• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 42130000 -9 - АРМАТУРА ТРУБОПРОВІДНА: КРАНИ, ВЕНТИЛІ, КЛАПАНИ ТА ПОДІБНІ ПРИСТРОЇ (КРАНИ КУЛЬОВІ, РАДІАТОРНІ, КОМПЛЕКТИ РАДІАТОРНІ КУТОВІ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

641 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 410.00 UAH
Номер: 75ab55a3df9044458344b6afcc3a3337
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-08-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2025 13:37 - 30.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: 07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-02-21-003479-a 21.02.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-02-21-003418-a Комунальне підприємство "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 б/н, тендерну пропозицію учасників закупівлі ТОВ "ІНВО ЮНІОН", ТОВ "ТД "ЕНЕРГОПРОМ", ФОП Заграбський Олександр Валерійович, ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО", вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ІНВО ЮНІОН" до 08 березня 2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.03.2025 б/н, протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ІНВО ЮНІОН" від 10.03.2025 б/н, протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТД "ЕНЕРГОПРОМ" від 14.03.2025 б/н, протокол щодо прийняття рішення про визнання переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Заграбським Олександром Валерійовичем уповноваженою особою Замовника від 21.03.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2025, договір поставки від 31.03.2025 № 160Т.
Період усунення порушень: 22.04.2025 17:30 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2025 17:30