-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 31 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Фанатська, 4» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель
Завершена
115 242 142.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 152 421.42 UAH
мін. крок: 1% або 1 152 421.42 UAH
Номер:
34573b2839e74282be7fcf5f4b2828f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 16:35 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
28.03.2025 № 28-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.03.2025 № 28-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-02-20-010294-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, внаслідок чого учасником не підтверджена фактична відповідність кваліфікаційному критерію, визначеному пунктом першим частини 2 статті 16 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення до нього змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «21» квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, правомірності надання вимог про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення до нього змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2025 (протокол №30); тендерна пропозиція учасників – товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ»; протокол про прийняття рішення уповноваженої особи; протокол розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір про закупівлю робіт по об’єкту від 27.03.2025 №27/03-НБ/31 з додатковими угодами; запит на надання пояснень від 04.04.2025; відповідь Замовника від 09.04.2025.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» встановлено наступне.
Відповідно до п.1.1.1 Додатку 1 до ТД передбачено, що на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме: необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку наявності матеріально-технічної бази від 10.03.2025 №01/10 із зазначенням 4 одиниць техніки (автокран, самоскид, екскаватор гусеничний, коток вібраційний), обов’язкову наявність яких передбачено пп.1.1.3 Додатку 1 до ТД.
При цьому, аналізом Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД встановлено, що технічне завдання містить ряд робіт з використанням інших машин та механізмів.
Також, пп. 14, 21, 23 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, пп. 8 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» та пп. 65 розділу 2 «Побутова каналізація К1» локального кошторису №06-01-01, пп. 2 розділу 1 «Тип-2» та пп. 8, 14 розділу 2 «Тип-3» локального кошторису №07-01-01/ГП містить види робіт з використанням пневматичної трамбівки. Однак, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність в учасника пневматичних трамбівок.
Пунктами 1, 2, 3 локального кошторису №01-01-01 на підготовлення території будівництва за кресленням ГП, пп. 11, 12, 17, 18, 26, 27 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, п. 7 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» та п. 64 розділу 2 «Побутова каналізація К1» локального кошторису №06-01-01 містить види робіт з використанням бульдозера. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність в учасника бульдозера.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕСКО ЗАПОРІЖЖЯ» складена з недотриманням вимог п.1.1.1 Додатку 1 до ТД, який передбачає надання інформації щодо необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаних невідповідностей. В свою чергу, вказане призвело до того, що учасник не мав можливості оприлюднити відповідні документи та фактично не підтвердив відповідність кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначеного пунктом першим частини 2 статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
22.04.2025 17:53 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 17:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 31 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Фанатська, 4» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель.
1. Замовник керується ст.3. Закону України «Про публічні закупівлі» та враховує в своїй роботі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що встановлені в ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником проаналізовано та враховано висновки аудиторської служби, здійснено заходи задля недопущення їх у подальшому.
Дата публікації звіту:
29.04.2025 16:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Порушення п.43 Особливостей неможливо усунути на дату складання висновку, відсутній механізм
Дата публікації:
11.09.2025 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
be63743ffc574e1f80e336d77d41e981
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 11:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 31 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Фанатська, 4» (код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-010294-a), яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
1af2c92eeecd4ea18022d57e532babc7
Назва:
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000021
Дата опублікування:
09.04.2025 16:04
Опис:
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-04-04 11:33:44, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000021, опублікованого від 31 березня 2025 16:35, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 31 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Фанатська, 4» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-20-010294-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 115 242 142,00 грн з ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
3. Для фінансування «Нового будівництва протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 31 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Фанатська, 4» у 2025 році, Підприємству, як одержувачу коштів, відповідно до рішень виконавчого комітету Запорізької міської ради : від 05.03.2025 № 28 "Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 56 "Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2025 рік""; від 26.03.2025 № 210 "Про затвердження обсягу субвенції з державного бюджету" були доведені кошти з місцевого (Запорізької територіальної міської громади) бюджету за КПКВК МБ 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» та КПКВК МБ 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам».
Додатки
1. Експертний звіт
2. Зведений кошторисний розрахунок
3. Підсумкова відомість ресурсів
4. Відомість обсягів робіт
5. Локальні кошториси