-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 – 2026 роки: М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ, Р-61 Батурин – Конотоп – Суми, Під’їзд до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Під’їзд до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ – Олишівка – Куликівка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин – Бахмач – Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна – Стрільники – Бахмач, Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ – Носівка, Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ – станція Бахмач, Т-25-51 /М-02/ – Заньки, Т-25-52 Борзна – Комарівка – /М-02/, Т-25-59 /М-02/ – Лісове)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
372 944 047.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 729 440.47 UAH
мін. крок: 1% або 3 729 440.47 UAH
Номер:
32385ee2fc61447688148ff765386e00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 11:58 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 19-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-02-21-007524-a 21.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 № 101, зі змінами, затвердженими протоколами уповноваженої особи від 26.02.2025 № 110, від 28.02.2025 № 119 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» (далі – ТОВ «Група компаній «Автострада»), протокольне рішення уповноваженої особи із закупівель від 13.03.2025 № 136 (щодо продовження строку розгляду пропозиції «Група компаній «Автострада»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи із закупівель від 21.03.2025 № 152 (щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Група компаній «Автострада»), вимогу про усунення невідповідностей до 11:28 до 21.03.2025 ТОВ «Група компаній «Автострада», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2025, договір на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання від 01.04.2025 № 25070, укладений Замовником з
ТОВ «Група компаній «Автострада» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.04.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.04.2025 та 17.04.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» встановлено наступне.
Згідно з пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено: «… формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису…».
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Група компаній «Автострада» містить документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Група компаній «Автострада» на кожній сторінці, а саме: файли: «14.25. №23073 акти №28-30.rar», «14.14. №21091 акти част2.rar», «14.23. №23073 акти №16-18.rar», «7.3. Накази МОВ2.rar», «14.22. №23073 акти №1-10.rar», «14.11. №154 Дог, додатки до дог 1-4.rar», «19.2. КДМ.rar», «14.21. №21091 Дог + ДУ.rar», «19.8. Трактор Т-150.rar», «19. Довідка про наявність техніки.pdf», «14.24. №23073 акти №23-27.rar», «2.3. Документи про повноваження.rar», 5. Протокольне рішення НР.PDF», «2.4. Антикорупційна програма ТОВ ГК АВТОСТРАДА 26.08.2024 р.pdf», «7. Довідка про наявність працівників.pdf», «14.6. №154 акти №7_2 ризики.rar», «14.9. №154 акти №10_1-10_2.rar», «14.13. №21091 акти част1.rar», «14.10. №154 акти №11.rar», «14.27. №23073 ДУ №9-17.rar», «14.2. №24 акти част.2.rar», «14.19. №21091 акти част6_2.rar», «14.7. №154 акти №8_1.rar», «14.16. №21091 акти част4.rar», «14.20. №21091 акти част7.rar», «7.2. Накази МОВ1.rar», «13.5. АБЗ В'язове.rar», «14.28. №23073 ДУ №18-23.rar», «17.3. Договір про надання послуг база Ніжин.pdf», «14.15. №21091 акти част3.rar», «14.8. №154 акти №8_2-9.rar», «16. Документи про лабораторії М-02.rar», «7.5. Накази МОВ4.rar», «14.26. №23073 Дог + ДУ №1-8.zip», «17.1. Договір оренди__виробнича база від 01.05.2023.pdf», «19.11. Асфальтоукладальник.rar», «14.12. №154 додатки до дог 5-6 + ДУ 1-9.rar», «7.4. Накази МОВ3.rar», «14.3. №24 Дог + ДУ.rar», «14.17. №21091 акти част5.rar», чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 5 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
У тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікції, які мають необхідні знання та досвід від 26.02.2025 № 379/7, відповідно до якої під час виконання робіт учасник планує залучити наступних працівників: майстра шляхового – Бовсунівського Миколу Петровича; водіїв навантажувача 4 розряду – Гончарова Володимира Петровича, Войтова Вячеслава Вікторовича, Вихованець Олексія Олексійовича; водіїв автотранспортних засобів – Бернадського Анатолія Вікторовича, Тута Олександра Михайловича, Волинець Віктора Павловича, Дєдова Дмитра Володимировича, Краснощока Володимира Миколайовича, Рахнянського Володимира Дмитровича, Духно Романа Вадимовича, Гулько Ярослава Михайловича, Сольського Анатолія Івановича, Сулима Сергія Васильовича, Кривогузь Леоніда Миколайовича, Онафрійчук Олександра Сергійовича, Зінченко Євгенія Леонідовича, Линдрика Вячеслава