• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Запчастини до автомобільної техніки спеціального призначення

Завершена

803 728.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 018.64 UAH
Номер: 51eefc11afa042119e43b65fe35ecc5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 17.03.2025 16:18 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 13-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.03.2025 № 13-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-20-013520-a  20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Проведеним аналізом розгляду пропозицій встановлено порушення норм пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам та Особливостям № 1275, Особливостей № 1178 – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: Документацію спрощеної закупівлі №32 (вимоги до предмету закупівлі) з додатками до неї (далі – Документація); реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій; пропозицію учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «INTER CARS UKRAINE» (далі – ТОВ «INTER CARS UKRAINE»), повідомлення про намір укласти договір, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2025 №74, від 26.03.2025№111, від 28.03.2025 №116, пояснення Замовника з додатками до них надані 20.03.2025 через електронну систему закупівель. Проведеним аналізом розгляду пропозицій учасників встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 «Вимоги до учасників» розділу ІІІ Документації Учасник надає в складі пропозиції документи та інформацію відповідно до Додатків 1 - 5 до документації спрощеної закупівлі. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Документації у разі якщо учасник не повинен складати/надавати/не передбачено законодавством якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Згідно з вимогами Додатку 2 Документації для підтвердження інформації про їх відповідність умовам документації, зокрема, кваліфікаційних критеріїв, учасники в складі пропозиції мають надати, зокрема, довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (машини, обладнання, склади, приміщення для зберігання товару, офісне приміщення тощо), що буде підтвердженням спроможності учасника виконання умов поставки товару та довідку про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою. В складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутні вищевказані довідки, а також відсутні будь-які документи та/або інформація про причини ненадання вищевказаних довідок,чим не дотримано вимоги Додатку 2 Документації, п.1 розділу ІІІ Документації. Крім того, згідно з вимогами Додатку 2 Документації учасник в складі пропозиції має надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договорів, з інформацією про виконання аналогічного/их договору за період 2018 - 2023 рр., за встановленою формою. Так, за формою, встановленою Додатком 2 Довідки до Документації має міститись інформація щодо суми договору. В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» наявна Довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), яка не містить інформацію про суму аналогічного договору (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), чим недотримано вимоги Додатку 2 Документації. Також, згідно з вимогами Додатку 2 Документації учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів документами, зокрема, відгуком за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою поточного року. В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутній вищевказаний відгук, а також відсутні будь-які документи та/або інформація про причини ненадання вищевказаних довідок,чим не дотримано вимоги Додатку 2 Документації, п.1 розділу ІІІ Документації. Пунктом 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ Документації учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій заповнену технічну специфікацію в стверджувальній формі (згідно додатку №3 до Документації) з визначеними Учасниками позиціями щодо вимог. Пунктом 2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до Документації визначено вимоги до предмету закупівлі в формі таблиці, що включає в себе безпосередньо вимоги Замовника до предмету закупівлі (стовпчик 1), редакцію Учасника (стовпчик 2) та примітку (стовпчик 3) (далі – Таблиця) . Так, на виконання вимог до предмету закупівлі, зазначених Замовником в вищевказаній Таблиці учасник, має надати інформацію та документи, зокрема: Учасник повинен надати копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості та/або іншого документу, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару; Учасник повинен гарантувати (гарантійний лист повинен надати у складі пропозиції), що товар не перебував в експлуатації, не перебуває у розшуку, під забороною відчуження, арештом; не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою; не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством; умова поставки: DDP; постачання має відбуватись автотранспортом; учасник (постачальник) гарантує дотримуватись вимог екологічної безпеки, товар що поставляється не наносить шкоди довкіллю; учасник (постачальник) повинен забезпечити поставку товару протягом 3-х календарних днів з моменту отримання учасником (постачальником) заявки від Замовника (покупця). Учасником-переможцем ТОВ «INTER CARS UKRAINE» в складі пропозиції не надано вищезазначену інформацію та документи передбачені п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до Документації. Також, в складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутні будь-які документи та/або інформації про причини ненадання вищевказаних документів, передбачених п.2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 «Технічна специфікація» до документації спрощеної закупівлі. Крім того, згідно з пунктом 3 Додатку 3 до Документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати Довідку у довільній формі яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації. В складі пропозиції учасника ТОВ «INTER CARS UKRAINE» відсутня інформація та документи, які містять інформацію про адресу виробника, кількість упаковок в ящику, в якому буде поставлено товар та відповідність товару нормативній документації. Таким чином Замовником не дотримано вимоги пунктів 2, 3 Додатку 3 «Технічна специфікація» до Документації та вимоги пункту 1 розділу ІІІ Документації. Враховуючи, що пропозиція учасника-переможця ТОВ «INTER CARS UKRAINE» крім невідповідностей в інформації та/або документах , що може бути усунена учасником закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, не відповідає вимогам технічної специфікації, пропозиція підлягала відхиленню згідно підстав, визначених у пункті 6 розділу IV Документації та у пункті 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі). Таким чином, в порушення пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «INTER CARS UKRAINE» та, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2025 №74, визначено переможцем спрощеної закупівлі. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладеного порушення не спростовують його. Під час моніторингу Замовником скасовано рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «INTER CARS UKRAINE» та прийнято рішення щодо його відхилення на підставі протоколу від 28.03.2025 №116.
Період усунення порушень: 31.03.2025 15:53 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2025 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунені порушення.
Дата публікації звіту: 09.04.2025 14:43

Запити/Пояснення