• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 10 та 11 Додатку 1 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.

Завершена

46 906 899.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 470 000.00 UAH
Номер: 190e8504bc7f4071a3f8c3ccb5b91d96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-08-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.04.2025 17:59 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.04.2025 № 138 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-02-19-003824-a 19.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, m.o.mendel@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу, установлено порушення вимог пункту 49 Особливостей № 1178 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.02.2025 № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.03.2025 № 053/286-574, договір підряду від 27.03.2025 № 01-КР, пояснення та документи надані Замовником від 11.04.2025 та від 25.04.2025 на запити органу державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК). Моніторингом установлено, що переможцем торгів визначено єдиного учасника даних торгів - ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», із ціною пропозиції 44 800 000,00 гривень. У ході моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 9 Додатку 1 до ТД, Замовником установлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідним технічним специфікаціям (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), встановленим замовником. Таким документом є гарантійний лист учасника на виконання своїх зобов’язань щодо закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик, предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, до положень проєкту Договору згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації, та за ціною за результатами аукціону. Разом з тим, Замовником наголошено, що гарантійний лист надається за формою згідно Додатку 5 до тендерної документації, крім того до гарантійного листа учасник обов’язково додає також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, технічну специфікацію (Додаток 3 в повному обсязі) та гарантійний лист щодо можливості виконання передбачених обсягів робіт без отримання попередньої оплати. На виконання зазначеної вище вимоги Замовника, ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» у складі пропозиції надано Гарантійний лист від 05.03.2025 № 03/05/К-ТЗ/1 (за формою Додатку 5) та від 05.03.2025 № 03/05/К-2 (згідно Додатку 3) (файл: «Відповідність технічному завданню.pdf»). Слід зазначити, що невід’ємною частиною Додатку 3 до ТД є пункт «11. Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів (без цін)». Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», у томі числі у Гарантійних листах від 05.03.2025 № 03/05/К-ТЗ/1 та від 05.03.2025 № 03/05/К-2, відсутня інформація щодо відомостей обсягів робіт та відомостей ресурсів згідно з Додатком 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до ТД, чим, відповідно, недотримано вимоги пункту 9 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, згідно з вимогами пункту 3 (Проєкт договору про закупівлю) Розділу 6 ТД, Замовником установлено, що невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є Договірна ціна на виконання робіт по об’єкту. Крім того, Замовником зазначено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками та календарний графік виконання робіт, як додатки до договору, формуються учасником-переможцем відповідно до умов тендерної документації та пропозиції такого учасника-переможця та надаються замовнику для підписання. Слід також зазначити, що Замовником у пункті 3 Розділу 6 ТД передбачено, що договірна ціна повинна включати вартість усіх видів і обсягів робіт, матеріальних ресурсів, необхідних для їх виконання та устаткування, відповідно до технічної специфікації на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва (Додаток 3 до цієї тендерної документації) з урахуванням робіт, що передбачаються до виконання субпідрядними організаціями у разі їх залучення. Локальними кошторисами, які викладені у Додатку 3 до ТД у розділі «Відомість обсягів робіт», Замовником передбачено повернення матеріалів, зокрема: Брухт алюміній (зворотній матеріал) та Брухт металевий (зворотній матеріал). Так, відповідно до відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, яка викладена у Додатку 3 до ТД, Замовником відображено загальні кількісні показники зворотного матеріалу, який підлягає поверненню Замовнику після виконання підрядником демонтажних робіт, а саме: 186. Брухт алюміній (зворотній матеріал) – 4,9319452 т; 187. Брухт металевий (зворотній матеріал) – 7,538096 т. Натомість, у ході моніторингу установлено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками (які є невід’ємною частиною договору про закупівлю, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД) до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, укладеного між Замовником та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» за результатами проведення процедури закупівлі, не містить зазначеної вище інформації щодо кількості зворотного матеріалу, яка передбачена Замовником відповідно до Додатку 3 до ТД. Крім того, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД, Замовником установлено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками, як додатки до договору, формуються учасником-переможцем відповідно до умов тендерної документації та пропозиції такого учасника-переможця та надаються замовнику для підписання. Разом з тим, Замовником установлено, що розрахунок договірної ціни має включати додатки які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ Настанова з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», зокрема: - Документально оформлений учасником аналіз цін, що склалася на дату оформлення ним ціни пропозиції та не перевищують середню ціну в регіоні, на матеріальні ресурси, застосовані ним при складанні договірної ціни чи в кошторисних розрахунках. (п.5.10. Настанови). Натомість, моніторингом установлено, що договірна ціна з кошторисними розрахунками (які є невід’ємною частиною договору про закупівлю, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД) до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР, не містить документально оформленого учасником аналізу цін на матеріальні ресурси, що складався на дату оформлення ним ціни пропозиції, та застосований ним при складанні договірної ціни, який передбачений Замовником відповідно до пункту 3 Розділу 6 ТД. Окрім того, згідно з вимогами пункту 3 Розділу 6 ТД, Замовником установлено, що договірна ціна має бути складена у форматі договірної ціни, який наведений у Додатку 30 відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова № 281). Так, відповідно до Форми договірної ціни яка є Додатком 30 до Настанови № 281, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «Визначена згідно з ____». Натомість, у Договірній ціні (Додаток № 2 до Договору підряду від 27.03.2025 № 01-КР) відсутня зазначена вище інформація, чим не дотримано вимоги Настанови № 281 та пункту 3 Розділу 6 ТД. Відповідно до пункту 49 Особливостей № 1178, установлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. З огляду на викладене, Замовником укладено з Переможцем договір про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема пункту 3 Розділу 6 ТД та Додатку 3 до ТД , чим порушено вимоги пункту 49 Особливостей № 1178. Разом з тим, моніторингом установлено, що відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, предметом досліджуваної закупівлі є - Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення, код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна та вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником оприлюднено Договір підряду від 27.03.2025 № 01-КР, у якому відсутня інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, у документах що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено вимоги частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 01.04.2025 оприлюднено Договір підряду від 27.03.2025 № 01-КР та додатки до нього у форматі PDF, натомість, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 01.05.2025 11:13 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2025 11:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником - КП «Київміськсвітло» - розглянуто Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-19-003824-a (застосована процедура закупівлі - відкриті торги, предмет: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в мікрорайоні Жуляни в межах вулиць Територіальної оборони, Д. Луценка, Шкільної, Шевченка, Г. Гуляницького, Київської, Совської, С. Рудницького, Г. Арендт, Генерала Павленка, Березової, Малинової та А. Ждановича у Солом'янському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», оприлюднений в електронній системі закупівель 19.02.2025 року. За результатами розгляду Висновку про результати проведення моніторингу, керуючись нормами частини 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. На виконання зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, КП «Київміськсвітло» було надіслано лист №053/286-1008 від 07.05.2025 року, в якому було повідомлено ТОВ «Автомагістраль-Південь» щодо розірвання укладеного договору підряду №01-КР від 27.03.2025 року (лист додається). Станом на момент публікування даного листа, ТОВ «Автомагістраль-Південь» не направляло жодної інформації щодо розірвання вищевказаного договору. Відповідне управління правового забезпечення КП «Київміськсвітло» було проінформовано про вжиття всіх необхідних заходів щодо розірвання даного договору та ними ведуться роботи з негайного припинення зобов’язань щодо укладення відповідних документів (додається). Крім того, повідомляємо, що зміст висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівель UA-2025-02-19-003824-a було доведено до відома усіх уповноважених осіб підприємства з подальшим недопущенням порушень в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 08.05.2025 17:11

Запити/Пояснення