Володимировича, Сторожук Дениса Івановича, Мандрика Володимира Григоровича, Голумбйовського Вадима Броніславовича, Кулачок Олега Леонідовича, Никончука Сергія Володимировича, Абу Самра Юнес Юсеф, Гвяздовського Владлена Васильовича, Бабій Олексія Олексійовича, Маркевич Михайла Віталійовича, Дідур Ігоря Миколайовича, Габаль Михайла Станіславовича, машиністів дорожньо-транспортних машин – Голоднюк Олександра Володимировича, Сиротюк Олексія Леонідовича; трактористів 5 розряду – Куцолабського Анатолія Михайловича, Матола Олександра Анатолійовича, Івахова Леоніда Петровича, Заїка Володимира Сергійовича; машиніста фрезерно-зачисної машини 4 розряду – Красовського Віталія Миколайовича; машиніста укладача асфальтобетону 6 розряду – Лаушкіна Олега Михайловича; машиніста котка самохідного з рівними вальцями 4 розряду – Бойка Володимира Хомича, Степанюка Дмитра Миколайовича, Черешневого Станіслава Васильовича; машиніста автогудронатора 5 розряду - Кульчицького Володимира Васильовича; дорожніх робітників 2 розряду – Шопіна Олександра Юрійовича, Драчевського Віктора Григоровича, Козачок Олександра Вікторовича, Чіпак Олексія Володимировича; дорожніх робітників 3 розряду – Шкрабалюк Павла Борисовича, Бондаренко Валентина Вікторовича, Лихенко Богдана Дмитровича.
При цьому зазначені працівники прийняті на роботу по строковим трудовим договорам (контрактам), термін дії яких сплинув на момент подання тендерної пропозиції учасника торгів.
Так, відповідно до наказу від 10.04.2020 № 191/к Бовсунівського Миколу Петровича прийнято на посаду майстра шляхового з 13.04.2020 до 30.11.2020; водіїв навантажувача 4 розряду – Гончарова Володимира Петровича з 15.09.2023 до 30.11.2023 (наказ 14.09.2023 № 724/к), Вихованець Олексія Олексійовича прийнято, Вихованець Олексія Олексійовича з 18.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 17.07.2023 № 516/к), Войтова Вячеслава Вікторовича з 15.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 14.07.2023 № 511/к); водіїв автотранспортних засобів – Бернадського Анатолія Вікторовича та Габаль Михайла Станіславовича з 15.05.2023 до 30.11.2023 (наказ від 12.05.2023 № 300/к), Дєдова Дмитра Володимировича з 14.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 13.10.2023 № 821/к), Тута Олександра Михайловича та Рахнянського Володимира Дмитровича з 15.03.2021 до 30.11.2021 (наказ від 12.03.2021 № 71а/к), Духно Романа Вадимовича з 09.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 06.10.2023 № 803/к), Волинець Віктора Павловича, Гулько Ярослава Михайловича та Сольського Анатолія Івановича з 15.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 14.07.2023 № 511/к), Краснощока Володимира Миколайовича та Сулима Сергія Васильовича з 02.07.2020 до 30.11.2020 (наказ від 01.07.2020 № 290/к), Кривогузь Леоніда Миколайовича з 14.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 13.07.2023 № 508/к), Онафрійчук Олександра Сергійовича з 17.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 16.10.2023 № 828/к), Зінченка Євгенія Леонідовича, Линдрика Вячеслава Володимировича, Сторожук Дениса Івановича, Дідур Ігоря Миколайовича з 01.10.2023 до 30.11.2024 (наказ від 29.09.2023 № 775/к), Мандрика Володимира Григоровича з 22.06.2020 до 30.11.2020 (наказ від 19.06.2020 № 274/к), Голумбйовського Вадима Броніславовича з 17.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 16.08.2023 № 612/к), Кулачок Олега Леонідовича та Маркевич Михайла Віталійовича, з 01.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 31.07.2023 № 559/к), Никончука Сергія Володимировича з 14.02.2023 до 30.11.2023 (наказ від 13.02.2023 № 77/к), Абу Самра Юнес Юсеф та Гвяздовського Владлена Васильовича з 17.03.2020 до 30.11.2020 (наказ від 16.03.2020 № 155/к), Бабій Олексія Олексійовича з 13.05.2020 до 30.11.2020 (наказ від 12.05.2020 № 230/к); машиністів дорожньо-транспортних машин – Голоднюк Олександра Володимировича з 06.04.2021 до 30.11.2011 (наказ від 05.04.2021 № 107/к), Сиротюк Олексія Леонідовича з 18.05.2021 до 30.11.2021 (наказ від 17.05.2021 № 166/к); трактористів 5 розряду – Куцолабського Анатолія Михайловича з 26.08.2024 до 30.11.2024 (наказ від 23.08.2024 № 599/к), Матола Олександра Анатолійовича з 26.11.2024 до 01.12.2025 (наказ від 25.11.2024 № 855/к), Івахова Леоніда Петровича з 15.07.2023 до 30.11.2023 (наказ від 14.07.2023 № 511/к), Заїка Володимира Сергійовича з 11.09.2024 до 30.11.2024 (наказ від 10.09.2024 № 656/к); машиніста укладача асфальтобетону 6 розряду – Лаушкіна Олега Михайловича з 28.04.2023 до 30.11.2023 (наказ від 27.04.2023 № 242/к); машиніста котка самохідного з рівними вальцями 4 розряду – Бойка Володимира Хомича та Черешневого Станіслава Васильовича з 01.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 31.07.2023 № 559/к), Степанюка Дмитра Миколайовича з 01.06.2023 до 30.11.2023 (наказ від 31.05.2023 № 361/к); машиніста автогудронатора 5 розряду – Кульчицького Володимира Васильовича з 29.08.2023 до 30.11.2023 (наказ від 28.08.2023 № 656/к); дорожніх робітників 2 розряду – Шопіна Олександра Юрійовича та Драчевського Віктора Григоровича з 01.08.2024 до 30.11.2024 (наказ від 31.07.2024 № 535/к), Козачок Олександра Вікторовича з 19.08.2023 до 31.11.2023 (наказ від 18.08.2023 № 629/к), Чіпак Олексія Володимировича з 10.04.2023 до 30.11.2023 (наказ від 07.04.2023 № 204/к); дорожніх робітників 3 розряду – Шкрабалюк Павла Борисовича з 10.04.2023 до 30.11.2023 (наказ від 07.04.2023 № 204/к), Бондаренко Валентина Вікторовича та Лихенко Богдана Дмитровича з 02.06.2023 до 30.11.2023 (наказ від 01.06.2023 № 372/к).
Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» не підтверджено наявність правовідносин з працівниками, які заявлені в довідці, чим не дотримано вимоги пункту 5 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
18.04.2025 11:51 - 03.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-04-01-000010 закупівлі за ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 – 2026 роки: М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ, Р-61 Батурин – Конотоп – Суми, Під’їзд до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Під’їзд до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ – Олишівка – Куликівка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин – Бахмач – Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна – Стрільники – Бахмач, Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ – Носівка, Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ – станція Бахмач, Т-25-51 /М-02/ – Заньки, Т-25-52 Борзна – Комарівка – /М-02/, Т-25-59 /М-02/ – Лісове), а саме, вжиті заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою із закупівель Замовника, стосовно питань викладених у висновку за результатами моніторингу закупівлі, направлена на те, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
18.04.2025 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
7e6d6128fff343f2a562c48b03afa62c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 – 2026 роки: М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ, Р-61 Батурин – Конотоп – Суми, Під’їзд до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Під’їзд до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ – Олишівка – Куликівка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин – Бахмач – Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна – Стрільники – Бахмач, Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ – Носівка, Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ – станція Бахмач, Т-25-51 /М-02/ – Заньки, Т-25-52 Борзна – Комарівка – /М-02/, Т-25-59 /М-02/ – Лісове)», очікуваною вартістю 372 944 047,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-007524-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» під час укладення договору вимоги додатку 7 «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (відповідно до частини 3 Розділу 6 тендерної документації)»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
116e8afd566a4657958c647ebcae468c
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2025-02-21-007524-a
Дата опублікування:
04.04.2025 09:41
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що у технічному завданні передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, які складено у відповідності до інвесторської кошторисної документації, кошторисна частина якої, розроблена і затверджена в установленому порядку та розміщена при формування оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-02-21-007524-a на сторінці закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу у файлі:
21 лютого 2025 14:53 Зведений кошторисний розрахунок М-02.pdf
21 лютого 2025 14:53 Технічне завдання М-02.pdf
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту експлуатаційного утримання, складеного у відповідності до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами) , яка затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України за №753 від 07.10.2022 року, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування , які затверджеі Наказом Державного агенства автомобільних доріг від 18.11.2022 року №Н-275/11-02, Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування , які затверджеі Наказом Державного агенства автомобільних доріг від 18.11.2022 року №Н-275/11-02 та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти. (Додаток 1). Дефектні акти надаються (Додаток 2)
Розмір бюджетного призначення на 2025 рік прийнято у відповідності до Плану використання бюджетних коштів на 2025 рік від 04.03.2025 року, Плану робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2025 рік від 07.03.2025 року, Виписки з плану робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області на 2025 рік від 31.03.2025 року (Додаток 3).
