-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Картопля свіжа продовольча пізня, першого класу, 2024 року збору врожаю (Київська обл.)
Завершена
3 360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 600.00 UAH
Номер:
54d41704774846f1a0937c8a3b28e059
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 12:36 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 30-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 26 березня 2025 року № 30-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2025-02-20-011343-a від 20.02.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та відхилення пропозиції учасника ПП «БК ГАРАНТ» встановлено порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, та пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
За результатами моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостей № 1275 та № 1178, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, розгляду пропозицій учасників: ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ», ФОП «Ведмедь Н.М.» та ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 20.03.2025 № 81/ВОЗ-2025, укладеного із ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості № 1275) із змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військова частина 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник) затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи (протокол) від 20.02.2025 № 62; реєстр отриманих пропозицій; пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ» (далі – ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ»), ПП «БК ГАРАНТ», ТОВ «ГАРНА СТРАВА», ФОП «Ведмедь Ніна Михайлівна», Товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» (далі – ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ»); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.03.2025 № 203, від 13.03.2025 №№ 220-222, від 13.03.2025 № 233; повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2025; договір від 20.03.2025 № 81/ВОЗ-2025; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 31.03.2025 та 09.04.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду пропозиції учасника ПП «БК «ГАРАНТ» встановлено наступне.
Так, відповідно до пункту 5 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам.
На виконання зазначеної вимоги учасником ПП «БК ГАРАНТ» в складі пропозиції надано декларацію виробника ФГ «Баргузін» від 27 лютого 2025 року № 01-2/06 (файл «декларації картопля.pdf»).
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 13.03.2025 № 220 пропозицію учасника ПП «БК ГАРАНТ» відхилено на підставі того, що «Учасник на виконання вимог пункту 5 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надав Декларацію виробника № 01-2/05 від «27» лютого 2025 (файл «Декларації виробника_картопля.pdf»), в якій у Термінах придатності Умовах зберігання зазначено: У сховищі з природним охолоджуванням за t0 C від +3 до +6 0 C і відносної вологості повітря – 85-95% - 6 міс. У сховищі з природним охолоджуванням за t0 C від +3 до +6 0 C і відносної вологості повітря – 85-95% - 10 міс. Таким чином в поданій декларації вказано різні терміни зберігання предмета закупівлі в однакових умовах.».
Відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно вимог абзацу сьомого пункту 8 Особливостей № 1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Так, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З приводу зазначеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, під час моніторингу через електронну систему закупівель було направлено Замовнику запит 04 квітня 2025 року, про надання пояснень щодо відхилення пропозиції ПП «БК ГАРАНТ».
У наданих поясненнях Замовник, зокрема, зазначає «Пунктом 10.2.4 ДСТУ 9221:2023 чітко визначено, що термін придатності за умови зберігання продовольчої картоплі відповідно до 10.2.2, 10.2.3 встановлює виробник, але термін не повинен перевищувати 10 місяців з початку збирання врожаю.
Отже наведені в декларації відомості унеможливлюють встановити термін придатності запропонованого товару та не відповідають вимогам ДСТУ 9221:2023, таким чином запропонований учасником товар не відповідає технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником».
Разом з тим, в ході проведення моніторингу встановлено, що завантажена учасником ПП «БК ГАРАНТ» декларація виробника від 27 лютого 2025 року № 01-2/06 не суперечить вимогам щодо максимального терміну зберігання, містить інформацію та підтверджує відповідність технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником в оголошенні, а також ДСТУ 9221:2023. Водночас, декларація виробника від 27 лютого 2025 року № 01-2/06 містить розбіжності, а саме: різні терміни зберігання предмета закупівлі в однакових умовах, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до вимог абзацу сьомого пункту 8 Особливостей № 1275 з урахуванням пункту 43 Особливостей № 1178 вищезазначені невідповідності (розбіжності) у поданих учасником ПП «БК ГАРАНТ» документах підлягали виправленню, шляхом оприлюднення (розміщення) Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у пропозиції та/або подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наведене, в ході проведення моніторингу встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БК ГАРАНТ», Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ПП «БК ГАРАНТ чим порушено вимоги пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
При цьому, Уповноваженою особою Замовника безпідставно відхилено пропозицію ПП «БК ГАРАНТ» з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, яка становить 2 700 000,00 грн та є меншою на 460 800,00 грн за цінову пропозицію переможця ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» (3 160 800,00 грн), якого Замовником визначено переможцем згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 13.03.2025 № 233, чим зайво буде витрачено коштів Замовника на вказану суму.
Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання коштів державного бюджету на суму 460 800,00 гривень.
