• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 – 2026 роки: М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ, Р-61 Батурин – Конотоп – Суми, Під’їзд до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Під’їзд до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ – Олишівка – Куликівка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин – Бахмач – Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна – Стрільники – Бахмач, Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ – Носівка, Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ – станція Бахмач, Т-25-51 /М-02/ – Заньки, Т-25-52 Борзна – Комарівка – /М-02/, Т-25-59 /М-02/ – Лісове)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Завершена

372 944 047.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 729 440.47 UAH
Номер: 32385ee2fc61447688148ff765386e00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 01.04.2025 11:58 - 23.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.03.2025 № 19-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-02-21-007524-a 21.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.m.boiko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 № 101, зі змінами, затвердженими протоколами уповноваженої особи від 26.02.2025 № 110, від 28.02.2025 № 119 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» (далі – ТОВ «Група компаній «Автострада»), протокольне рішення уповноваженої особи із закупівель від 13.03.2025 № 136 (щодо продовження строку розгляду пропозиції «Група компаній «Автострада»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи із закупівель від 21.03.2025 № 152 (щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Група компаній «Автострада»), вимогу про усунення невідповідностей до 11:28 до 21.03.2025 ТОВ «Група компаній «Автострада», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2025, договір на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання від 01.04.2025 № 25070, укладений Замовником з ТОВ «Група компаній «Автострада» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.04.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.04.2025 та 17.04.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» встановлено наступне. Згідно з пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено: «… формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису…». Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Група компаній «Автострада» містить документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Група компаній «Автострада» на кожній сторінці, а саме: файли: «14.25. №23073 акти №28-30.rar», «14.14. №21091 акти част2.rar», «14.23. №23073 акти №16-18.rar», «7.3. Накази МОВ2.rar», «14.22. №23073 акти №1-10.rar», «14.11. №154 Дог, додатки до дог 1-4.rar», «19.2. КДМ.rar», «14.21. №21091 Дог + ДУ.rar», «19.8. Трактор Т-150.rar», «19. Довідка про наявність техніки.pdf», «14.24. №23073 акти №23-27.rar», «2.3. Документи про повноваження.rar», 5. Протокольне рішення НР.PDF», «2.4. Антикорупційна програма ТОВ ГК АВТОСТРАДА 26.08.2024 р.pdf», «7. Довідка про наявність працівників.pdf», «14.6. №154 акти №7_2 ризики.rar», «14.9. №154 акти №10_1-10_2.rar», «14.13. №21091 акти част1.rar», «14.10. №154 акти №11.rar», «14.27. №23073 ДУ №9-17.rar», «14.2. №24 акти част.2.rar», «14.19. №21091 акти част6_2.rar», «14.7. №154 акти №8_1.rar», «14.16. №21091 акти част4.rar», «14.20. №21091 акти част7.rar», «7.2. Накази МОВ1.rar», «13.5. АБЗ В'язове.rar», «14.28. №23073 ДУ №18-23.rar», «17.3. Договір про надання послуг база Ніжин.pdf», «14.15. №21091 акти част3.rar», «14.8. №154 акти №8_2-9.rar», «16. Документи про лабораторії М-02.rar», «7.5. Накази МОВ4.rar», «14.26. №23073 Дог + ДУ №1-8.zip», «17.1. Договір оренди__виробнича база від 01.05.2023.pdf», «19.11. Асфальтоукладальник.rar», «14.12. №154 додатки до дог 5-6 + ДУ 1-9.rar», «7.4. Накази МОВ3.rar», «14.3. №24 Дог + ДУ.rar», «14.17. №21091 акти част5.rar», чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 