Щодо другого питання викладеного у запиті
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Посилання на сайт : https://ch.restoration.gov.ua/diialnist/5460/72916.html
Щодо третього питання викладеного у запиті
На виконання вимоги додатку 7 «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (відповідно до частини 3 Розділу 6 тендерної документації)» переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» , під час укладення договору, була розміщена інформація у файлі
24 березня 2025 10:51
Документи на підписанта М-02.rar
Крім того, під час укладання договору, переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» додатково надана Замовнику інформаційна довідка №409 від 26.03.2025 року , яка містить зазначену інформацію (Додаток 4) Таким чином, переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» виконані вказані у запиті вимоги тендерної документації у повному обсязі.
Номер:
1af923af6bc547bab1763d58dbdde9df
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 – 2026 роки: М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ, Р-61 Батурин – Конотоп – Суми, Під’їзд до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Під’їзд до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ – Олишівка – Куликівка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин – Бахмач – Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна – Стрільники – Бахмач, Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ – Носівка, Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ – станція Бахмач, Т-25-51 /М-02/ – Заньки, Т-25-52 Борзна – Комарівка – /М-02/, Т-25-59 /М-02/ – Лісове)», очікуваною вартістю 372 944 047,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-007524-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Згідно з пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції Замовником передбачено: «… формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису…».
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Група компаній «Автострада» містить документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Група компаній «Автострада» на кожній сторінці, а саме: файли: «14.25. №23073 акти №28-30.rar», «14.14. №21091 акти част2.rar», «14.23. №23073 акти №16-18.rar», «7.3. Накази МОВ2.rar», «14.22. №23073 акти №1-10.rar», «14.11. №154 Дог, додатки до дог 1-4.rar», «19.2. КДМ.rar», «14.21. №21091 Дог + ДУ.rar», «19.8. Трактор Т-150.rar», «19. Довідка про наявність техніки.pdf», «14.24. №23073 акти №23-27.rar», «2.3. Документи про повноваження.rar», 5. Протокольне рішення НР.PDF», «2.4. Антикорупційна програма ТОВ ГК АВТОСТРАДА 26.08.2024 р.pdf», «7. Довідка про наявність працівників.pdf», «14.6. №154 акти №7_2 ризики.rar», «14.9. №154 акти №10_1-10_2.rar», «14.13. №21091 акти част1.rar», «14.10. №154 акти №11.rar», «14.27. №23073 ДУ №9-17.rar», «14.2. №24 акти част.2.rar», «14.19. №21091 акти част6_2.rar», «14.7. №154 акти №8_1.rar», «14.16. №21091 акти част4.rar», «14.20. №21091 акти част7.rar», «7.2. Накази МОВ1.rar», «13.5. АБЗ В'язове.rar», «14.28. №23073 ДУ №18-23.rar», «17.3. Договір про надання послуг база Ніжин.pdf», «14.15. №21091 акти част3.rar», «14.8. №154 акти №8_2-9.rar», «16. Документи про лабораторії М-02.rar», «7.5. Накази МОВ4.rar», «14.26. №23073 Дог + ДУ №1-8.zip», «17.1. Договір оренди__виробнича база від 01.05.2023.pdf», «19.11. Асфальтоукладальник.rar», «14.12. №154 додатки до дог 5-6 + ДУ 1-9.rar», «7.4. Накази МОВ3.rar», «14.3. №24 Дог + ДУ.rar», «14.17. №21091 акти част5.rar».
Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
2. Відповідно до вимог пункту 5 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
У тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікції, які мають необхідні знання та досвід від 26.02.2025 № 379/7, відповідно до якої під час виконання робіт учасник планує залучити наступних працівників: майстра шляхового – Бовсунівського Миколу Петровича; водіїв навантажувача 4 розряду – Гончарова Володимира Петровича, Войтова Вячеслава Вікторовича, Вихованець Олексія Олексійовича; водіїв автотранспортних засобів – Бернадського Анатолія Вікторовича, Тута Олександра Михайловича, Волинець Віктора Павловича, Дєдова Дмитра Володимировича, Краснощока Володимира Миколайовича, Рахнянського Володимира Дмитровича, Духно Романа Вадимовича, Гулько Ярослава Михайловича, Сольського Анатолія Івановича, Сулима Сергія Васильовича, Кривогузь Леоніда Миколайовича, Онафрійчук Олександра Сергійовича, Зінченко Євгенія Леонідовича, Линдрика Вячеслава Володимировича, Сторожук Дениса Івановича, Мандрика Володимира Григоровича, Голумбйовського Вадима Броніславовича, Кулачок Олега Леонідовича, Никончука Сергія Володимировича, Абу Самра Юнес Юсеф, Гвізковського Владлена Васильовича, Бабій Олексія Олексійовича, Маркевич Михайла Віталійовича, Дідур Ігоря Миколайовича, Габаль Михайла Станілавовича, машиністів дорожньо-транспортних машин – Голоднюк Олександра Володимировича, Сиротюк Олексія Леонідовича; трактористів 5 розряду – Куцолабського Анатолія Михайловича, Матола Олександра Анатолійовича, Івахова Леоніда Петровича, Заїка Володимира Сергійовича; машиніста фрезерно-зачисної машини 4 розряду – Красовського Віталія Миколайовича; машиніста укладача асфальтобетону 6 розряду – Лаушкіна Олега Михайловича; машиніста котка самохідного з рівними вальцями 4 розряду – Бойка Володимира Хомича, Степанюка Дмитра Миколайовича, Черешневого Станіслава Васильовича; машиніста автогудронатора 5 розряду - Кульчицького Володимира Васильовича; дорожніх робітників 2 розряду – Шопіна Олександра Юрійовича, Драчевського Віктора Григоровича, Козачок Олександра Вікторовича, Чіпак Олексія Володимировича; дорожніх робітників 3 розряду – Шкрабалюк Павла Борисовича, Бондаренко Валентина Вікторовича, Лихенко Богдана Дмитровича.
При цьому зазначені працівники прийняті на роботу по строковим трудовим договорам (контрактам), термін дії яких сплинув на момент подання тендерної пропозиції учасника торгів. Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» не підтверджено наявність правовідносин з працівниками, які заявлені в довідці.
Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
3. Згідно з вимогами пункту 6 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, учасник надає акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №8)) та довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг.
У тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 26.02.2025 № 379/14 відповідно до якої учасником здійснено аналогічні послуги відповідно до договору про закупівлю послуг від 17.03.2023 № 23073, укладеного з Службою автомобільних доріг у Чернігівській області, сума виконання договору становить 236675319,37 грн.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) на суму 164024248,51 грн.
Також, у тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» не підтверджено інформацію зазначену у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 26.02.2025 № 379/14, а саме у пропозиції учасника відсутні «акти приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг)» № 1 (3,11/9,073 від 27.09.2023) на підтвердження робіт/послуг з ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття; б/н до акту № 1 (3,11/9,073) від 27.09.2023 на підтвердження робіт/послуг з ліквідації вибоїн пневмо-струменевим методом; № 1 (3,15/12,073) від 26.12.2023 та № 1 (3,20/6,073) від 05.06.2024 на підтвердження робіт/послуг з влаштуванням вирівнювального шару або покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником.
Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
4. Відповідно до вимог пункту 4 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати:
- у випадку використання власної лабораторії – довідку в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії в Учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- у разі залучення лабораторії – договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію документу щодо відповідності лабораторії (із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та чинне на дату розкриття тендерних пропозицій;
- копію діючого сертифікату відповідності лабораторії вимогам ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення», ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби», Технічного регламенту будівельних виробів (продукції), затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764, виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками».
У тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано довідку про наявність лабораторії від 26.02.2025 № 379/20, згідно з якою «Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» даною довідкою повідомляє, що має в наявності власну випробувальну/вимірювальну дорожню лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі».
При цьому, у тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» відсутня копія діючого сертифікату відповідності лабораторії, зазначеної у довідці про наявність лабораторії від 26.02.2025 № 379/20, вимогам ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення», ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби», Технічного регламенту будівельних виробів (продукції), затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764, виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками.
Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
5. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано договір від 05.02.2025 № 050/25 укладений з ДП «Дорожній науково-технічний центр», на підставі якого ДП «Дорожній науково-технічний центр» бере на себе надання послуг з випробувань будівельних матеріалів та контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій для проведення вхідного та операційного контролю на об’єкті».
Проте, наданий у тендерній пропозиції учасника сертифікат відповідності за № UA.15.003.07079-25, що засвідчує компетентність послуг з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій виданий Центру випробувань Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр».
Проте, учасником не надано документальне підтвердження, що саме ДП «Дорожній науково-технічний центр», з яким укладено договір відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та має копію діючого сертифікату відповідності лабораторії вимогам ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення», ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби», Технічного регламенту будівельних виробів (продукції), затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764, виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками».
Просимо повідомити, якими документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «Група компаній «Автострада» підтверджено, що Центр випробувань Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» буде залучено учасником під час надання послуг Замовнику за результатами зазначеної процедури закупівлі?
Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
6. Згідно з пунктом 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено «…Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі – 32 549 295,00 грн., кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 22 181 516,00 грн. (відповідно до кошторисної документації), згідно п. 6.7 МЕТОДИКИ. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні.
До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору…».
Надати пояснення та документи на їх підтвердження, яким чином Замовником перевірено виконання вищевказаних вимог щодо формування договірної ціни учасника ТОВ «Група компаній «Автострада». В яких документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Група компаній «Автострада» відображено та зафіксовано однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі – 32 549 295,00 грн. та кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 22 181 516,00 гривень?
Разом з тим, надати пояснення, чому інформація, яка міститься у файлі «18. Технічне завдання М-02.pdf», наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада», не відповідає вимогам пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, зокрема вимогам щодо формування ціни тендерної пропозиції в частині зафіксованої суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі – 32 549 295,00 грн. та коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 22 181 516,00гривень?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a221b9b469af4c1f937d430555270a11
Назва:
Щодо запиту 2 про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2025-02-21-007524-a
Дата опублікування:
17.04.2025 15:45
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті.
Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 – 2026 роки: М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ, Р-61 Батурин – Конотоп – Суми, Під’їзд до заповідника “Гетьманська Столиця”, Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Під’їзд до м. Ніжина, Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-01 /М-01/ – Олишівка – Куликівка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин – Бахмач – Дмитрівка, Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка (окремими ділянками), Т-25-23 Борзна – Стрільники – Бахмач, Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ – Носівка, Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-31 /М-02/ – станція Бахмач, Т-25-51 /М-02/ – Заньки, Т-25-52 Борзна – Комарівка – /М-02/, Т-25-59 /М-02/ – Лісове)», затвердженої протоколом уповноваженої особи № 101 від 21 лютого 2025 року (зі змінами), (далі – тендерна документація) передбачено загальні вимоги щодо відповідності тендерної пропозиції учасника, зокрема, в яких зазначено наступне. «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022). Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
«Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями).»
Враховуючи те, що документи зазначені у запиті надані у формі скан-копії оригіналів документів (які також містять скан-копії документів, що видані іншими підприємствами/установами/організаціями) та складаються з декількох сторінок і містять відповідні підписи та відтиски печаток в цілому на кожному документі.
Також відповідними вимогами встановлено, що вся інформація у даних документах є чіткою, розбірливою, коректною та достовірною.
