником відповідь 02.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
2. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації замовник встановив вимогу щодо надання учасником гарантійного листа з інформацією про те, що він підтверджує та гарантує, що: - не має ознак та не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій, передбачених Законами України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», «Про санкції»; - не має будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»; - не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; а також не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та у разі якщо тендерна пропозиція підписується учасником, який є фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, ним подається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або аналогічний документ (виписку, витяг, інформаційну довідку, документ з Опендатабот), що є можливим для отримання у період воєнного стану.
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович у складі своєї пропозиції не надав гарантійного листа та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або аналогічний документ, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно форми, сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці, сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Також, Учасник має надати позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у цій Довідці.
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка 4.pdf») та сканкопії аналогічних договорів, інформація по яких відображена в Довідці (файли «Договір.pdf» та «Договір 26.pdf»).
Проте, учасником не надано сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договорам, інформація по яким відображена учасником в Довідці та позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначених у цій Довідці, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання Довідки, складеної в довільній формі, яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/орендовані/інші підстави користування станцією(ї) технічного обслуговування (далі – СТО), яка(і) необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації.
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович у складі своєї пропозиції надав довідку (файл «Довідка 5.pdf»), в якій зазначено, що приміщення знаходяться у власності виконавця за адресою м. Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого,39.
Проте, учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович не надав документальне підтвердження щодо власності приміщень, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасник повинен дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля (підтверджується довідкою у довільній формі щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля).
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович у складі своєї пропозиції не надав довідку у довільній формі щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля, чим не дотримано вимоги підпункту 6.3 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до підпунктів 6.10, 6.11, 6.12, 6.13 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги до учасника, а саме:; учасник повинен надати діючий сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів; роздрібної торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим у разі необхідності, а також підтвердженим аудитом органу сертифікації або листом від органу сертифікації про проходження такого аудиту; Учасник надає діючий сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 щодо технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів; роздрібної торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим у разі необхідності, а також підтвердженим аудитом органу сертифікації або листом від органу сертифікації про проходження такого аудиту; Учасник надає діючий сертифікат на систему управління якістю, настанови щодо поліпшення діяльності ISO 9004:2018 щодо передпродажна підготовка, технічна діагностика всіх видів гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів; поставки та продажу автозапчастин, витратних матеріалів і аксесуарів транспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим; Учасник надає діючий сертифікат, що засвідчує акредитацію СТО на технічну компетентність та незалежність з правом проведення передпродажної підготовки, технічної діагностики, всіх видів гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів, поставки та продажу запчастин, витратних матеріалів і аксесуарів транспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим у разі необхідності.
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович у складі тендерної пропозиції не надав документи зазначені в підпунктах 6.10, 6.11, 6.12, 6.13 пункту 6 додатку 3 до тендерної документації або інший рівнозначний документ та/або відповідний лист-роз’яснення у довільній формі з посиланням на відповідну норму законодавства щодо ненадання документів, які не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців.
Надане Замовником поясненням 02.04.2025 не спростовує факту встановленого порушення.
Також, відповідно до підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасник повинен надати гарантійний лист, що склад запасних частин та матеріалів учасника при виконанні договору, укладеного із Замовником за результатами цих торгів, повинен бути укомплектований не менше ніж на 40% від необхідних для виконання технічного обслуговування та ремонту автомобілів Замовника.
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович у складі своєї пропозиції не надав гарантійний лист, що склад запасних частин та матеріалів учасника при виконанні договору, укладеного із Замовником за результатами цих торгів, повинен бути укомплектований не менше ніж на 40% від необхідних для виконання технічного обслуговування та ремонту автомобілів Замовника, чим не дотримано вимоги підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації.
Наданими поясненнями через електронну систему закупівель 02.04.2025 на запит Держаудитслужби, Замовник повідомив, що учасник ФОП Максимов Дмитро Геннадійович до Головного управління надіслав лист, яким повідомив, що у зв’язку зі здійсненням ним діяльності у м. Краматорськ, через обстріли міста, періодичну відсутність послуг з електропостачання та доступу до мережі Інтернет, в нього була відсутня можливість завантаження деяких підтверджень та документів протягом встановленого терміну до системи.
Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.
3. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації та абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Максимов Дмитро Геннадійович не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
Надана Замовником відповідь 02.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
Як наслідок, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Максимов Дмитро Геннадійович та уклав з ним Договір про закупівлю послуг від 17.03.2025 № 61-2025 за ціною 407 00,00 гривень.
