• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Водень, аргон, інертні гази, азот і кисень

Завершена

11 119 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 540.00 UAH
Номер: 9a95eed18b444d379502e42e9fb9c2a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-27-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.03.2025 14:35 - 18.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.03.2025 Одеса № 64 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.03.2025 № 64 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2025-02-20-011443-a 20.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено по Лоту 7 порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по Лотам 1, 2, 3 та 4, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі по Лотам 1, 2, 3 та 4, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «УЗ ВАГОН-СЕРВІС» акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2025 № 86, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.02.2025 № 97, перелік змін, що вносяться до ТД, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІРВІН УКРАЇНА» (Лоти 1, 5, 6), товариства з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» (Лоти 1, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПЕРІАЛТЕХГАЗ» (Лот 2), акціонерного товариства «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (Лот 4), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНГАЗ-СЕРВІС» (Лот 7) та товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ» (Лот 7) (далі – ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ»), скаргу до процедури закупівлі по Лоту 7 за номером ID: UA-2025-02-20-011443-a.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель 13.03.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.03.2025 № 4529-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.03.2025 №№ 124, 125, 126, 127, від 12.03.2025 №№ 136-1, 136-2, 136-3, 136-4, 136-7, від 27.03.2025 №№ 167-1, 167-2, 167-3, від 07.04.2025 № 174, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.03.2025 (Лоти 1, 2, 3, 4), договори про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 25.03.2025 № 11/2025-ВДР (Лот 4) та від 03.04.2025 №№ 12/2025-ВДР (Лот 1), 15/2025-ВДР (Лот 2), 13/2025-ВДР (Лот 3), пояснення та документи Замовника, отримані 07.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. У пункті 1 частини І Додатка 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» або довідку МВС України чи відповідного територіального підрозділу про притягнення (не притягнення) до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України на керівника учасника/фізичну особу, яка є учасником, та такий документ має бути сформовано не раніше 60 (шістдесяти) календарних днів відносно дати його подання. В ході моніторингу встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій Замовник по Лоту 7 визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ» та 13.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Отже, кінцевим терміном надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, є 17.03.2025 включно. Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ» надано Замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, 27.03.2025 з порушенням встановленого строку, тобто на чотирнадцятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 1 частини І Додатка 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД. Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник по Лоту 7 не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ», тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2025 щодо невідхилення станом на момент надання цього запиту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ», тоді як переможець процедури закупівлі надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, на чотирнадцятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто з перевищенням встановленого строку, Замовник 07.04.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що у зв’язку з надходженням 13.03.2025 скарги до процедури закупівлі та прийняттям її Комісією до розгляду помилково розрахований строк подання документів визначених абзацом 15 пункту 47 Особливостей, що призвело до перевищення строку оприлюднення документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідний недолік виправлено шляхом відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі UA-2025-02-20-011443-a, Лот 7, ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ» (протокол відхилення від 07.04.2025 №174). Надане Замовником пояснення підтверджує факт виявленого порушення в частині невідхилення станом на момент здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ» при наявності підстави для такого відхилення, визначеної абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник під час проведення моніторингу цієї процедури закупівлі (07.04.2025) по Лоту 7 відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР ТЕХ ГАЗ» згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.04.2025 № 174.
Період усунення порушень: 15.04.2025 17:23 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 17:23

Запити/Пояснення