Учасник на виконання вказаних вимог тендерної документації було накладено КЕП на тендерну пропозицію в цілому, тим самим виконавши загальні вимоги щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам визначеним тендерною документацією в цій частині що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
Крім того, враховуючи викладену інформацію у запиті в частині засвідчення документів тендерної пропозиції Учасника повідомляємо, що пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено опис формальних помилок, до яких відноситься зокрема, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Надання Учасником вищевказаних документів без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (без зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, а також без відбитків печатки учасника) на кожній сторінці такого документа враховано замовником під час оцінки тендерної пропозиції, та визначено це як помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та відповідає пункту 2 Опису формальних помилок, визначених замовником у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації та положенням наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
Щодо другого питання викладеного у запиті.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 36 КЗпП підставами припинення трудового договору є закінчення строку трудового договору (пункти 2, 3 статті 23), крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не поставила вимогу про їх припинення.
Частиною першою статті 391 КЗпП України передбачено, що коли після закінчення строку трудового договору (п. 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк.
За інформацією, що міститься у листі-роз’яснені від 26.02.2025 року № 379/7/1 Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» повідомляє що відповідно до положень частини 1 статті 391 Кодексу законів про працю України, якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. При цьому, запис в трудовій книжці такого працівника та наказ про призначення його на посаду не змінюються.
Враховуючи наданні документи на працівників, що зазначені у запиті, та беручи до уваги вказаний лист-роз’яснення Учасника з приводу дійсності правовідносин ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» із такими працівниками, Учасник цілком і повністю виконав вимоги передбачені пунктом 5 додатку № 2 до тендерної документації, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
Щодо третього питання викладеного у запиті
1. Згідно з вимогами пункту 6 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору;
- акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №8)) та довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» наявна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 379/14 від 26.02.2025 р., а також Договір № 23073 від 17.03.2023 року, сума виконання якого становить 236 675 319,37 грн. В підтвердження Учасником надано довідку форми КБ-3 від 26.12.2024 р. на відповідну суму, а саме 236 675 319,37 грн.
Отже, вимога тендерної документації щодо надання довідки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрат (форми КБ-3) (надання форми КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг) виконана повністю, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
2. Згідно з вимогами пункту 6 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг:
Таблиця №8
Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції.
№ з/п Найменування* Одиниця
виміру Кількість
1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 20000
2 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м2 7189
3 Очищення доріг від снігу км 7432
4 Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля 1000м2 62999
5 Влаштуванням вирівнювального шару або покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником т або м2 8928 т. або 62000м2
Учасник ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» підтвердив у тендерній пропозиції (довідка № 379/14 від 26.02.2025 р.) наступні види робіт/послуг:
- Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття – 84 559,34 м2;
- Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом – 39 015,44 м2;
- Очищення доріг від снігу – 55 193,22 км;
- Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля – 242 532 432,8 м2;
- Влаштуванням вирівнювального шару або покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником – 16 187,2536 т.
Виходячи з вказаного ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» підтвердило вимогу тендерної документації в частині «наявності основних (ключових) робіт/послуг» в повному обсязі, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
Інформація зазначена у Довідці № 379/14 від 26.02.2025 р. щодо актів: № 1 (3,11/9,073 від 27.09.2023) на підтвердження робіт/послуг з ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття; б/н до акту № 1 (3,11/9,073) від 27.09.2023 на підтвердження робіт/послуг з ліквідації вибоїн пневмо-струменевим методом; № 1 (3,15/12,073) від 26.12.2023 та № 1 (3,20/6,073) від 05.06.2024 на підтвердження робіт/послуг з влаштуванням вирівнювального шару або покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником, розцінена, як додаткова (тобто така, що не потребує виправлень).
Враховуючи викладене, відсутність зазначених актів не була розцінена як невідповідність, яка потребує усунення в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей. У зв’язку з цим, вимога про усунення такої невідповідності не була включена до повідомлення в електронній системі закупівель.
Щодо четвертого питання викладеного у запиті
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження наявності власної лабораторії Учасник - ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність лабораторії № 379/20 від 26.02.2025 року (файл Довідка про власну лабораторію.pdf в архіві 16. Документи про лабораторії М-02.rar) з переліком спроможності виконання послуг, згідно з якою «Учасник - ТОВ«ГК «АВТОСТРАДА» повідомляє, що має в наявності власну випробувальну/вимірювальну дорожню лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі», а також надано сканкопію документа щодо підтвердження технічної компетентності власної вимірювальної лабораторії при проведенні вимірювань у відповідності до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та чинне на дату розкриття тендерних пропозицій (файл СЕРТИФІКАТ 2023 нова назва.pdf в архіві 16. Документи про лабораторії М-02.rar).
