-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт п’ятого поверху будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 282 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 410.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 410.00 UAH
Номер:
cb85b458b4af458a95fbea234bf77191
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-07-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2025 00:00
Період моніторингу:
07.03.2025 14:07 - 29.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 26-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-02-21-007318-a, 21.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити невідкладних заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державної установи «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 № 24; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Музики Ірини Віталіївни (далі – ФОП Музика І. В., Учасник); протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 35; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Музикою І. В. у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 14.03.2025 та 20.03.2025 в електронній системі закупівель; договір від 10.03.2025 № 40 з додатками; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з абзацом першим частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону зі змінами, внесеними Законом України від 19 вересня 2024 року № 3988 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)», договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835). Положення № 835 визначає вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, періодичність оновлення та порядок їх оприлюднення, а також перелік таких наборів даних. Оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних здійснюється за такими принципами, зокрема: доступність використання – забезпечення оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних у машиночитаному форматі, а також забезпечення її подальшого вільного та безоплатного використання.
Відповідно до пункту 2 Положення № 835, машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі, що визначений у пункті 9 Положення № 835.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що укладений Замовником договір від 10.03.2025 № 40 та документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, які є його невід’ємною частиною, не оприлюднені у машинозчитувальному форматі, чим порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування. Учасник надав Довідку № 8 від 22.02.2025 за формою 2 (далі – Довідка № 8), в якій зазначив про 14 найменувань будівельних машин (механізмів), проте документи, що підтверджують право власності та /або користування, надав лише на орендований автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т. Інші документи, які б підтверджували право власності та/або право користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіям, вказаними у Довідці № 8, у тендерній пропозиції ФОП Музики І.В. відсутні.
Крім того, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі. Проте, в тендерній пропозиції учасника ФОП Музики І.В. є лише інформація про один аналогічний договір від 02.10.2023 № 02-10/1, виконаний в повному обсязі, інформація про який зазначена в довідці від 28.02.2025 № 1 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою 1 (далі – Довідка № 1). Інформація про виконання інших аналогічних договорів в повному обсязі відсутня. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 11.03.2025 звернулося через електронну систему закупівель до Замовника щодо питання наявності в Учасника документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених в довідці Учасника за формою 1. Замовник 14.03.2025 надав пояснення, а саме: «ФОП Музика І.В. надала копії аналогічних договорів № 304 та № 02-10/1 з копіями актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі. (дог 304 від 29 липня.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ ВЕРЕСЕНЬ_091024_1541_.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ_091024_1538_.pdf) (ДОГОВIР ПIДРЯДУ_091024_1421)».
Однак, учасник відкритих торгів з особливостями ФОП Музика І. В. у тендерній пропозиції надав Довідку № 1, в якій міститься інформація про укладений аналогічний договір з Виконавчим комітетом Степанківської сільської ради від 29.07.2024 № 304 на суму 1 269 386,23 грн, договір від 29.07.2024 № 304 на суму 1 269 386,23 грн та документи, які підтверджують виконання зазначеного договору на суму 1 208 794,47 грн, тобто на суму, яка менша, ніж сума договору.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Музикою І .В. у складі тендерної пропозиції, зокрема, щодо підтвердження інформації, зазначеної в Довідці № 1, в Довідці № 8, чим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності. Як наслідок, учасник не надав документальне підтвердження інформації про його відповідність таким кваліфікаційним критеріям як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Період усунення порушень:
25.03.2025 16:42 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
На усунення порушень виявлених під час проведення моніторингу Держаудитслужбою процедури закупівлі «Поточний ремонт п’ятого поверху будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» оприлюднив в електронній системі закупівель договір підряду та додатки до договору у машинозчитувальному форматі.
В подальшому зобов’язуємося не припускати порушень щодо вимог абзацу тридцять дев’ятого пункту 13 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, буде посилено контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняти міри щодо недопущення порушень з боку проведення процедур публічних закупівель.
Фахівець з публічних закупівель Світлана МИХАЙЛЕНКО
Дата публікації звіту:
31.03.2025 10:15
Запити/Пояснення
Номер:
ff2b4bf772724127bae83e357da3e33d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2025 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування. Учасник надав Довідку №8 від 22.02.2025 за формою 2, в якій зазначив про 14 найменувань будівельних машин (механізмів), проте документи, що підтверджують право власності та /або користування, надав лише на орендований автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т.
