• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту

Завершена

613 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 130.00 UAH
Номер: 6e0ad15e6e354df9aba0c9b1fd85431c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-03-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 03.04.2025 14:54 - 25.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2025 № 22-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 №003100-18/4143-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 03.04.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 03.04.2025 №22-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-19-013356-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Шостак встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатом аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, та укладання договору про закупівлю, який є нікчемним, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.04.2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Головного управління Національної поліції в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі - Замовник); тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 19.02.2025 №18; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем фізичною особою підприємцем Шостак Ганна Іванівна (далі – ФОП Шостак) від 28.02.2025 №21; пропозицію учасника ФОП Шостак; договір про закупівлю від 12.03.2025 №26 ціною 613 000,00 гривень; пояснення Замовника надане 16.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1. За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено, що у тендерній документації Замовником не визначено питому вагу кожного критерію оцінки тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Надана Замовником відповідь від 23.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. 2. Також, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ФОП Шостак не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Зокрема, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП Шостак у складі своєї пропозиції надано довідку в файлі «ДОВІДКА ПРО АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf» не за формою 1 додатку 1 до тендерної документації, також вказана довідка не містить інформації щодо номеру аналогічного договору, предмету аналогічного договору, переліку первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо), контактних даних замовника /контрагента (телефон, електронна пошта тощо), ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності), чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Надана Замовником відповідь від 23.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Також, відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП Шостак у складі своєї пропозиції надано довідку файл «ДОВІДКА_ПРО_НАЯВНІСТЬ_ ОБЛАДНАННЯ.pdf» не за формою 2 додатку 1 до тендерної документації, та не надано документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Надана Замовником відповідь від 23.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Крім того, відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів. На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП Шостак у складі своєї пропозиції надано довідку файл «ДОВІДКА_ПРО_НАЯВНІСТЬ_ ПРАЦІВНИКІВ.pdf» не за формою 3 додатку 1 до тендерної документації, та не надано в повному обсязі документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Так, відповідно до інформації, наданій в довідці у ФОП Шостак наявні три працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте на автослюсаря Васюкова П.М. не надано документи, що підтверджують наявність правовідносин між ним та учасником, також на автослюсаря Васюкова П.М., автослюсаря-дизеліста Малій Г.М. та автоелектрика Власюк Д.О. не надано документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації та за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів. Надана Замовником відповідь від 23.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Також, відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2024 року (визначається замовником з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів). У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП Шостак у складі своєї пропозиції не надав фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2024 року, та не надав лист із поясненням у довільній формі щодо законних підстав не подання учасником фінансової звітності, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Надана Замовником відповідь від 23.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Шостак (протокол уповноваженої особи від 28.02.2025 №21) не виявив невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ФОП Шостак та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. 3. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: 1) витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника під час подання тендерної пропозиції; 2) довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 28.02.2025. На виконання зазначених вимог переможець ФОП Шостак у складі своєї пропозиції та у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Проте, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив пропозицію переможця ФОП Шостак, як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей та уклав з ним договір від 12.03.2025 №26 ціною 613 000,00 гривень. Надані на запит Держаудитслужби пояснення Замовника 16.04.2025 через електронну систему закупівель, не спростовують факту не надання переможцем закупівлі ФОП Шостак вищевказаних документів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення (28.02.2025) в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. 