Замовником встановлено відповідність наданих документів щодо наявності власної лабораторії Учасника вимогам Додатку №2 до тендерної документації у повному обсязі, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
Також, на виконання вимог пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження наявності залученої лабораторії Учасником - ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» надано сканкопію діючого сертифікату відповідності лабораторії вимогам ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення», ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби», Технічного регламенту будівельних виробів (продукції), затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764, виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками (файл Сертифікат лабораторія залучена.pdf в архіві 16. Документи про лабораторії М-02.rar) та Договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору №051/25 від 05.02.2025 року (файл Договір М-02.PDF та файл Ду до Договору 051_25 Н-М-02.PDF в архіві 16. Документи про лабораторії М-02.rar).
З огляду на зазначене, Замовником встановлено відповідність наданих документів щодо наявності залученої лабораторії, вимогам Додатку №2 тендерної документації у повному обсязі, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
Щодо п’ятого питання викладеного у запиті
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» надано достатньо інформації та документів, які підтверджують те, що Центр випробувань Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» буде залучено учасником під час надання послуг Замовнику за результатами зазначеної процедури закупівлі на підставі Договору №051/25 від 05.02.2025 року, додаткової угоди №1 від 25.02.2025 року, листа – підтвердження №38/09/14111/5 від 25.02.2025 року та діючого Сертифікату відповідності UA. 15.003.07079-25 з терміном дії з 24.02.2025р. до 23.02.2025р. (файл Договір М-02.PDF, файл Ду до Договору 051_25 М-02.PDF, Лист підтвердження М-02.pdf, Сертифікат лабораторія залучена.pdf в архіві 16. Документи про лабораторії М-02.rar). Центр випробувань Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» є внутрішнім підрозділом Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр».
Враховуючі вказані документи, що містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, та те що надання інших документів непередбачено тендерною документацією, таким учасником підтверджено, що Центр випробувань Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» буде залучено учасником під час надання послуг Замовнику за результатами зазначеної процедури закупівлі, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону.
Щодо шостого питання викладеного у запиті
Повідомляємо, що згідно вимог пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Договірна ціна (ціна тендерної пропозиції) визначається, як тверда та розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, (згідно наказу № 273 від 02.05.2022 р. Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» та МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування) та формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Зазначаємо, що відповідно до наказу № 273 від 02.05.2022 р. Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», згідно з п.4 розділом IV із змінами «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується під час проведення взаєморозрахунків.
Порядок погодження договірної ціни встановлюється замовником у тендерній документації оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. «Під час погодження твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості робіт документи та обґрунтування розрахунків укрупнених показників вартості не надаються».
У розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, зазначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі у розмірі – 32 549 295,00 грн., кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 22 181 516,00 грн. (відповідно до кошторисної документації), згідно п. 6.7 МЕТОДИКИ. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні.
До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору.
Переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме 25.03.2025 о 18:50, що відповідає вимогам тендерної документації, завантажив на веб-портал Уповноваженого органу Договірну ціну згідно МЕТОДИКИ, та структуру УПВ в розрізі складових. Де і зазначив суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг та кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Разом з тим, повідомляємо, що згідно вимог пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначені у запиті витрати, повинні бути включені до ціни пропозиції Учасника процедури, але саме сформовану Договірну ціну , де чітко зафіксовані суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі – 32 549 295,00 грн. та коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 22 181 516,00гривень, надає Переможець процедури закупівлі під час укладання договору.
У свою чергу, переможець ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» розмістив на сторінці закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу у наступних файлах зазначену інформацію та виконав вимоги тендерної документації у повному обсязі:
25 березня 2025 14:03
ДЦ М-02.rar
31 березня 2025 15:11
Договірна ціна М-02.rar
Файл «18. Технічне завдання М-02.pdf», що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» є додатком до файлу «11. Гарантійний лист про технічні, якісні, кількісні», який передбачений п.6 Розділу 3 Тендерної документації. Вимоги пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації застосовується до учасника-переможця на етапі узгодження договірної ціни за результатами аукціону. Інформація у файлі «18. Технічне завдання М-02.pdf» не повинна співпадати з вищевказаним пунктом.
Враховуючи наведене, Учасник повністю виконав вказані вимоги тендерної документації.