• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне пальне, бензин А-92, бензин А-95 - по паливним карткам)

Завершена

4 572 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 724.30 UAH
Номер: 6604e09b3e8141309ede17c5d280f40b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-23-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 23.04.2025 16:17 - 15.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.04.2025 №125 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.04.2025 №125. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-21-010166-a, 21.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та 29 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3, 28 та 29 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Броди» Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-21-011750-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.03.2025; тендерну пропозицію ТОВ «РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ»; опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ» як переможцем тендеру документи; договір від 10.03.2025 №01/2025; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Одночасно, згідно з нормою пункту 29 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Моніторингом встановлено, що у пункті 3 Додатку №2 до тендерної документації Замовника зазначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних, орендованих або партнерських (автозаправних станцій) АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах міста Броди Львівської області на відстані не більше 3 км від місця розташування Замовника. Крім того, за вимогами у пункті 3 Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати: копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу заправочних станцій або договорів оренди мережі АЗС; якщо учасник пропонує у своїй пропозиції орендовані АЗС – договір оренди АЗС, гарантійний лист від власника АЗС про відпуск товару на АЗС за довірчими документами, які пропонує учасник протягом 2025р., документ, який підтверджує право власності власника АЗС; а якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС – копію партнерського договору по паливних картках, який буде перебачати зарахування літрів на паливну картку (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 31.12.2025. Партнерський договір має передбачати отоварювання паливних карток Учасника протягом не менше 6 місяців від дати підписання видаткової на пальне, а також має передбачати дозвіл на перепродаж паливних карток третім особам – надати документ, що підтверджує право власності партнера на АЗС або договір оренди партнером АЗС дійсний до 31.12.2025. Однак, з урахуванням норм пункту 29 Особлвостей №1178, Замовник не має право вимагати від учасників процедури закупівлі підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (кваліфікаційний критерій, визначений у пункті 1 частини другої статті 16 Закону). Таким чином, Замовником при здійсненні закупівлі бензину та дизельного палива у тендерній документації встановлено вимоги про підтвердження учасником відповідного кваліфікаційного критерію (пункт 3 Додатку №2 до тендерної документації), визначеного у пункті 1 частини другої статті 16 Закону, що суперечить нормам пунктів 3, 28 та 29 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 06.05.2025 11:20 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2025 11:20

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0110/2025пр
Дата відкриття провадження: 17.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0110/2025пз

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП "Броди" інформує, що за результатами розгляду моніторингу було вжито заходів в частині щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3, 28 та 29 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту: 13.05.2025 13:53

Запити/Пояснення