-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електроди
Електроди
Завершена
1 280 097.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 400.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 400.49 UAH
Номер:
bbaedaa3f9e644819f315492fcec2027
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:44 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 57-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 19 травня 2025 року № 57-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2025-02-21-003771-a від 21.02.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВФ ГАНЗА», ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ», ТОВ «МЗ «ОКТА», ТОВ НВФ «ОТОН», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-02-21-002624-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 № 31/2 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.03.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ ГАНЗА» (далі – ТОВ «НВФ ГАНЗА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ» (далі – ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МЗ «ОКТА» (далі – ТОВ «МЗ «ОКТА»), Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-Виробнича Фірма «ОТОН» (далі – ТОВ НВФ «ОТОН»); звернення ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ» до Замовника від 21.03.2025, відповідь Замовника від 26.03.2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2025 № 31/3 про відхилення ТОВ «НВФ ГАНЗА», від 18.03.2025 № 31/4 про відхилення ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ», від 01.04.2025 № 31/5 про відхилення ТОВ «МЗ «ОКТА», від 07.04.2025 № ЦБРК-07/УО про визначення переможцем ТОВ НВФ «ОТОН»; повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2025; договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 23.04.2025 № ЦБРК-25-107 на суму 1 386 942,00 грн. з ПДВ; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 09.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.06.2025 16:33 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2025 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
1aa7563d377c483b985431ac2dc517f8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2025 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електроди» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-003771-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. В електронній системі закупівель Вами оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.03.2025 № 31/4, пропозиція ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ» була відхилена, оскільки Учасником у складі пропозиції надана цінова пропозиція, де запропонований еквівалент згідно п.6 електрод SF 7018 Д-5,0 та п.7 електрод УОНИ-13/45 д 4 мм не відповідають технічним характеристикам згідно тендерної документації Додатку А на електрод діаметр 5 мм А-Е 35 A B 3 4 та електрод діаметр 4 мм А-Е 35 A B 1 2. Поясніть, у чому полягала невідповідність характеристик товару, якщо згідно наданої учасником ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ» Порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик Замовленого товару Замовником та Запропонованого товару Учасником від 28.02.2025 №5т/38.3.2 характеристики товарів не відрізняються від характеристик, зазначених у Додатку А тендерної документації?
3. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.03.2025 № 31/4, пропозиція учасника ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ» була відхилена, оскільки Учасником не надано у складі пропозиції скановану завірену учасником копію ДСТУ EN ISO 2560:2014. Поясніть, чому Вами відхилено пропозицію учасника ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ» за такої підстави, якщо ним у складі своєї пропозиції надано файли «ДСТУ EN ISO 2560-2014 переклад.pdf» і «ДСТУ EN ISO 2560-2014 переклад.pdf.p7s», що містять документ ДСТУ EN ISO 2560:2014 із накладеним електронним цифровим підписом учасника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b7b72e0feca24a0eb2337e0d9c79b05d
Назва:
Про надання інформації на Запит Держаудитслужби України - 04.06.2025 10:48 У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електроди» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-003771-a)
Дата опублікування:
09.06.2025 14:35
Опис:
Пояснення на запит від 04.06.2025 щодо процедури закупівлі № UA-2025-02-21-003771-a яка проведена із застосуванням особливостей здійснення публічних закупівель, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, надається пояснення на вищезазначений Запит