• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 106 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 9» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель

Завершена

101 990 246.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 019 902.46 UAH
Номер: 1c8622792c6545088017943fe940daae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 31.03.2025 16:36 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 28.03.2025 № 28-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 28.03.2025 № 28-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 5. UA-2025-02-21-007526-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, d.v.zatieikin@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дослідженням відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам ТД встановлено не надання Замовником учаснику права на виправлення невідповідностей у порядку пункту 43 Особливостей, внаслідок чого учасником не підтверджена фактична відповідність кваліфікаційним критеріям, визначених п.1 та 3 ч.2 ст.16 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «21» квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена протоколом уповноваженої особи замовника від 21.02.2025 № 32 (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» (далі – ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2025 № 39 (далі – протокол № 39), вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.03.2025, договір від 28.03.2025 № 28/03-НБ/106 «Про закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 106 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Рубана, 9», додаткові угоди від 28.03.2025 № 1, від 03.04.2025 № 2 до вказаного договору та відповідь Замовника від 16.04.2025 на запит від 11.04.2025. Відповідно до п.1.1.1 Додатку 1 до ТД передбачено, що на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. На виконання цієї вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, в якій наведено 4 одиниць машин (коток вібраційний, екскаватор гусеничний, спеціалізований вантажний автокран, спеціальний вантажний самоскид), обов’язкову наявність яких передбачено у пп.1.1.3 Додатку 1 до ТД. При цьому, аналізом Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД встановлено, що технічне завдання містить ряд робіт з використанням інших машин та механізмів. Так, наприклад, пункт 14 розділу 1 «Земляні роботи», пункт 8 розділу 1 «Побутова каналізація К1», пункт 28 розділу 2 «Локальні Очисні споруди» містить вид робіт - Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність у ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» пневматичних трамбівок. Пункт 64 розділу 5 «Стіна См2», пункт 89 розділу 7 «стіна СМ1», пункт 4 розділу 1 «Плита монолітна Пм-1» містить вид робіт - Укладання бетонної суміші в конструкції бетононасосами. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність у ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» бетононасосів. Отже, тендерна пропозиція учасника складена з недотриманням вимог п.1.1.1 Додатку 1 до ТД, який передбачає надання інформації щодо необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано 24 години для виправлення виявлених невідповідностей в порядку пункту 43 Особливостей. В свою чергу вказане призвело до того, що учасник не мав можливості оприлюднити відповідні документи та фактично не підтвердив відповідність кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначеного п.1 ч.2 ст.16 Закону.
Період усунення порушень: 21.04.2025 17:28 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2025 17:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу Замовником проаналізовано висновки аудиторської служби та буде здійснено заходи щодо усунення порушень, зокрема вони будуть враховані в подальшому Замовником.
Дата публікації звіту: 28.04.2025 14:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником буде здійснено заходи щодо усунення порушень в подальшому.
Дата публікації: 29.04.2025 12:24

Запити/Пояснення