Разом з цим, під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
04.04.2025 17:07 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2025 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 04.04.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-02-21-011569-a Головним управлінням СБ України в Донецькій та Луганській областях (далі – ГУ СБУ), з метою усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, згідно з рішенням керівника Замовника від 10 квітня 2025 року уповноважену особу за організацію та проведення закупівель притягнуто до дисциплінарної відповідальності відповідно до вимог статті 45 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України. Також, уповноважену особу зобов’язано підвищити рівень знань з питань закупівель шляхом самостійного опрацювання роз’яснень Мінекономрозвитку України, матеріалів та онлайн-навчань, доступних в мережі Інтернет.
Дата публікації звіту:
10.04.2025 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
5cde9989f28d481abff64466e0b3898c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-21-011569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Поясніть, чому тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі в окремому додатку відповідно до вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей №1178?
4. Поясніть, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановами від 09.02.2024 № 131 (абзац восьмий підпункту 1 та абзац третій підпункту 3 пункту 44 Особливостей зі змінами), від 02.04.2024 №382 (абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено, абзаци п’ятнадцятий, шістнадцятий, сімнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами).
5. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович щодо виконання вимоги зазначеної в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або аналогічний документ (виписку, витяг, інформаційну довідку, документ з Опендатабот), що є можливим для отримання у період воєнного стану.
6. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович щодо виконання вимоги зазначеної в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, про надання учасником гарантійного листа з інформацією про те, що він підтверджує та гарантує, що:
- не має ознак та не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій, передбачених Законами України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», «Про санкції»;
- не має будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»;
- не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; а також не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
7. Яким чином учасником ФОП Максимов Дмитро Геннадійович підтверджено виконання укладених аналогічних договорів від 22.01.2025 №6 та від 26.02.2025 № 26 наданих в пропозиції (документ «Довідка 4.pdf»), при тому, що відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасником не надано сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договорам та позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договорів?
8. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович, де зазначено, що СТО учасника має професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника (обладнання для обслуговування системи кондиціювання фреоном R134A та 1234yf , пост для заміна скла, шиномонтаж), відповідно до вимоги зазначеної в пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації.
9. Яким чином учасником ФОП Максимов Дмитро Геннадійович підтверджено, що вказане в Довідці приміщення (документ «Довідка 5.pdf») знаходиться у власності виконавця, так як, відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації?
10. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович про виконання вимоги зазначеної в пункті 6.3 Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання довідки в довільній формі про дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля.
11. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович про виконання вимоги зазначеної в пункті 6.10 Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання діючого сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів; роздрібної торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим у разі необхідності, а також підтвердженим аудитом органу сертифікації або листом від органу сертифікації про проходження такого аудиту.
12. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович про виконання вимоги зазначеної в пункті 6.11 Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання діючого сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 щодо технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів; роздрібної торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим у разі необхідності, а також підтвердженим аудитом органу сертифікації або листом від органу сертифікації про проходження такого аудиту.
13. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович про виконання вимоги зазначеної в пункті 6.12 Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання діючого сертифікату на систему управління якістю, настанови щодо поліпшення діяльності ISO 9004:2018 щодо передпродажна підготовка, технічна діагностика всіх видів гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів; поставки та продажу автозапчастин, витратних матеріалів і аксесуарів транспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим.
14. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович про виконання вимоги зазначеної в пункті 6.13 Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання діючого сертифікату, що засвідчує акредитацію СТО на технічну компетентність та незалежність з правом проведення передпродажної підготовки, технічної діагностики, всіх видів гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів, поставки та продажу запчастин, витратних матеріалів і аксесуарів транспортних засобів. Сертифікат повинен бути чинним, подовженим у разі необхідності.
15. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович про виконання вимоги зазначеної в пункті 6.14 Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання гарантійного листа про те, що склад запасних частин та матеріалів учасника при виконанні договору, укладеного із Замовником за результатами цих торгів, укомплектований не менше ніж на 40% від необхідних для виконання технічного обслуговування та ремонту автомобілів Замовника.
16. Поясніть, чому не відхилено пропозицію переможця торгів ФОП Максимов Дмитро Геннадійович у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
dbc55a7b09464dbab8483e3656390f8a
Назва:
Відповідь замовника на звернення
Дата опублікування:
02.04.2025 19:52
Опис:
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів (код ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (UA-2025-02-21-011569-a) надаємо наступні пояснення.
