-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Діоксид вуглецю
Завершена
1 726 802.70
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 278.26 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 278.26 UAH
Номер:
d8591cb9713d4e10bb9637e3345daad6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2025 00:00
Період моніторингу:
27.03.2025 14:37 - 18.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2025 Одеса № 64
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.03.2025 № 64
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2025-02-20-010111-a 20.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання по Лоту 1 договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «УЗ ВАГОН-СЕРВІС» акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2025 № 85, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі акціонерного товариства «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (далі – АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «СЕКТОР ГАЗУ» (далі – ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» (далі – ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ШЕВРОН-ГАЗ» (Лот 2) та приватного підприємства «СЕРВІС-КОМПЛЕКТ» (Лот 2), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.03.2025 №№ 108, 109, 111, від 12.03.2025 № 134, від 14.03.2025 № 141, від 27.03.2025 №№ 167-4, 167-5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.03.2025 (Лот 1) та 14.03.2025 (Лот 2), договори про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 03.04.2025 №№ 14/2025-ВДР (Лот 1), 16/2025-ВДР (Лот 2), пояснення та документи Замовника, отримані 09.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Замовником по Лоту 1 відповідно до протоколу щодо прийняття уповноваженою особою від 05.03.2025 № 108 відхилено тендерну пропозицію учасника АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
У протоколі щодо прийняття уповноваженою особою від 05.03.2025 № 108 зазначено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД»: «У складі Пропозиції учасника АТ “ЛХЗ” містяться:
- Сертифікат якості CAS 124-38-9 NA/WE 204-696-9, в якому зазначено «Якість відповідає WT-2019/ZA-12». Зазначений документ WT-2019/ZA-12 не міститься у складі тендерної пропозиції, що порушує вимоги п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію АТ “ЛХЗ”.»
Аналогічно Замовником по Лоту 1 відповідно до протоколу щодо прийняття уповноваженою особою від 05.03.2025 № 109 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
У протоколі щодо прийняття уповноваженою особою від 05.03.2025 № 109 зазначено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ»: «У складі Пропозиції учасника ТОВ «Сектор газу» містяться:
- Сертифікат якості CAS 124-38-9 NA/WE 204-696-9, в якому зазначено «Якість відповідає WT-2019/ZA-12». Зазначений документ WT-2019/ZA-12 не міститься у складі тендерної пропозиції, що порушує вимоги п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «Сектор газу».»
Аналізом підстав відхилення тендерних пропозицій учасників АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ», зазначених у протоколах щодо прийняття уповноваженою особою від 05.03.2025 №№ 108, 109, встановлено.
У підпунктах 2.1, 2.2, 2.3 пункту 2 частини 1 Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар:
якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником;
якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником;
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000;
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95;
якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу;
на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
Учасником АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9 на діоксид вуглецю скраплений охолоджений, який містить інформацію про технічні на якісні характеристики запропонованого товару та в якому зазначено, що якість відповідає WT-2019/ZA-12.
Проте учасником АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» у складі тендерної пропозиції не надано документ WT-2019/ZA-12, якому відповідає якість запропонованого товару згідно з сертифікатом якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9, що не відповідає вимогам підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 частини 1 Додатка 2 до ТД.
Аналогічно учасником ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9 на діоксид вуглецю скраплений охолоджений, який містить інформацію про технічні на якісні характеристики запропонованого товару та в якому зазначено, що якість відповідає WT-2019/ZA-12.
Проте учасником ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» у складі тендерної пропозиції не надано документ WT-2019/ZA-12, якому відповідає якість запропонованого товару згідно з сертифікатом якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9, що не відповідає вимогам підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 частини 1 Додатка 2 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас Замовник у межах цієї процедури закупівлі по Лоту 1 закуповує саме товар за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 24112100-3 — Діоксид вуглецю (Діоксид вуглецю скраплений вищий сорт) у кількості 93 310 кг.
Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасниками АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині ненадання документу WT-2019/ZA-12, якому відповідає якість запропонованого товару згідно з сертифікатом якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9, може бути усунена учасниками процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказаний документ WT-2019/ZA-12 не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасниками процедури закупівлі в їх тендерних пропозиціях, та виправлення зазначеної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерні пропозиції учасників АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» та 05.03.2024 відхилив їх тендерні пропозиції на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не розмістив відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині ненадання документу WT-2019/ZA-12, якому відповідає якість запропонованого товару згідно з сертифікатом якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9, відповідно до підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 частини 1 Додатка 2 до ТД.
