-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електродвигуни
Завершена
5 492 783.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Номер:
b0b6422d9f514d6493ef7b8f0b70f37c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-15-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2025 00:00
Період моніторингу:
15.05.2025 10:15 - 06.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
13.05.2025 № 55-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 13.05.2025 № 55-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-02-20-011434-a, яку проводить Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «03» червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору та внесення до нього змін.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.02.2025), протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2025, договір від 16.04.2025 №53-122-01-25-16055, запит на пояснення від 15.05.2025 та відповідь Замовника на нього від 19.05.2025.
Період усунення порушень:
14.07.2025 18:03 - 18.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
2bb650159df8476c8cab553cfc81c697
Назва:
Діалог для моніторингу
Дата опублікування:
15.05.2025 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
1. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-15
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015:31130000-6: Генератори змінного струму (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-011434-a), яка проведена Філією «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
67011ffe399b46fda9b4ad2796157a83
Назва:
Щодо запиту.
Дата опублікування:
19.05.2025 12:16
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Додатки: 1. Інформаційна довідка про визначення очікованої вартості закупівлі (АСУД № 913254);
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Завод «Ремгідромаш» № 211 від 17.12.2024 р.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ "ТД "Промтехобладнання" № 7809 від 08.01.2025 р.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ "ТД "Вісмут-К" № 1 від 15.01.2025 р.;
5. Комерційна пропозиція ТОВ "ТД "Вісмут-К" № 1.1 від 17.01.2025 р.;
6. Комерційна пропозиція ТОВ "Преміум-Колор" № 02 від 16.01.2025 р.;
7. Комерційна пропозиція ТОВ "Преміум-Колор" № 01 від 20.01.2025 р.;
8. Комерційна пропозиція ПП «Владіс» № 10 від 15.01.2025 р.;
9. Комерційна пропозиція ТОВ "Гарант Буд Проект" № 14/02 від 14.01.2025 р.
Номер:
853d950bb4114fc09c8fcccd131b94da
Назва:
Діалог для моніторингу
Дата опублікування:
15.05.2025 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
1. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-15
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015:31130000-6: Генератори змінного струму (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-011434-a), яка проведена Філією «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
2aaf957054ae4f4c9c2ddebb2a3d496b
Назва:
Щодо запиту.
Дата опублікування:
19.05.2025 12:20
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Додатки: 1. Інформаційна довідка про визначення очікованої вартості закупівлі (АСУД № 913254);
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Завод «Ремгідромаш» № 211 від 17.12.2024 р.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ "ТД "Промтехобладнання" № 7809 від 08.01.2025 р.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ "ТД "Вісмут-К" № 1 від 15.01.2025 р.;
5. Комерційна пропозиція ТОВ "ТД "Вісмут-К" № 1.1 від 17.01.2025 р.;
6. Комерційна пропозиція ТОВ "Преміум-Колор" № 02 від 16.01.2025 р.;
7. Комерційна пропозиція ТОВ "Преміум-Колор" № 01 від 20.01.2025 р.;
8. Комерційна пропозиція ПП «Владіс» № 10 від 15.01.2025 р.;
9. Комерційна пропозиція ТОВ "Гарант Буд Проект" № 14/02 від 14.01.2025 р.