-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №8 Коломийської міської ради по вулиці Євгена Коновальця, 10 в місті Коломиї Івано – Франківської області
Завершена
24 511 416.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 000.00 UAH
Номер:
6cf35cc4cf4f4e4da110894d58f5c44f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2025 00:00
Період моніторингу:
12.03.2025 10:54 - 03.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2025 №16-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.03.2025 № 16-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-02-21-004846-a 21.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Промбудсервіс-Косів", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коломийського ліцею № 8 Коломийської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 №27 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "Промбудсервіс-Косів", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11.03.2025 №32, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2025 року, договір підряду від 24.03.2025 №8, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 17.03.2025 року.
Період усунення порушень:
24.03.2025 15:19 - 28.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.03.2025 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
5757e992865e415ea2ca3778a3d80095
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
13.03.2025 09:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №8 Коломийської міської ради по вулиці Євгена Коновальця, 10 в місті Коломиї Івано – Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-004846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок яких коштів з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
763e0bf960554a15a439376b83b65c58
Назва:
На виконання запиту про надання замовником пояснень Західного офісу Держаудитслужби від 13 березня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №8 Коломийської міської ради по вулиці Євгена Коновальця, 10 в місті Коломиї Івано – Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-004846-a) повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
17.03.2025 10:14
Опис:
Питання. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням податку на додану вартість та затвердженого Експертного звіту від 28.01.2025 № ТЗ045-АД щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №8 Коломийської міської ради по вулиці Євгена Коновальця, 10 в місті Коломиї Івано – Франківської області». Очікувана вартість предмета закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №8 Коломийської міської ради по вулиці Євгена Коновальця, 10 в місті Коломиї Івано – Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) визначена на основі робіт і витрат, передбачених зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єктам будівництва.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті. Інформація за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1Zwa5IVOmB5Q58NLSITt4ElXoBdOfruUE/edit?rtpof=true&sd=true&tab=t.0#heading=h.gjdgxs
Питання. 2. За рахунок яких коштів з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Відповідь. Закупівля здійснена за рахунок місцевого бюджету виділено у розмірі 3 000 000,00 грн (КПКВ 0611021) та коштів державного бюджету в сумі 21 511 416,80 грн, фінансування не здійснено.
Для документального підтвердження пояснень додаються сканкопії відповідних документів:
1. зведений кошторисний розрахунок
2. експертний звіт.