• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування військовослужбовців)

Завершена

16 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 000.00 UAH
Номер: efa3e40ed30948c2b228b1e385d6f46a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-07-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2025 13:32 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2025-02-20-013258-a 20.02.2025 Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб" Дніпропетровської обласної ради" Дані автоматичних індикаторів ризиків виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення тендерних пропозицій: ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ», ФОП Рибка Юлія Василівна, ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ», відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) UA-P-2025-02-20-016923-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ» від 06.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибка Юлія Василівна, вимогу про усунення невідповідностей до 11.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо обрання переможця процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ» від 13.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо скасування рішення щодо обрання переможця від 19.03.2025 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ», протокольне рішення уповноваженої особи щодо обрання переможця процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» від 19.03.2025, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»), повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2024, Договір від 30.03.2025 №28 на суму 15 960 000,00 грн. без ПДВ (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 14.04.2025, 22.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 09.04.2025, 17.04.2025.
Період усунення порушень: 28.04.2025 17:32 - 02.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2025 17:32

Запити/Пояснення