-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі
Торги відмінено
6 653 134.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 265.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 265.67 UAH
Номер:
e18baf50691543deb535a919ee2c0d73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
30.04.2025 11:27 - 22.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 № 187
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-02-19-003645-a 19.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу, установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені виявлені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 3101/1, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ РЕМОНТНОБУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» від 11.03.2025 №1103/4, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір від 02.04.2025 № 0204/4 та повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку підписання договору про закупівлю від 14.05.2025 № 1405/2, пояснення та документи надані Замовником від 05.05.2025, від 08.05.2025 та від 14.05.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що Замовником переможцем торгів визначено єдиного учасника торгів - ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», з остаточною ціною пропозиції 6 561 875,59 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Так, відповідно до вимог пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до Додатку 4 до ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження відповідності вимог пункту 47 Особливостей № 1178 переможцем торгів.
Разом з тим, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 03.04.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі - ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ».
Однак, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовником шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/ інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником надано наступні пояснення, зокрема: «…В результаті аналізу наявної інформації в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a встановлено, що ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» станом на 08.04.2025 року 00:00 за київським часом оприлюднив до процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a наступні документи: файл «Витяг про відсутність судимості» завантажено 07.03.2025 року, файл: «Довідка ФО» завантажено 07.03.2025 року, файл «Довідка ЮО» завантажено 07.03.2025 року, що відповідають вимогам до необхідних документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей…».
Разом з тим, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині ненадання документів саме Переможцем шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (як переможець процедури закупівлі), у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Так, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, Замовником в порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (Переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178).
Період усунення порушень:
21.05.2025 17:54 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2025 17:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
П/320/27896/25 від 10.06.2025 року
Дата публікації:
12.06.2025 10:01
Дата відкриття провадження:
10.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/27896/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-04-30-000009) процедури закупівлі щодо предмету закупівлі: «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором № UA-2025-02-19-003645-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
За результатами вивчення та аналізу обставин порушення, що наведено у висновку ДАСУ, зазначаємо, що даний висновок є безпідставним, необґрунтованим, таким, що порушує вимоги законодавства України та права й інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним закупівель робіт для забезпечення його потреб та потреб територіальної громади міста Києва з наступних підстав.
1. Відповідно до висновку ДАСУ встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (Переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178).
Відповідно до вимог абз. 15 п.47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог п. 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
У частині 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що документи, які повинен надати переможець процедури закупівлі, викладені в додатку 4 до тендерної документації; замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовник обґрунтовує вимоги п. 44 Особливостей №1178 та ч.5 розділу ІІІ тендерної документації наступним чином.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» переможець закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Протоколом уповноваженої особи замовника Ковалько В.В. від 02.04.2025 року №0204/4 ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» визначено переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a та про визначення переможця закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Таким чином, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» є переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, вимога «щодо надання замовнику переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей» тотожна інтерпретація «надання замовнику Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» до 07.04.2025 року включно, шляхом завантаження в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178, що зазначені в додатку №4 до тендерної документації.»
З метою встановлення дотримання вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації та п.44 Особливостей №1178 Замовником 08.04.2025 року здійснено аналіз наявної інформації в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a.
В результаті аналізу наявної інформації в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a встановлено, що ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» станом на 08.04.2025 року 00:00 за київським часом оприлюднив до процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a наступні документи: файл «Витяг про відсутність судимості» завантажено 07.03.2025 року, файл «Довідка ФО» завантажено 07.03.2025 року, файл «Довідка ЮО» завантажено 07.03.2025 року, що відповідають вимогам до необхідних документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Відповідно до вимог абз. 15 п.47 Особливостей № 1178 замовник не може вимагати повторного завантаження документального підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178, оскільки станом на 08.04.2025 року 00:00 за київським часом відповідні документи наявні в електронній системі закупівель.
На підставі вище наведеного Замовник вважає, що переможець процедури закупівлі надав Замовнику відповідні документи вчасно та не порушив вимоги частині 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Крім того, формулювання вищезазначеної норми Особливостей № 1178 зазначається не «протягом чотирьох днів…», а саме «не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» надає розуміння в тлумаченні даної норми, щодо встановлення імперативної вимоги лише щодо кінцевого строку оприлюднення відповідних документів, що відповідає 07.04.2025 року включно.
У зв’язку з вищенаведеним Замовник вважає, що не порушив вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (Переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178) оскільки необхідні документи було подано вчасно.
Крім того, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a на підставі вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 може призвести до негативного прецеденту щодо порушення прав ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», оскільки ним виконано вимоги тендерної документації та чинного законодавства щодо надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 до кінцевої дати 07.04.2025 року включно, розрахованої відповідно до норм Цивільного кодексу України.
Також слід зазначити, що у зазначеному висновку не зазначено які саме заходи щодо усунення виявлених порушень необхідно здійснити замовнику та яку саме інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів замовник має оприлюднити протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель.
