-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Фуфайка (з короткими рукавами)
Завершена
40 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 204 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 204 300.00 UAH
Номер:
ef58f098a4c844e78396184f92e1e35c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 11:19 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2025-02-21-009880-a 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду тендерної пропозиції ПАТ «Трикотажна фабрика «Роза», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону – порушення не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(ів) про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій від 04.03.2025, протокол розкриття пропозицій, пропозицію приватного акціонерного товариства «Трикотажна фабрика «Роза» (далі – ПАТ «Трикотажна фабрика «Роза»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05.03.2025, протокольне рішення Замовника від 05.03.2025 № 175 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2025, договір від 18.03.2025 № 104-РЗ на загальну суму 40 482 000,00 грн, пояснення Замовника надане 08.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.04.2025 12:22 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
b9f1d3cbfa2f4341a938b95d2e4549ed
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фуфайки (з короткими рукавами) (ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-009880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях (з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку), та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f4e80e753a5b468aa76eadbcbe9b927c
Назва:
Щодо відповіді на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 22:43
Опис:
Доброго дня!
На виконання Вашої запиту на пояснення від 04.04.2025 База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) повідомляє таке.
1) Щодо першого питання запиту на пояснення.
З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель. В свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГУ) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Орієнтовна очікувана вартість визначається на підставі «Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на 2025 рік за напрямком продовольчого забезпечення (для військової частини 3075)» від 31.12.2024 № 2/1343 (далі - Перелік), що затверджується відповідним наказом командувача Національної гвардії України.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі з рамках проведення оборонних закупівель уповноваженими підрозділами Національної гвардії України проводиться на декількох етапах/рівнях.
Відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 № 330, першочергове визначення вартості предмета закупівлі для формування Переліку здійснюється відповідальним структурним підрозділом ГУ НГУ.
На другому етапі, відповідно до розпорядження командувача Національної гвардії України від 17.10.2023 №27/17-8568, з метою ефективного використання бюджетних коштів та недопущення втрат бюджету, замовник перед здійсненням оголошення кожної процедури закупівлі здійснює додатковий ринковий моніторинг цін на предмет закупівлі.
На підставі здійсненого фахівцями замовника моніторингу рингу фуфайок (з короткими рукавами) було встановлено, що середньоринкова ціна за 1 шт становить 191,69 грн, що перевищувало цінові межі, які встановлені ГУ НГУ та складали 136,20 грн. Враховуючи вищенаведене, замовником було визначено очікуваною вартістю ціну, яка встановлена ГУ НГУ, а саме 136,20 грн, що в перерахунку на загальний обсяг закупівлі склало 40 860 000,00 грн. Фахівцями замовника здійснювався моніторинг цін з урахуванням необхідних якісних характеристик визначеними Технічною специфікацією ТС A01XJ.03070-442:2023(01), викладеними на офіційному сайті НГУ (далі – Технічні вимоги).
Копії відповідних документів додаються. Звертаємо увагу, що у зв’язку з чутливим змістом документів щодо оборонних закупівель, положення, що не стосуються предмету закупівлі (моніторингу) скриті (заштриховані).