На питання 1
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Процедури закупівель визначені положеннями Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 (далі – Постанова № 710) «Про ефективне використання державних коштів» визначений обов’язок головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
При цьому, виконання обов’язків, визначених пунктом 4-1 Постанови №710 не є складовою процедур закупівель, визначених Законом та Особливостями.
Таким чином органом державного фінансового контролю всупереч вимогам частини п’ятої статті 8 Закону порушено питання щодо надання пояснень з приводу питання, яке хоча і є дотичним до процедури закупівлі, але перебуває за межами процедури закупівлі, а отже не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Додатково інформуємо Вас про виконання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови №710 щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження надаємо Витяг з Довідки робочої групи.
На питання 2
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Процедури закупівель визначені положеннями Законом та Особливостями Особливості).
Пунктом 4-1 Постанова № 710 визначений обов’язок головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, виконання обов’язків, визначених пунктом 4-1 Постанови №710 не є складовою процедур закупівель, визначених Законом та Особливостями № 1178.
Таким чином органом державного фінансового контролю всупереч вимогам частини п’ятої статті 8 Закону порушено питання щодо надання пояснень з приводу питання, яке хоча і є дотичним до процедури закупівлі, але перебуває за межами процедури закупівлі, а отже не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На питання 3
Інформація та документи, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі містяться у Додатку 2 до тендерної документації (сторінки 45-46 та 49-50).
На питання 4
Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 в редакції Постанови КМ від 09.02.2024 № 131 визначає окремі випадки відхилення тендерної пропозиції у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації та в інших випадках.
Випадки відхилення тендерної пропозиції були передбачені у пункті 6 розділу V Тендерної документації. Зокрема були передбачені випадки відхилення тендерної пропозиції у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації та в інших випадках.
Абзац третій підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 в редакції Постанови КМ № 382 від 02.04.2024 визначає випадок відхилення тендерної пропозиції у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Випадки відхилення тендерної пропозиції були передбачені у пункті 6 розділу V Тендерної документації. Зокрема був передбачений випадок відхилення тендерної пропозиції у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Абзац чотирнадцяти пункту 47 Особливостей передбачав можливість відхилення Замовником тендерної пропозиції, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником. Абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей № 1178 був виключений на підставі Постанови КМ від 02.04.2024 № 382. В свою чергу положення про можливість відхилення Замовником тендерної пропозиції, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, також міститься в підпункті 2 пункту 45 Особливостей № 1178 в редакції Постанови КМ від 02.04.2024 № 382.
При цьому пункт 6 розділу V Тендерної документації містить зазначене положення, яке передбачено в підпункті 2 пункту 45 Особливостей № 1178.
Положення, які визначені абзацами п’ятнадцятим – сімнадцятим пункту 47 Особливостей № 1178, містяться в пункті 7 розділу V Тендерної документації.
На питання 5
На адресу Головного управління надійшов лист від ФОП Максимова Дмитра Геннадійовича, в якому він повідомив, що у зв’язку зі здійсненням ним діяльності у м. Краматорськ, через обстріли міста, періодичну відсутність послуг з електропостачання та доступу до мережі Інтернет, в нього була відсутня можливість завантаження деяких підтверджень та документів протягом встановленого терміну до системи.
До вказаного листа ФОП надав відповідні документи та інформацію, завантаження яких до системи, було технічно неможливим. Так, на виконання пункту І розділу ІІІ тендерної документації було надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (лист та виписка додаються).
На питання 6
На адресу Головного управління надійшов лист від ФОП Максимова Дмитра Геннадійовича, в якому він повідомив, що у зв’язку зі здійсненням ним діяльності у м. Краматорськ, через обстріли міста, періодичну відсутність послуг з електропостачання та доступу до мережі Інтернет, в нього була відсутня можливість завантаження деяких підтверджень та документів протягом встановленого терміну до системи.
До вказаного листа ФОП надав відповідні документи та інформацію, завантаження яких до системи, було технічно неможливим. Так, на виконання вимог пункту І розділу ІІІ тендерної документації ФОП був наданий гарантійний лист, яким підтверджує та гарантує, що він:
- не має ознак та не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій, передбачених Законом України «Про забезпечення прав і свободи громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», «Про санкції»;
- не має будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»;
- не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь ( крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником( акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків(далі-активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь(крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавству порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; а також не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- не знаходиться ( не проживає) та не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованих територіях України (лист додаються).