Крім того, визначаючи спосіб усунення порушень, контролюючий орган повинен чітко зазначити конкретний захід (варіант поведінки), який слід вжити замовнику для їх усунення оскільки спонукання замовника самостійно визначити які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до порушення замовником чинного законодавства України.
Таким чином, висновок Держаудитслужби щодо наявності та змісту порушень при проведення процедури закупівлі вбачається суперечливим та необґрунтованим, носить виключно формальний характер та не пов`язаний із неможливістю забезпечення ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції.
Дата публікації звіту:
27.05.2025 10:40
Запити/Пояснення
Номер:
89eb9d36cc3e4298a263a640d8b3adf9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.05.2025 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з будівництва артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-003645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги з обслуговування комплексної автоматизованої системи безпеки, відеоспостереження, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a14d3e372395421ba51fb4af8c301492
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
05.05.2025 13:13
Опис:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги з обслуговування комплексної автоматизованої системи безпеки, відеоспостереження, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість зазначаю наступне.
Замовником не надаються комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги з обслуговування комплексної автоматизованої системи безпеки, відеоспостереження, що є предметом даної закупівлі, оскільки предметом закупівлі є роботи з будівництва артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи).
Водночас, Замовник надає інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України.
Згідно із Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» система питного водопостачання – це сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання. Централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води.
Водночас нецентралізоване питне водопостачання - забезпечення індивідуальних споживачів питною водою з джерел питного водопостачання, за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та постачання фасованої питної води.
Згідно з Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання питної води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.04.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, бювет - інженерна водозабірна споруда для забезпечення споживачів необробленими (крім знезараження води методом ультрафіолетового опромінення) міжшаровими напірними (артезіанськими) або безнапірними підземними водами, до складу якої входять свердловина, розподільна колонка та спеціальне приміщення або павільйон.
Таким чином, бюветні комплекси, утримання та обслуговування яких здійснює СВКП «Київводфонд», належать до системи нецентралізованого питного водопостачання м. Києва.
Згідно зі ст. 58 Водного кодексу України для задоволення питних і господарсько-побутових потреб населення використовуються води, якісні характеристики яких відповідають встановленим нормативам екологічної безпеки водокористування і санітарним нормам.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води.
Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних, державних санітарних норм і правил, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах.
Водночас Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 року № 400, встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення та є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами.
На виконання вимог статей 58, 59, 60 Водного кодексу України, статей 28, 43, 44 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), якість робіт повинна відповідати ДСанПін 2.2.4-171-10.
Якість робіт також повинна відповідати робочому проекту "Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі". Роботи мають виконуватися згідно з Правилами безпеки на геологорозвідувальних роботах, ЗУ «Про охорону праці», відповідати та іншим вимогам державних будівельних норм та стандартів.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі вартості обсягів робіт згідно з робочим проектом, визначеною кошторисною документацією, що пройшла державну експертизу відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково- проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить суму за зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва за виключенням коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційним процесами та позицій 5, 6, 7 ,8, 9 з урахуванням ПДВ 20%.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: (6144503,00 - 319571,00 - 112543,00 -17800,00 - 8000,00 - 5833,00 - 81886,00 - 54591,00) * 1,2 (ПДВ 20%) = 6653134,80 грн з ПДВ.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором № UA-2025-02-19-003645-a розміщено 31.01.2025 року за наступною адресою:
https://kyivvodfond.com.ua/richnyj-plan-zakupivel
- Вкладка «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на 2025 рік» (з гіперпосиланням)
- Файл «Обґрунтування_на_будівництво_Сосніних, 2-А_2025 рік.pdf»
Водночас повідомляю, що СВКП «Київводфонд» не належить до категорій розпорядників бюджетних коштів чи до суб’єктів господарювання державного сектора економіки. Відповідно до Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), яка у зв’язку із виникненням змін у складі інформації, що міститься у Реєстраційній картці, перереєстровувалась у органах Казначейства 12.11.2020 року, статус СВКП «Київводфонд» зазначено «одержувач». Копія реєстраційної картки додається. Таким чином, СВКП «Київводфонд» не є суб’єктом, на якого поширюються вимоги частини 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
3. Щодо надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК зазначаю наступне.
Доцільність закупівлі визначена рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 No7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки». Обсяги виконання робіт з будівництва визначені відповідно до робочого проекту «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі».
Відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік додатковий, (форма 2025-3), що додається, фінансування даної закупівлі планується здійснювати відповідно до КПКВК 1216091 «Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства».
Номер:
fe176c0422b747a7a9b29c1a80c6201e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178.
2. Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ̶ ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» у визначені законодавство строки. У випадку обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю, надати обґрунтування та протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів (ID: UA-2025-02-19-003645-a).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
949eafc761c0457d90f73e934a513558
Назва:
Пояснення/ інформацію/ документи, які є предметом дослідження в рамках моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-04-30-000009)
Дата опублікування:
08.05.2025 14:44
Опис:
1. Щодо надання пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178 зазначаю наступне.