Період усунення порушень:
16.04.2025 14:55 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 14:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу державної аудиторської служби України Військовою частиною 3078 Національної гвардії України було направлено листа до ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» з пропозицією щодо розірвання договору про закупівлю від 20.03.2025 №81/ВОЗ-2025 за згодою сторін, у зв’язку з висновком моніторингу. Відповідь очікуємо у встановлені законодавством та умовами договору терміни.
Дата публікації звіту:
21.04.2025 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
9777f5ec6e94465e80b0357ce1315153
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 08:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Картопля свіжа продовольча пізня, першого класу, 2024 року збору врожаю (Київська обл.)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-011343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c0c2d081d47c4c08b5e3dcd16b407795
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2025 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Картопля свіжа продовольча пізня, першого класу, 2024 року збору врожаю (Київська обл.)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-011343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем спрощеної закупівлі пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до своєї пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ccf43d77cc1a4f85800aa033eebc9de9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Картопля свіжа продовольча пізня, першого класу, 2024 року збору врожаю (Київська обл.)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-011343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень щодо об’єктивних причин відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ», а також ПП «БК ГАРАНТ», ТОВ «ГАРНА СТРАВА».
1. Учасником ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ» на виконання вимоги щодо надання на виконання вимоги щодо надання в складі пропозиції декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам надано декларацію виробника ФОП Суботіна Галина Никифорівна від 25.02.2025 № 12/02-25.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.03.2025 № 203 відхилено пропозицію ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ» оскільки він надав Декларацію виробника № 12/02-25 від «25» лютого 2025 р. (файл «Декларація виробника_картопля.pdf»), в якій зазначена дата відвантаження: 25.02.2024 при цьому дата виготовлення/пакування - жовтень 2024р./лютий 2025р.
Крім того, в декларації визначені умови зберігання запропонованого товару, зокрема: зберігати в сухому приміщенні при температурі від +2 0C до +5 0C та відносній вологості 85-95%, проте, відсутні відомості щодо термінів зберігання запропонованого товару, які відповідно до ДСТУ встановлюються виробником та не можуть перевищувати 10 місяців.
Поясніть, чому уповноваженою особою військової частини 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник) відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ», а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей, позаяк їх виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо?
При цьому, Замовником не встановлено вимог, що саме повинна містити декларація виробника/сертифікат якості, а надана учасником декларація підтверджує відповідність товару технічним вимогам Замовника та відповідність ДСТУ 9221:2023 «Картопля продовольча. Технічні умови».
2. Учасником ПП «БК ГАРАНТ» на виконання вимоги щодо надання в складі пропозиції декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам надано декларацію виробника від 27 лютого 2025 № 01-2/04.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.03.2025 № 220 відхилено пропозицію учасника ПП «БК ГАРАНТ» оскільки в поданій декларації вказано різні терміни зберігання предмета закупівлі в однакових умовах.
Поясніть, чому уповноваженою особою військової частини 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник) відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «БК ГАРАНТ», а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей, позаяк їх виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо?
При цьому, Замовником не встановлено вимог, що саме повинна містити декларація виробника/сертифікат якості, а надана учасником декларація підтверджує відповідність товару технічним вимогам Замовника та відповідність ДСТУ 9221:2023 «Картопля продовольча. Технічні умови».
Окрім того інформація, що вимагалась в оголошенні містилась в пропозиції ПП «БК ГАРАНТ» (файли «гарантійний лист виробника Баргузин.pdf», «теххка — київська.pdf», «довідка теххка.pdf», «гарантійний лист виробника Баргузин — 2.pdf», тощо).
3. Протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.03.2025 № 221 відхилено пропозицію ТОВ «ГАРНА СТРАВА».
В протокольному рішенні зазначено, зокрема «Учасник на виконання вимог пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надав гарантійний лист № 03/03-2 від 03.03.25р. від Товариства з обмеженою відповідальністю «ФРУТАЛІЯ», однак у вказаного товариства відсутній вид діяльності – первинне виробництво згідно рішення про державну реєстрацію потужності від 08.10.2020 р. Головного управління Держспоживслужби в Дніпропетровській області» та зазначено, що надана декларація відповідності не містить деякі відомості.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА», якщо:
На виконання вимоги зазначеної в пункті 1 Додатку 2, а саме: «1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки.
У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору)» учасником ТОВ «ГАРНА СТРАВА» надано оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа від 03.03.2025 № 03/03-2 в якому ТОВ «Фруталія» зазначає, що є офіційним представником виробника, а відтак не потребує виду діяльності – первинне виробництво, за відсутність якого учасника було відхилено.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.