• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

портативний прилад отоакустичної емісії (аудіометр для об’єктивного дослідження слуху)

ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний прилад отоакустичної емісії (аудіометр для об’єктивного дослідження слуху))

Завершена

344 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 724.00 UAH
Номер: 42bd32ac039d41d18698a90889676a27
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.03.2025 16:19 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 37-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-19-010108-a, 19.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, l.m.karakuts@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бугайова І. В. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та враховуючи те, що 21.03.2025 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Prozzoro звіт про виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень у майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Смілянська міська лікарня» Смілянської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.02.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бугайова Ігоря Вікторовича (далі – ФОП Бугайов І. В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 28.02.2025 № 4; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Бугайовим І. В. у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Бугайовим І. В. протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Бугайовим І. В., що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 06.03.2025 № 144; звіт про результати проведення процедури закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю; пояснення Замовника, отримане 19.03.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФОП Бугайова І. В. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зокрема, згідно з пунктом 4 Таблиці «Технічні характеристики» Додатку 1 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник відкритих торгів з особливостями у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сертифікату відповідності, що підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) аудіометра за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Бугайова І. В. такий документ був відсутній. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у тендерній пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ФОП Бугайова І. В. мала бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 24.03.2025 15:44 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 15:44

Оскарження висновку в суді

Опис: Зазначаємо інформацію щодо подання позовної заяви. Протягом наступного робочого дня з моменту отримання відомостей про відкриття провадження буде вказано дату його відкриття та номер.
Дата публікації: 03.04.2025 10:20
Дата відкриття провадження: 07.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 580/3654/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 1. Невідповідність висновку вимогам законодавства Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі містить помилкові твердження щодо порушення замовником положень абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022. Орган контролю не врахував, що відсутність у складі тендерної пропозиції копії сертифіката відповідності, що підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) аудіометра, була усунена відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. 2. Неповний аналіз поданих документів Орган контролю проігнорував надані замовником пояснення та документи, які підтверджують правомірність його дій. ФОП Бугайов І. В. надав сертифікат відповідності № UA.101.MD.3.0159-22.00 від 24.11.2022, чинний до 09.06.2026, що відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, виправлення невідповідностей у встановлені строки є правомірною практикою, яка не може бути підставою для визнання дій замовника неправомірними. 3. Невірне застосування норм пункту 43 Особливостей Орган контролю помилково зазначає, що вимога про усунення невідповідностей не могла бути застосована до сертифіката відповідності. Однак відповідно до пункту 43 Особливостей, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачене тендерною документацією, є невідповідністю, яка може бути виправлена учасником у встановлений строк. Відповідно до зазначених вимог, замовник діяв у повній відповідності до закону, надавши учаснику можливість усунути невідповідність, що й було зроблено у встановлені терміни. 4. Відсутність порушення при визначенні переможця ФОП Бугайов І. В. був визнаний переможцем після усунення невідповідностей у встановленому порядку. Відсутність порушення підтверджується тим, що документи були виправлені без зміни характеристик предмета закупівлі, що відповідає вимогам пункту 43 Особливостей. Таким чином, висновок органу контролю про наявність порушення є безпідставним. 5. Висновок не враховує принципи пропорційності та добросовісності Принципи пропорційності та добросовісності, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагають, щоб замовник діяв у спосіб, який забезпечує дотримання всіх законодавчих вимог без створення надмірних обмежень для учасників. Оскільки усунення невідповідностей відбулося відповідно до норм чинного законодавства, а сам факт надання сертифіката відповідності не вплинув на об'єктивні характеристики предмета закупівлі, висновок органу контролю є таким, що порушує принцип пропорційності. З огляду на викладене, висновок про наявність порушення є необґрунтованим і суперечить чинному законодавству. Замовник діяв у межах своїх повноважень, дотримуючись вимог «Особливостей» та Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначені обставини, замовник звернеться до суду з проханням визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-19-010108-a від 24 березня 2025 року, опублікований на веб-сторінці електронної системи закупівель Prozorro.
Дата публікації звіту: 31.03.2025 12:22

Запити/Пояснення