• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

763 534.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 817.67 UAH
Номер: 82f5f7289732406588bc1441a4947fa6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 31.03.2025 17:38 - 22.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.03.2025 № 29-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 31.03.2025 № 29-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-02-21-005431-a 21.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 51) 237-62-61, v.o.aloshyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Дробуш Є.В., ФОП Вдовиченко Д.В. та ФОП Вербицький Д.С., своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 21.02.2025 (протокол № 21/02/4-вс); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Дробуша Євгена Васильовича (далі – ФОП Дробуш Є.В.), фізичної особи-підприємця Вдовиченка Дениса Вікторовича (далі – ФОП Вдовиченко Д.В.) та фізичної особи-підприємця Вербицького Дениса Сергійовича (далі – ФОП Вербицький Д.С.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 04.03.2023 № 04/03/1-вс, від 17.03.2025 № 17/03/1-вс та від 19.03.2025 № 19/03/1-вс, електронний протокол продовження строку розгляду пропозиції від 07.03.2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 25.03.2025 № 25/03/4-вс; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 14.04.2025 16:58 - 18.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2025 16:58

Запити/Пояснення