• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) ліфтів житлових будинків у місті Полтава. Виготовлення відповідних висновків та технічних паспортів на ліфти житлових будинків у місті Полтава.

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Номер: d0bb1d8fcf1b44588c00b686e87ce500
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 02.04.2025 14:36 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2025 № 27-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 01.04.2025 № 27-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-02-20-001527-a, 20.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення абзацу 3 пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-02-20-001804-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 20.02.2025 № 2; запитання учасників процедури закупівлі від 21.02.2025, 24.02.2021 та відповіді замовника від 26.02.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці»; обґрунтування аномально низької ціни до 04.03.2025 учасника ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці»; вимогу про усунення невідповідностей до 05.03.2025 учаснику ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2025 № 3; тендерну пропозицію учасника ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ»; вимогу про усунення невідповідностей до 12.03.2025 учаснику ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕТЦ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2025 № 5; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР»; вимогу про усунення невідповідностей до 14.03.2025 учаснику ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2025 № 7; повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025; договір про закупівлю послуги від 21.03.2025 № 80 на суму 3500000,00 грн (без ПДВ) з ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР»; відповідь замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднену 07.04.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення чинного законодавства в частині порушення строків оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На запит органу державного фінансового контролю замовником надано посилання на сайт, де розміщено відповідну інформацію. Так згідно відомостей розміщених на даному сайті Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено 07.04.2025, тоді як оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель 20.02.2025. Так, відповідно до абзацу 3 пункту 4-1 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі з порушенням абзацу 3 пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 15.04.2025 12:32 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 12:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо висновку
Дата публікації звіту: 22.04.2025 16:25

Запити/Пояснення