-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
763 534.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 817.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 817.67 UAH
Номер:
82f5f7289732406588bc1441a4947fa6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:38 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 29-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-02-21-005431-a 21.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Дробуш Є.В., ФОП Вдовиченко Д.В. та ФОП Вербицький Д.С., своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 21.02.2025 (протокол № 21/02/4-вс); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Дробуша Євгена Васильовича (далі – ФОП Дробуш Є.В.), фізичної особи-підприємця Вдовиченка Дениса Вікторовича (далі – ФОП Вдовиченко Д.В.) та фізичної особи-підприємця Вербицького Дениса Сергійовича (далі – ФОП Вербицький Д.С.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 04.03.2023 № 04/03/1-вс, від 17.03.2025 № 17/03/1-вс та від 19.03.2025 № 19/03/1-вс, електронний протокол продовження строку розгляду пропозиції від 07.03.2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 25.03.2025 № 25/03/4-вс; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.04.2025 16:58 - 18.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2025 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
02416545204c4effaa0352408f13070d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.04.2025 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-21-005431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
48fb7e29d2b74ce8b15700165878bc48
Назва:
відповідь на запит від 01.04.2025 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-21-005431-a)
Дата опублікування:
02.04.2025 14:05
Опис:
У відповідь на запит від 01.04.2025 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-21-005431-a) (далі – Запит) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Для визначення очікуваної вартості замовником здійснено дослідження ринку шляхом отримання цінових пропозицій від суб’єктів господарювання. Так, отримано наступні пропозиції (копії листів додаються):
ТОВ «НІКА МОДА ГРУП» – 763 601,00 грн. з ПДВ.
ФОП Настюк С.І. – 763 591,84 грн. без ПДВ.
ФОП Вдовиченко Д.В. – 763 410,15 грн. без ПДВ.
(763 601,00 + 763 591,84 + 763 410,15) / 3 = 763 534,33 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1URsbjBO45FqtJNU0nDlQcoZJayjsIWNB
Номер:
f3c9487b9f104d659e8c53e217c3de1e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-21-005431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8788d42cd8654f4aa3b6f56ed19d3cef
Назва:
Відповідь на запит від 03.04.2025 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-21-005431-a)
Дата опублікування:
07.04.2025 14:30
Опис:
У відповідь на запит від 03.04.2025 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 м. Миколаєва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-21-005431-a) (далі – Запит) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
Кошти на поточний ремонт кабінетів інформатики в Миколаївському ліцеї № 2 виділені рішенням Миколаївської міської ради від 19.12.2024 № 39/99 "Про бюджет Миколаївської міської територіальної громади на 2025 рік" з місцевого бюджету за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету».
Рішення Миколаївської міської ради від 19.12.2024 № 39/99 "Про бюджет Миколаївської міської територіальної громади на 2025 рік" опубліковане за посиланням: https://mkrada.gov.ua/documents/46488.html