5 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. У тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікції, які мають необхідні знання та досвід від 26.02.2025 № 379/7, відповідно до якої під час виконання робіт учасник планує залучити наступних працівників: майстра шляхового – Бовсунівського Миколу Петровича; водіїв навантажувача 4 розряду – Гончарова Володимира Петровича, Войтова Вячеслава Вікторовича, Вихованець Олексія Олексійовича; водіїв автотранспортних засобів – Бернадського Анатолія Вікторовича, Тута Олександра Михайловича, Волинець Віктора Павловича, Дєдова Дмитра Володимировича, Краснощока Володимира Миколайовича, Рахнянського Володимира Дмитровича, Духно Романа Вадимовича, Гулько Ярослава Михайловича, Сольського Анатолія Івановича, Сулима Сергія Васильовича, Кривогузь Леоніда Миколайовича, Онафрійчук Олександра Сергійовича, Зінченко Євгенія Леонідовича, Линдрика Вячеслава Володимировича, Сторожук Дениса Івановича, Мандрика Володимира Григоровича, Голумбйовського Вадима Броніславовича, Кулачок Олега Леонідовича, Никончука Сергія Володимировича, Абу Самра Юнес Юсеф, Гвяздовського Владлена Васильовича, Бабій Олексія Олексійовича, Маркевич Михайла Віталійовича, Дідур Ігоря Миколайовича, Габаль Михайла Станіславовича, машиністів дорожньо-транспортних машин – Голоднюк Олександра Володимировича, Сиротюк Олексія Леонідовича; трактористів 5 розряду – Куцолабського Анатолія Михайловича, Матола Олександра Анатолійовича, Івахова Леоніда Петровича, Заїка Володимира Сергійовича; машиніста фрезерно-зачисної машини 4 розряду – Красовського Віталія Миколайовича; машиніста укладача асфальтобетону 6 розряду – Лаушкіна Олега Михайловича; машиніста котка самохідного з рівними вальцями 4 розряду – Бойка Володимира Хомича, Степанюка Дмитра Миколайовича, Черешневого Станіслава Васильовича; машиніста автогудронатора 5 розряду - Кульчицького Володимира Васильовича; дорожніх робітників 2 розряду – Шопіна Олександра Юрійовича, Драчевського Віктора Григоровича, Козачок Олександра Вікторовича, Чіпак Олексія Володимировича; дорожніх робітників 3 розряду – Шкрабалюк Павла Борисовича, Бондаренко Валентина Вікторовича, Лихенко Богдана Дмитровича. При цьому зазначені працівники прийняті на роботу по строковим трудовим договорам (контрактам), термін дії яких сплинув на момент подання тендерної пропозиції учасника торгів. Так, відповідно до наказу від 10.04.2020 № 191/к Бовсунівського Миколу Петровича прийнято на посаду майстра шляхового з 13.04.2020 до 30.11.2020; водіїв навантажувача 4 розряду – Гончарова Володимира Петровича з 15.09.2023 до 30.11.2023 (наказ 14.09.2023 № 724/к), Вихованець Олексія Олексійовича прийнято, Вихованець Олексія Олексійовича з 18.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 17.07.2023 № 516/к), Войтова Вячеслава Вікторовича з 15.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 14.07.2023 № 511/к); водіїв автотранспортних засобів – Бернадського Анатолія Вікторовича та Габаль Михайла Станіславовича з 15.05.2023 до 30.11.2023 (наказ від 12.05.2023 № 300/к), Дєдова Дмитра Володимировича з 14.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 13.10.2023 № 821/к), Тута Олександра Михайловича та Рахнянського Володимира Дмитровича з 15.03.2021 до 30.11.2021 (наказ від 12.03.2021 № 71а/к), Духно Романа Вадимовича з 09.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 06.10.2023 № 803/к), Волинець Віктора Павловича, Гулько Ярослава Михайловича та Сольського Анатолія Івановича з 15.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 14.07.2023 № 511/к), Краснощока Володимира Миколайовича та Сулима Сергія Васильовича з 02.07.2020 до 30.11.2020 (наказ від 01.07.2020 № 290/к), Кривогузь Леоніда Миколайовича з 14.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 13.07.2023 № 508/к), Онафрійчук Олександра Сергійовича з 17.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 16.10.2023 № 828/к), Зінченка Євгенія Леонідовича, Линдрика Вячеслава Володимировича, Сторожук Дениса Івановича, Дідур Ігоря Миколайовича з 01.