Слід зазначити, що Замовником по лоту 1 з аналогічного питання в частині ненадання учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції стандарту ДСТУ 4817:2007, згідно з яким надано зразок сертифікату якості, розміщено відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.04.2025 щодо обґрунтування рішень про відхилення тендерних пропозицій учасників АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник 09.04.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «учасниками процедури закупівлі Акціонерним товариством «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та товариством з обмеженою відповідальністю «СЕКТОР ГАЗУ» у складі своїх тендерних пропозицій надані сертифікати якості в яких зазначено «Якість відповідає WT-2019/ZA-12». Зазначений документ не міститься у складі тендерної пропозиції, що порушує вимоги п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації. Замовник не зміг знайти вказаного стандарту у відкритих джерелах, та провести оцінку відповідності запропонованого товару до вимог Тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» міститься «Паспорт на скраплений діоксид вуглецю ДСТУ 4817:2007». Вказаний ДСТУ 4817:2007 є діючим на території України та міститься у відкритих джерелах. Замовник було проведено оцінку відповідності запропонованого товару до вимог Тендерної документації. Але вказаний стандарт не містився у складі тендерної пропозиції що порушує вимоги п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації. Замовником було розміщено відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.»
Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує прийняте Замовником рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оскільки учасниками АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9 на діоксид вуглецю скраплений охолоджений, який містить інформацію про технічні на якісні характеристики запропонованого товару, та, відповідно, саме зазначений сертифікат підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Замовника.
Таким чином ненадання учасниками процедури закупівлі АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» у складі тендерних пропозицій документу WT-2019/ZA-12, якому відповідає якість запропонованого товару згідно з сертифікатом якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9, може бути усунена учасниками процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказаний документ WT-2019/ZA-12 не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасниками процедури закупівлі в їх тендерних пропозиціях, та виправлення зазначеної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, найменування товару, марки, моделі тощо, а розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, є його обов’язком.
Крім того, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасниками процедури закупівлі АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ними у тендерних пропозиціях та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо виправлення помилки в частині ненадання документу WT-2019/ZA-12, якому відповідає якість запропонованого товару згідно з сертифікатом якості CAS 124-38-9 NA / WE 204-696-9, відповідно до підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 частини 1 Додатка 2 до ТД, та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерні пропозиції учасників АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ» із зазначених у протоколах щодо прийняття уповноваженою особою від 05.03.2025 №№ 108, 109 підстав.
Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерні пропозиції учасників АТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «СЕКТОР ГАЗУ», остаточна цінова пропозиція яких є меншою, ніж пропозиція наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
11.04.2025 16:14 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ порушення у сфері закупівлі усунено шляхом розірвання Договору між Філією «УЗ Вагон-сервіс» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС»
Дата публікації звіту:
22.04.2025 15:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
23.04.2025 09:10
Запити/Пояснення
Номер:
bf0b1233a6184cf08021f3ea3d5e7a50
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення по лоту 1 щодо відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі акціонерного товариства «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2025 № 108) та товариства з обмеженою відповідальністю «СЕКТОР ГАЗУ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2025 № 109) згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеними учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині ненадання учасниками у складі тендерних пропозицій документу WT-2019/ZA-12, якому відповідає якість запропонованого товару згідно з Сертифікатом якості CAS 124-38-9 NA/WE 204-696-9.
Слід зазначити, що Замовником по лоту 1 з аналогічного питання в частині ненадання учасником товариством з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції стандарту ДСТУ 4817:2007, згідно з яким надано зразок сертифікату якості, розміщено відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8b1bd6b9d11e46169d73e838ecb5e412
Назва:
На запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Діоксид вуглецю» код Код ДК 021:2015: 24110000-8: Промислові гази №UA-2025-02-20-010111-a повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
09.04.2025 17:02
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Філії "УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" надає наступні пояснення.
Щодо першого пункту повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Діоксид вуглецю здійснено на підставі «Порядку здійснення закупівель товарів ,робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління від 11.11.2024 №Ц-82/73. Діоксид вуглецю використовується для проведення напівавтоматичного зварювання плавким електродом в середовищі захисних газів, що є невід’ємною складовою безперервного виробничого процесу.
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до Примірної методики очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Визначена очікувана ціна за одиницю на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Обґрунтування було опубліковано на сторінці веб сайту АТ «Укрзалізниця» за посиланням uz.gov.ua.
Щодо другого пункту повідомляємо, що учасниками процедури закупівлі Акціонерним товариством «ЛЬВІВСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» та товариством з обмеженою відповідальністю «СЕКТОР ГАЗУ» у складі своїх тендерних пропозицій надані сертифікати якості в яких зазначено «Якість відповідає WT-2019/ZA-12». Зазначений документ не міститься у складі тендерної пропозиції, що порушує вимоги п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації. Замовник не зміг знайти вказаного стандарту у відкритих джерелах, та провести оцінку відповідності запропонованого товару до вимог Тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» міститься «Паспорт на скраплений діоксид вуглецю ДСТУ 4817:2007». Вказаний ДСТУ 4817:2007 є діючим на території України та міститься у відкритих джерелах. Замовник було проведено оцінку відповідності запропонованого товару до вимог Тендерної документації. Але вказаний стандарт не містився у складі тендерної пропозиції що порушує вимоги п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації. Замовником було розміщено відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.