-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 106 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 9» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель
Завершена
101 990 246.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 019 902.46 UAH
мін. крок: 1% або 1 019 902.46 UAH
Номер:
1c8622792c6545088017943fe940daae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 16:36 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
28.03.2025 № 28-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.03.2025 № 28-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
5. UA-2025-02-21-007526-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дослідженням відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам ТД встановлено не надання Замовником учаснику права на виправлення невідповідностей у порядку пункту 43 Особливостей, внаслідок чого учасником не підтверджена фактична відповідність кваліфікаційним критеріям, визначених п.1 та 3 ч.2 ст.16 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «21» квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена протоколом уповноваженої особи замовника від 21.02.2025 № 32 (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» (далі – ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2025 № 39 (далі – протокол № 39), вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.03.2025, договір від 28.03.2025 № 28/03-НБ/106 «Про закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 106 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 9», додаткові угоди від 28.03.2025 № 1, від 03.04.2025 № 2 до вказаного договору та відповідь Замовника від 16.04.2025 на запит від 11.04.2025.
Відповідно до п.1.1.1 Додатку 1 до ТД передбачено, що на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
На виконання цієї вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, в якій наведено 4 одиниць машин (коток вібраційний, екскаватор гусеничний, спеціалізований вантажний автокран, спеціальний вантажний самоскид), обов’язкову наявність яких передбачено у пп.1.1.3 Додатку 1 до ТД.
При цьому, аналізом Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД встановлено, що технічне завдання містить ряд робіт з використанням інших машин та механізмів.
Так, наприклад, пункт 14 розділу 1 «Земляні роботи», пункт 8 розділу 1 «Побутова каналізація К1», пункт 28 розділу 2 «Локальні Очисні споруди» містить вид робіт - Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність у ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» пневматичних трамбівок.
Пункт 64 розділу 5 «Стіна См2», пункт 89 розділу 7 «стіна СМ1», пункт 4 розділу 1 «Плита монолітна Пм-1» містить вид робіт - Укладання бетонної суміші в конструкції бетононасосами. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність у ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» бетононасосів.
Отже, тендерна пропозиція учасника складена з недотриманням вимог п.1.1.1 Додатку 1 до ТД, який передбачає надання інформації щодо необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано 24 години для виправлення виявлених невідповідностей в порядку пункту 43 Особливостей. В свою чергу вказане призвело до того, що учасник не мав можливості оприлюднити відповідні документи та фактично не підтвердив відповідність кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначеного п.1 ч.2 ст.16 Закону.
Період усунення порушень:
21.04.2025 17:28 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2025 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу Замовником проаналізовано висновки аудиторської служби та буде здійснено заходи щодо усунення порушень, зокрема вони будуть враховані в подальшому Замовником.
Дата публікації звіту:
28.04.2025 14:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником буде здійснено заходи щодо усунення порушень в подальшому.
Дата публікації:
29.04.2025 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
0c837a932293428999a9ba9118d253c0
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
11.04.2025 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель. «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 106 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 9» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-007526-a), яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні інформації з наступних питань.
1. Відповідно до Вимоги про усунення невідповідностей, Замовником висувалась вимога Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» (далі - Учасник) відносно того, що учасник повинен привести банківську гарантію у відповідність до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – наказ № 2628).
13.03.2025 учасником на виконання вищезазначеної вимоги через електрону систему закупівель було надано банківську гарантію, зі змінами.
Проте, проаналізувавши надану учасником банківську гарантію було виявлено, що вона виправлена не повному обсязі, а саме:
- у банківській гарантії учасника зазначено «… Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними …».
У формі забезпечення тендерної пропозиції до наказу № 2628 зазначено «…відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними…».
Згідно з банківською гарантією учасника, у контексті даної вимоги повинен виступати саме принципал, як сторона банківської гарантії, а не учасник, який не є стороною у банківській гарантії;
- у банківській гарантії учасника зазначено «… Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання …».
У формі забезпечення тендерної пропозиції до наказу № 2628 зазначено «відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання».
У банківській гарантії учасника, відсутнє саме, яка сторона банківської гарантії повинна відкликати тендерну пропозицію.
В зв’язку з чим, прошу надати інформацію (пояснення) щодо вищезазначених невідповідностей в банківській гарантії учасника.
