-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
G8 Variant елюційний буфер HSi №1 (S); G8 Variant елюційний буфер HSi №2 (S); G8 Variant елюційний буфер HSi №3 (S); Розчин для гемолізу та промивки His; Калібрувальний набір G8 HbA1c (S); Контроль Hemoglobin A1c; Розчин для розведення HbA1c; TSK гель G8 Variant HSi; Фільтруючий елемент G8 за кодом ДК 021:2015 - 33690000-3 – Лікарські засоби різні (ДК 021:2015 33696500-0 Лабораторні реактиви)
Завершена
466 331.11
UAH з ПДВ
Номер:
66fe8655148a46dab547cdea3198903d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 16:10 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 №13-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.03.2025 №13-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2025-02-20-006624-a, 20.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницький обласний клінічний ендокринологічний центр Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 20.02.2025, договір від 18.02.2025 № 334-2025, укладений з ТОВ «МІРА МЕДІКА» та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 04.03.2025 через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
У пункті 13 Постанови № 1178 визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю лабораторних реактивів очікуваною вартістю 466 331,11 грн шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 20.02.2025 № 20/02/25, рішення щодо проведення закупівлі лабораторних реактивів, без використання електронної системи закупівель прийнято на підставі підпункту 6 пункту 13 Постанови № 1178, а саме: відмінено відкриті торги (ID: UA-2025-01-31-009032-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою № 1178.
Згідно з пунктом 13 Постанови № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Моніторингом установлено, що Замовником при здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівель оприлюднено 20.02.2025 звіт про договір про закупівлю та договір від 18.02.2025 № 334-2025 (далі – Договір).
При цьому, Замовником на порушення вимог пункту 13 Постанови № 1178 разом зі звітом про укладання договору без використання електронної системи закупівель та Договором оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, яке не погоджене (затверджене) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Водночас, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовник 04.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з пунктом 13 Постанови № 1178, а саме розпорядче рішення від 19.02.2025 №01.1-21/312, підписане керівником Замовника.
Період усунення порушень:
14.03.2025 12:37 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2025 12:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновоку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області уповноваженою особою буде враховано помилки які були допущені, та зобов’язується в подальшому не допускати їх.
Дата публікації звіту:
14.03.2025 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
1653f118c1a247e28341be7b6a2273b3
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі лікарських засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-20-006624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ТОВ «МІРА МЕДІКА», з яким укладений договір купівлі-продажу товар від 18 лютого 2025 року №334-2025 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
df051781622e4379807b435b52883bbd
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.03.2025 14:51
Опис:
На виконання вимог запиту від 04 березня 2025 року щодо моніторингу закупівлі лікарських засобів різних (UA-2025-02-20-006624-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість визначена на підставі комерційної пропозиції, отриманої від ТОВ «МІРА МЕДІКА» (додаємо в форматі pdf Пропозиція)
2. Щодо оприлюднення обґрунтування підстави для закупівлі без використання електронної системи
Разом із звітом про договір про закупівлю в електронну систему закупівель було завантажено протокол уповноваженої особи (протокол знаходиться в вкладкі тендерна документація), в якому зазначено, що закупівля здійснена відповідно до пункту 13 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178. (протокол додаємо в форматі pdf Протокол)
3. Щодо вибору постачальника та укладення договору
Договір було укладено з ТОВ «МІРА МЕДІКА», оскільки 31 січня 2025 року було оголошено відкриті торги ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-31-009032-a на цей же товар але не подано жодної тендерної пропозиції. Враховуючи цю обставину, для забезпечення нагальної потреби у лікарських засобах різних було укладено договір з ТОВ «МІРА МЕДІКА» за наданою ними комерційною пропозицією.