4. За наслідками проведеного моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. На виконання зазначених вимог учасник ФОП Шостак у складі своєї пропозиції надав файл «ГАРАНТІЯ_МОЖЛИВОСТІ_ВИКОНАННЯ_ПЕРЕЛІКУ_ПОСЛУГ.pdf». При цьому, моніторингом установлено, що умови укладеного договору про закупівлю від 12.03.2025 №26 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Шостак, що викладені в файлі «ГАРАНТІЯ_МОЖЛИВОСТІ_ВИКОНАННЯ_ПЕРЕЛІКУ_ПОСЛУГ.pdf», а саме укладений договір не містить окремі види послуг, а саме: - по Автомобілю спеціалізованому Renault Fluence (об’єм двигуна 1598 (бензин); 2012 р.в., МКПП, VIN - VF1LZBR0547792816 не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №10 Заміна чотирьох сайлентблоків задніх важелів, №84 Заміна задніх втулок стабілізатора; - по Автомобілю спеціалізованому ЗАЗ Sens об’єм двигуна 1299, (бензин),2011 р.в., МКПШ, VIN - Y6DTF698KC0296280 не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №111 Заміна чотирьох сайлентблоків задніх важелів, №120 Профілактика заднього гальмівного супорту, № 128 Заміна сайленблоків підрамника, №130 Заміна пильовика рульової тяги, №135 Заміна пильовика заднього амортизатора, №139 Шланг гальмівний задній заміна, №167 Заміна фільтра салона, №181 Заміна роликів приводного ременю; - по автомобілю спеціалізованому ВАЗ: VIN - Y6L2107006L040089; VIN - XTA210740B3025355; VIN - XTA210740B3086380 (об’єм двигуна 1451/1568 (бензин), 2006 р.в., МКПП не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №211 Заміна рульової колонки, № 217 Профілактика заднього гальмівного механізму, №224 Заміна двох передніх стійок стабілізатора, №227 Шланг гальмівний задній заміна, №229 Заміна пильовика рульової тяги, №230 Заміна опори амортизатора,№233 Заміна пильовика переднього амортизатора, №234 Заміна пильовика заднього амортизатора, №270 Заміна комплекту роликів ГРМ, №272 Заміна комплекту роликів приводного ременю, №277 Заміна сальника розподільчого валу, №281 Радіатор кондиціонера заміна; - по автомобілю спеціалізованому CKC RDS-02РП (об’єм двигуна 1461 (дизель); 2017 р.в. МКПП, VIN - Y69SKS0S2H0C18227 не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №315 Заміна двох задніх стійок стабілізатора, №373 Заміна двох задніх стійок стабілізатора, № 375 Заміна задніх втулок стабілізатора; - по автомобілям спеціалізованим Skoda Octavia, р.в. 2004 р., VIN - TMBJG01U048751351; Skoda Octavia Combi, р.в. 2004 р. VIN - TMBJG01U048760177 (об’єм двигуна 1896 (дизель), МКПП) не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №435 Заміна двох задніх стійок стабілізатора, № 439 Заміна сайленблоків підрамника, №464 Заміна сайленблоків підрамника, №473 Датчик АБС заміна, №493 Заміна котушки запалювання, №495 Заміна задніх втулок стабілізатора, №501 Радіатор кондиціонера заміна, №510 Заміна датчик NOX, №511 Заміна датчика різниці тиску; - по автомобілю спеціалізованому Skoda Octavia, р.в. 2004 р., VIN - TMBBL41U442932043 (об’єм двигуна 1781 (бензин); МКПП) не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №555 Заміна двох задніх стійок стабілізатора, №559 Заміна сайленблоків підрамника, №614 Заміна задніх втулок стабілізатора, №618 Заміна заднього склоочисника; - по автомобілю спеціалізованому Skoda Rapid, VIN - TMBAC2NH6KB100083 (об’єм двигуна 1598 (бензин), р.в. 2018, МКПП) не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №657 Заміна двох задніх стійок стабілізатора, №661 Заміна сайленблоків підрамника, №721 Заміна заднього склоочисника, №725 Заміна паливного фільтру; - по автомобілю спеціалізованому СКС RTR-ПС, VIN – VF13JL61861403981 (об’єм двигуна 1598 (дизель), 2018 р.в., МКПШ) не містить послуг, які відображені в тендерній пропозиції переможця під №760 Заміна двох задніх стійок стабілізатора, №771 Заміна пильовика заднього амортизатора, №785 Заміна бензонасосу, №791 Чистка дросельної заслінки та інших послуг. Крім того, моніторингом встановлено, що умови договору про закупівлю від 12.03.2025 №26 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме укладений договір містить перелік послуг, що мають надаватися по Автомобілю спеціалізованому NISSAN ТЕRRА VIN MNTJCND23Z0007579 (об’єм двигуна 2488 (дизель), 2023 р.в., АКПП), який відсутній в складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Шостак файл «ГАРАНТІЯ_МОЖЛИВОСТІ_ВИКОНАННЯ_ПЕРЕЛІКУ_ПОСЛУГ.pdf». Надана Замовником відповідь від 23.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Враховуючи вищевикладене, встановлено, що умови укладеного договору про закупівлю від 12.03.2025 №26 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Шостак, що викладені в файлі «ГАРАНТІЯ_МОЖЛИВОСТІ_ВИКОНАННЯ_ПЕРЕЛІКУ_ПОСЛУГ.pdf», чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. 5. Крім того, моніторингом установлено, що Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 04.04.2025 та 16.04.2025 звернулося через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Проте, Замовником надано відповідь на запити Держаудитслужби з перевищенням терміну трьох робочих днів, чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 24.04.2025 15:59 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 15:59

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок за результатами моніторингу буде оскаржено в Одеському окружному адміністративному суді
Дата публікації: 01.05.2025 14:05
Дата відкриття провадження: 08.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 420/14378/25

Запити/Пояснення