Відповідно до вимог абз. 15 п.47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог п. 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
У частині 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що документи, які повинен надати переможець процедури закупівлі, викладені в додатку 4 до тендерної документації; замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином, крайній строк надання документів ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 щодо закупівлі: «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором № UA-2025-02-19-003645-a становить 07.04.2025 року.
З метою встановлення дотримання вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації та п.44 Особливостей №1178 Замовником здійснено аналіз наявної інформації в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a.
В результаті аналізу наявної інформації в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a встановлено, що ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» станом на 08.04.2025 року 00:00 за київським часом оприлюднив до процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a наступні документи: файл «Витяг про відсутність судимості» завантажено 07.03.2025 року, файл «Довідка ФО» завантажено 07.03.2025 року, файл «Довідка ЮО» завантажено 07.03.2025 року, що відповідають вимогам до необхідних документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до вимог абз. 15 п.47 Особливостей № 1178 замовник не може вимагати повторного завантаження документального підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Оскільки станом на 08.04.2025 року 00:00 за київським часом відповідні документи наявні в електронній системі закупівель, Замовник вважає, що переможець процедури закупівлі надав Замовнику відповідні документи вчасно та не порушив вимоги частині 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
2. Щодо надання пояснення щодо не оприлюднення та/або не укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ̶ ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» у визначені законодавство строки. У випадку обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю, надати обґрунтування та протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів (ID: UA-2025-02-19-003645-a) зазначаю наступне.
Відповідно до п. 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку з необхідністю додаткового погодження договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями з Департаментом житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), наявності логістичних ускладнень, вимушених перерв в роботі працівників СВКП «Київводфонд», що спричинені повітряними тривогами через військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX зі змінами, замовником прийнято рішення щодо продовження строку укладення договору до 60 днів. Рішення уповноваженої особи щодо продовження строку підписання договору про закупівлю з ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» за результатами проведення закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-19-003645-a додається.
Номер:
a4777c946df143bf8a23625da47d5b09
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам пункту 8 Додатку 3 до ТД, зокрема в частині наявності ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України, з обов'язковим підтвердженням строку чинності ліцензії, який завершується не раніше, ніж строк виконання робіт за договором?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3623733d29684ad8a44b9c186772e577
Назва:
Щодо надання пояснення на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам пункту 8 Додатку 3 до ТД, зокрема в частині наявності ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України, з обов'язковим підтвердженням строку чинності ліцензії, який завершується не раніше, ніж строк виконання робіт за договором зазначаю наступне.
Дата опублікування:
14.05.2025 15:53
Опис:
В результаті розгляду тендерної пропозиції відкритих торгів з особливостями ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" (Код ЄДРПОУ: 21476818) щодо предмету закупівлі: Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на вулиці Сім’ї Сосніних, 2-А у Святошинському районі (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) з ідентифікатором № UA-2025-02-19-003645-a у розмірі 6`561`875.59 грн (далі – тендерна пропозиція) встановлено надання у складі тендерної пропозиції сканкопії відповідної ліцензії (файл «файл «8. Ліцензія скан») від 28.02.2018 року. У зв’язку з тим, що з 14.04.2017 року набула чинності норма щодо безстроковості ліцензій (постановою «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою виключено пункт, яким встановлювався строк дії ліцензій), ліцензії, що видані після 14.04.2017 року безстрокові.
Відповідно до вимог другого речення абз. 15 п.47 Особливостей № 1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до інформації з відкритого публічного електронного реєстру на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва встановлено наявність відповідної ліцензії, сканкопію якої ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» надав в своїй тендерній пропозиції, при цьому дати граничного терміну дії ліцензії не встановлено.
Оскільки безстроковість ліцензії передбачає, що ліцензія буде чинна в майбутньому, а саме: на строк виконання робіт за договором, замовник вважає, що ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» надав необхідну інформацію в своїй тендерній пропозиції, що дозволяє встановити відповідність вимогам пункту 8 Додатку 3 до ТД.
Номер:
0c106511390945febedbba2bdeaf0352
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
23.05.2025 15:15
Опис:
СВКП «Київводфонд» ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-02-19-003645-a від 21.05.2025 року (далі – Висновок), звертається до Вас у порядку, визначеному частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за роз’ясненням змісту Висновку, а саме стосовно зобов’язань замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Прошу надати роз’яснення, які саме заходи необхідно здійснити замовнику для усунення виявлених порушень в результаті моніторингу процедури закупівлі та яку саме інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів замовник має оприлюднити протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель, оскільки спонукання замовника самостійно визначити які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до порушення замовником чинного законодавства України.
Також, прошу інформувати чи буде відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» до процедури закупівлі з ідентифікатором № UA-2025-02-19-003645-a відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 або відміна відкритих торгів у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг визнано усуненням замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.