На питання 7
У Додатку 2 до тендерної документації були визначені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, які містили вимоги про наявність у учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому передбачалось, що альтернативними способами документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію може бути один із таких документів:
- довідка, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно форми, визначеної в тому ж додатку;
- сканкопiя аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці;
- сканкопiя видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці;
- позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у цій Довідці.
Учасником ФОП Максимов Дмитро Геннадійович до пропозиції додано довідку за визначеною формою про наявність досвіду виконання аналогічно за предметом закупівлі договору (документ «Довідка 4.pdf»). Ця довідка містить інформацію про контрагентів, з якими укладались аналогічні договори, номери та дати укладення, предмет та строк надання послуг, а також суму договорів.
Таким чином, ненадання інших вище перелічених документів не було перешкодою для прийняття пропозиції учасника ФОП Максимов Дмитро Геннадійович.
На питання 8
На виконання пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації у Довідці5.pdf ФОП Максимов Дмитро Геннадійович повідомляє що має достатню кількість виробничих приміщень, необхідного обладнання та інструментів для надання послуг з ремонту транспортних засобів замовника.
На питання 9
На адресу Головного управління надійшов лист від ФОП Максимова Дмитра Геннадійовича, в якому він повідомив, що у зв’язку зі здійсненням ним діяльності у м. Краматорськ, через обстріли міста, періодичну відсутність послуг з електропостачання та доступу до мережі Інтернет, в нього була відсутня можливість завантаження деяких підтверджень та документів протягом встановленого терміну до системи.
До вказаного листа ФОП надав відповідні документи та інформацію, завантаження яких до системи, було технічно неможливим. Так, на виконання пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, в доповнення до інформації зазначеної у Довідці 5.pdf, Максимов Д.Г. надав договір купівлі-продажу та витяг з Державного реєстру речових прав про нерухоме майно про реєстрацію права власності на СТО (договір та витяг додаються).
На питання 10
В додаток до вищезазначеного листа, на виконання вимоги, зазначеної в пункті 6.3 Додатку 3 до тендерної документації ФОП Максимов Д.Г. надав гарантійний лист, в якому гарантує, що якість товару відповідає вимогам ДСТУ та нормативним вимогам із захисту довкілля (гарантійний лист додається).
На питання 11-14
В додаток до вищевказаного листа, на виконання вимог зазначених в пунктах 6.10 – 6.13 ФОП Максимов Д.Г. надав довідку, в якій повідомляє, що відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» діяльність СТО не вимагає отримання ліцензії для здійснення господарської діяльності. Також не підлягають обов’язковій сертифікації послуги, що надаються СТО, оскільки згідно з наказом № 300 від 17.10.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики втратив чинність наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 28.08.1997 №520 « Про затвердження правил обов’язкової сертифікації послуг з ремонту та технічного обслуговування дорожніх транспортних засобів та їх складових» (довідка додається).
На питання 15
В додаток до вищезазначеного листа, на виконання вимоги, зазначеної в пункті 6.14 Додатку 3 до тендерної документації ФОП Максимов Д.Г. надав гарантійний лист, в якому гарантує, що склад запасних частин та матеріалів учасника при виконанні договору, укладеного із Замовником за результатами цих торгів, буде укомплектований не менше ніж на 40% від необхідних для виконання технічного обслуговування та ремонту автомобілів Замовника (гарантійний лист додається).
На питання 16
В додаток до вищевказаного листа, на виконання вимог, зазначених у підпунктах 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей, ФОП Максимов Д.Г. надав гарантійного листа, яким підтверджує відсутність підстав для надання йому відмови як переможцю у торгах згідно норм п. 47. У зв’язку з наявністю відповідного документа у Головного управління були відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця торгів ФОП Максимова Дмитра Геннадійовича (гарантійний лист додається).
Окремо звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до пункту 1 Положення про Південний офіс Держадитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби 02.06.2016 № 23, у складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі. Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Місцезнаходженням Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області є Херсонська область.
В свою чергу Головне управління має зареєстроване місцезнаходження на території Донецької області.
Відтак, оскільки Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області не уповноважено здійснювати моніторинг процедур закупівель на території Донецької області, то даний орган державної фінансового контролю безпідставно розпочав моніторинг процедури закупівлі за участю Головного управління.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Разом з цим, на даний час договір про закупівлю виконаний та Головним управлінням оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
У зв’язку з цим з урахуванням положень абзацу другого частини першої статті 8 Закону наявні підстави для припинення моніторингу процедури закупівлі.