-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах, скетч-картках, або забірних листах)
Завершена
689 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 445.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 445.00 UAH
Номер:
a19a841369fe43fe85ac72ae1f28c94a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 17:53 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 НАКАЗ№ 12-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 17.03.2025 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-02-21-009289-a 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КЗ ЗЗСО №31 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 № 25 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника-переможця Приватне підприємство «ТрансФулл» (далі – ПП «ТрансФулл»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025 № 27; повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2025; Вимога про усунення порушення UA-2025-02-21-009289-a.a1, оприлюднена 10.03.2025 в електронній системі учасником товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Девон-інвест» та рішення Замовника від 11.03.2025; договір закупівлі від 17.03.2025 № 77, укладений з переможцем ПП «ТрансФулл» на суму 647 400,00 грн; пояснення Замовника від 20.03.2025 надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.03.2025.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону.
Однак, Замовником розроблено та затверджено пункт 5 розділу V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації без врахування змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовником в тендерній документації не затверджено випадки відхилення тендерної пропозиції у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран.
Крім цього, Замовником у підпункті 3 пункту 5 розділу V тендерної документації не враховано зміни, внесені до абзацу п'ятнадцятий пункту 47 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, а саме: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Тобто, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених Постановами Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 та від 02.04.2024 № 382.
Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
25.03.2025 17:27 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вжито заходів щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
31.03.2025 13:35
Запити/Пояснення
Номер:
d3c0e10ffefc4ebaa3fd0a8ae1ef21f5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі дизельного палива в талонах, скетч-картках, або забірних листах за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-009289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5294bb9f2c3342e980571a7dd91f90da
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.03.2025 16:16
Опис:
Пояснення на запит
На Ваш запит від 18.03.2025 року повідомляємо наступне.
1.З метою забезпечення належної організації якісного освітнього процесу в закладі освіти, забезпечення доведення учнів до/з навчального закладу, існувала потреба у здійсненні Закупівлі дизельного палива для комунального закладу загальної середньої освіти “Жидичинський ліцей №31 Луцької міської ради”, тому було прийняло рішення щодо здійснення даної Закупівлі - ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо в талонах, скетч-картках, або забірних листах) (UA-2025-02-21-009289-a). Якість предмета закупівлі та його технічні характеристики повинні відповідати державним стандартам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або ТУ, та/або технічним регламентам. Більш детальну інформацію щодо технічних умов, якісних та кількісних характеристик оприлюднено у Додатку №3 тендерної документації:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275)(зі змінами) в межах кошторисних видатків на потреби закладу (інформація розміщена на офіційному сайті комунального закладу загальної середньої освіти “Жидичинський ліцей №31 Луцької міської ради” (https://sites.google.com/view/zhydychyn-school). Крім того, методом порівняння ринкових цін на дизельне паливо на загальнодоступних сайтах, таких, як:
https://www.ukr.net/ ; https://vseazs.com/ ; https://auto.ria.com/uk ; https://index.minfin.com.ua/
Тут щодня публікуються відомості по українському ринку нафтопродуктів — ціни на бензин марок A 92, A 95, A 95+, дизельне пальне та автомобільне газове пальне на АЗС України. Інформація наводяться по областях, а також по торгівельних марках провідних операторів паливного ринку України. Досить цікава також зведена інформація по областях та АЗС. Визначення ціни для кінцевого розрахунку обирається з урахуванням великого об’єму закупівлі, специфікою транспортного засобу та аналізом наявних мереж операторів АЗС у відповідності до вимог тендерної документації.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): sites.google.com/view/zhydychyn-school/звіти-про-діяльність-ліцею/обґрунтування-характеристик-предмету-закупівлі та додатково прикріплюємо файл з обґрунтуванням характеристик предмету закупівлі.
Уповноважена особа _____________ Валентина ШНИТ