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 29.09.2023 № 775/к), Мандрика Володимира Григоровича з 22.06.2020 до 30.11.2020 (наказ від 19.06.2020 № 274/к), Голумбйовського Вадима Броніславовича з 17.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 16.08.2023 № 612/к), Кулачок Олега Леонідовича та Маркевич Михайла Віталійовича, з 01.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 31.07.2023 № 559/к), Никончука Сергія Володимировича з 14.02.2023 до 30.11.2023 (наказ від 13.02.2023 № 77/к), Абу Самра Юнес Юсеф та Гвяздовського Владлена Васильовича з 17.03.2020 до 30.11.2020 (наказ від 16.03.2020 № 155/к), Бабій Олексія Олексійовича з 13.05.2020 до 30.11.2020 (наказ від 12.05.2020 № 230/к); машиністів дорожньо-транспортних машин – Голоднюк Олександра Володимировича з 06.04.2021 до 30.11.2011 (наказ від 05.04.2021 № 107/к), Сиротюк Олексія Леонідовича з 18.05.2021 до 30.11.2021 (наказ від 17.05.2021 № 166/к); трактористів 5 розряду – Куцолабського Анатолія Михайловича з 26.08.2024 до 30.11.2024 (наказ від 23.08.2024 № 599/к), Матола Олександра Анатолійовича з 26.11.2024 до 01.12.2025 (наказ від 25.11.2024 № 855/к), Івахова Леоніда Петровича з 15.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 14.07.2023 № 511/к), Заїка Володимира Сергійовича з 11.09.2024 до 30.11.2024 (наказ від 10.09.2024 № 656/к); машиніста укладача асфальтобетону 6 розряду – Лаушкіна Олега Михайловича з 28.04.2023 до 30.11.2023 (наказ від 27.04.2023 № 242/к); машиніста котка самохідного з рівними вальцями 4 розряду – Бойка Володимира Хомича та Черешневого Станіслава Васильовича з 01.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 31.07.2023 № 559/к), Степанюка Дмитра Миколайовича з 01.06.2023 до 30.11.2023 (наказ від 31.05.2023 № 361/к); машиніста автогудронатора 5 розряду – Кульчицького Володимира Васильовича з 29.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 28.08.2023 № 656/к); дорожніх робітників 2 розряду – Шопіна Олександра Юрійовича та Драчевського Віктора Григоровича з 01.08.2024 до 30.11.2024 (наказ від 31.07.2024 № 535/к), Козачок Олександра Вікторовича з 19.08.2023 до 31.11.2023 (наказ від 18.08.2023 № 629/к), Чіпак Олексія Володимировича з 10.04.2023 до 30.11.2023 (наказ від 07.04.2023 № 204/к); дорожніх робітників 3 розряду – Шкрабалюк Павла Борисовича з 10.04.2023 до 30.11.2023 (наказ від 07.04.2023 № 204/к), Бондаренко Валентина Вікторовича та Лихенко Богдана Дмитровича з 02.06.2023 до 30.11.2023 (наказ від 01.06.2023 № 372/к). Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» не підтверджено наявність правовідносин з працівниками, які заявлені в довідці, чим не дотримано вимоги пункту 5 додатку 2 до тендерної документації Замовника. У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.04.2025 11:51 - 03.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2025 11:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-04-01-000010 закупівлі за ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 – 2026 роки: М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ, Р-61 Батурин – Конотоп – Суми, Під’їзд до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Під’їзд до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ – Олишівка – Куликівка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин – Бахмач – Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна – Стрільники – Бахмач, Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ – Носівка, Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ – станція Бахмач, Т-25-51 /М-02/ – Заньки, Т-25-52 Борзна – Комарівка – /М-02/, Т-25-59 /М-02/ – Лісове), а саме, вжиті заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою із закупівель Замовника, стосовно питань викладених у висновку за результатами моніторингу закупівлі, направлена на те, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 18.04.2025 14:04

Запити/Пояснення