• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюм шахтарський

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.

Торги не відбулися

11 661 833.34 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 309.17 UAH
Номер: 7512b30c55a24e9ca2fd2ddcee6b3180
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000164
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2025 18:11 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2025-02-20-012210-a 20.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП», ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ», ПП «СПЕЦОДЯГ», ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ», виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.02.2025 № 159, звернення за роз’ясненнями та відповідні Замовника на звернення, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» (далі – ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП»), протоколи від 10.03.2025 № 199 та від 25.03.2025 № 238, пропозицію приватного підприємства «СПЕЦКОМПЛЕКТ» (далі – ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 27.03.2025, протокол від 27.03.2025 № 256, пропозицію приватного підприємства «СПЕЦОДЯГ» (далі – ПП «СПЕЦОДЯГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 28.03.2025, протокол від 03.04.2025 № 277, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» (далі – ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ»), протоколи від 09.04.2025 № 296 та від 18.04.2025 № 349, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.05.2025 № №7123-р/пк-пз та №7127-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), протокол від 13.05.2025 № 433, пояснення та документи Замовника, надані 15.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.05.2025 17:12 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2025 17:12

Запити/Пояснення