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі. Проте, в тендерній пропозиції учасника ФОП Музики І.В. є лише інформація про один аналогічний договір, виконаний в повному обсязі, інформація про який зазначена в довідці від 28.02.2025 № 1 за формою 1. Інформація про виконання інших аналогічних договорів в повному обсязі відсутня.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a021cbf90eaf455299dfbcc815706d58
Назва:
На Ваш запит від 11.03.2025 , Інформуємо:
Дата опублікування:
14.03.2025 08:16
Опис:
1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
За результатом розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне:
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2025 рік.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі визначалось за наявним бюджетним фінансуванням від Міністерства охорони здоров’я України, та здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281), розробленого ФОП Черков О.В. на виконання договору від 10.02.2025 № 23-01/01 за предметом: «Послуги з розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Поточний ремонт п’ятого поверху будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3», та ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ ФІЛІЇ ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду кошторисної документації від 24-0017/03-25 від 20.02.2025.
Разом з цим надаємо наступні документи: Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Експертна оцінка.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ВІДПОВІДЬ:
Посилання на сторінку веб-сайту ДУ «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» https://ck.cdc.gov.ua/about/procurement/ (розділ «Закупівлі»).
3. Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку за формою 2. Для підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та/або право користування. Учасник надав Довідку №8 від 22.02.2025 за формою 2, в якій зазначив про 14 найменувань будівельних машин (механізмів), проте документи, що підтверджують право власності та /або користування, надав лише на орендований автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т.
ВІДПОВІДЬ:
В ТД чітко не визначено форму надання інформації, щодо підтвердження наявності зазначеного обладнання, інструментів. Тому при розгляді тендерної пропозиції учасника взято до уваги Довідка у формі 2 (Довідка №8 від 22.02.2025), яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною та гарантійний лист (_ГАРАН ЛИСТ_280225_1600_.pdf), що, у разі перемоги у відкритих торгах, в учасника буде в наявності на момент початку виконання робіт все необхідне обладнання, зазначене у довідці за формою 2.
4. Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Музики І.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії аналогічних договорів на поточний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури (кількість – не менше двох), указаних в довідці (не більше трьохрічної давнини, з копіями додатків до них, у разі наявності таких); копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі.
ВІДПОВІДЬ:
ФОП Музика І.В. надала копії аналогічних договорів № 304 та № 02-10/1з копіями актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих аналогічних договорів у повному обсязі.(дог 304 від 29 липня.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ ВЕРЕСЕНЬ_091024_1541_.pdf; ВАРТ ВИКОНАНИХ БУДРОБIТ_091024_1538_.pdf)
(ДОГОВIР ПIДРЯДУ_091024_1421)
Номер:
91d75e0859e945e4a907b349d8cc1d76
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 10.03.2025 № 40 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які згідно з пунктом 15.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, що визначений у пункті 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ea6cb3f24b7945a1b4d8e9a4305b2281
Назва:
На Ваш запит від 18.03.2025 , Інформуємо:
Дата опублікування:
20.03.2025 14:19
Опис:
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) замовник зобов’язаний оприлюднити договір про закупівлю та всі його додатки, включаючи документи з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня укладення договору, якщо він укладений за результатами процедур закупівель (абзац другий частини 1 статті 41 Закону).
Згідно з частиною 1 статті 41 Закону, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, повинні включати найменування ресурсу (з характеристиками), одиницю виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати та країну походження товару для кожної номенклатурної позиції. Ці вимоги було дотримано у додатках до договору від 10.03.2025 № 40.
Пункт 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), прямо передбачає, що договір про закупівлю та його додатки розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник виконав цю вимогу, оприлюднивши договір від 10.03.2025 № 40 та всі додатки до нього у форматі PDF у встановлений строк — протягом трьох робочих днів з дня укладення.
Щодо вимоги машинозчитуваності, передбаченої пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі — Положення № 835), формат PDF відповідає визначенню машинозчитуваності за умови, що документ дозволяє ідентифікувати та отримувати конкретні дані. Оприлюднені замовником файли у форматі PDF містять структуровану інформацію (текстовий шар із чітко визначеними даними про ціни та характеристики ресурсів), що забезпечує можливість їх обробки програмними засобами без участі людини, як це передбачено абзацом п’ятим пункту 2 Положення № 835.
Таким чином, дії замовника щодо оприлюднення договору про закупівлю від 10.03.2025 № 40 та його додатків у форматі PDF у повному обсязі відповідають вимогам пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 15 Порядку № 1082 та пункту 9 Положення № 835, оскільки забезпечено як своєчасність оприлюднення, так і доступність інформації у структурованому вигляді, придатному для автоматизованої обробки.