2. Додатком № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД (сторінки 71-72) передбачено монтаж дизель-генератора з АВР в кожусі; IP23; 380В; (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР.
Вимогами пункту 3.4. Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 10.02.2025 № 32), визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття у власність товарів – згідно з пунктом 9 розділу 3 тендерної документації), дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.
В зв’язку з цим, прошу надати інформацію щодо файлу(-ів) учасника, в яких міститься вищезазначений документ, а саме: сертифікат про походження товару.
3. Відповідно до пункту 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 21.02.2025 № 32), Замовником було визначено, що підтверджуючими документами для суб’єктів малого підприємництва – є копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форми № 1-м та 2-м) за чотири попередні календарні роки.
В зв'язку з цим, прошу надати інформацію про файли учасника в яких містяться вищезазначені документи за чотири попередні календарні роки.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
80c0b52a71954920a596cbd032604487
Назва:
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000040
Дата опублікування:
16.04.2025 16:20
Опис:
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит управління Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 2025-04-11 15:44:56, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000040, опублікованого від 31 березня 2025 16:36, стосовно закупівлі робіт ««Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 106 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 9» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-21-007526-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Банківська гарантія від 10.03.2025 рік № 45866 відповідає вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
2. Відповідно до статті IV Угоди про державні закупівлі жодна Сторона не застосовує правила походження щодо товарів і послуг, які імпортуються або поставляються іншими Сторонами з метою державних закупівель, що охоплюються цією Угодою, які відрізняються від правил походження, які застосовуються при звичайному характері торгівлі і під час імпорту або поставки таких товарів або послуг від таких Сторін.
Згідно з Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони «походження» означає, що товар підпадає під правила походження, викладені в Протоколі I до цієї Угоди («Щодо визначення концепції «походження товарів» і методів адміністративного співробітництва») (далі – Протокол). Відповідно до пункту 1 статті 16 Протоколу товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів:
(a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або
(b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, – декларація, що надалі іменуватиметься «декларацією інвойс», надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати; текст декларації інвойс наведений у Додатку IV до цього Протоколу.
Пунктами статті 41 Митного кодексу України встановлено, зокрема, документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Згідно з підпунктом 20 пункту 1 статті 4 митна декларація – заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.
Отже, відповідно до чинних нормативних актів та діючих міжнародних угод відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату про походження товару.
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами.
Також, слід зазначити, в тендерній пропозиції ТОВ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" наявні документи, які підтверджують походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР) а саме: Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою; відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303; сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23; сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23. В кожному з цих документів наявна інформація щодо походження COELMO саме з Італії: адреса: вул. Індустріальна 278, Агломерація ASI, 80011 Ачерра (NA), Італія або Via delle Industrie 278, Agglomerato Industriale ASI 80011 Acerra (NA) ITALIA.
Отже, ТОВ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" підтвердив країну походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР).
3. Згідно з пунктом 2 статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації"».
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» розпорядниками інформації щодо даних фінансової звітності (уповноваженими оприлюднювати дані фінзвітності і забезпечувати їх оновлення) призначено державні органи, якими вона подається:
- Держстат – щодо фінансової звітності компаній, яка складається і подається відповідно до Закону України «Про Бухгалтерський облік»;
- Державна податкова служба – оприлюднює фінансову звітність (Баланс і звіт про фінансові результати) подану як додаток до річної податкової звітності відповідно до п. 46.2 Податкову кодексу України.
Державна податкова служба оприлюднює їх на Єдиному порталі відкритих даних (https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9) та на власному веб-порталі. Частота оновлення набору даних складає – щороку. Кожен може ознайомитись з реальним фінансовим становищем компаній та розміром сплачених ними податків до бюджету. Крім того, є ряд сервісів які структурують та відображають дані, що оприлюднені у формі відкритих даних.
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону та умов тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами. Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
ТОВ "ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ" надав інформацію щодо вимог пункту 1.4. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації та підтвердив, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
- доходу за останній звітний рік не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під Доходом розуміються суми Доходу від реалізації продукції, робіт, послуг (включаючи ПДВ) та інші доходи підприємства.
Додатки:
1. Банківська гарантія