-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Закупівля послуг з виплати та доставки різних видів соціальних виплат
Завершена
1 695 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
723e41cb1c71478a981f7244ff09da15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 11:01 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2025-02-19-002879-a 19.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей та порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, оприлюднити в електронній системі обґрунтування у формі розпорядчого рішення Замовника та щодо недопущення порушення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління соціального захисту населення Івано-Франківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, інформацію про предмет закупівлі, протокол розкриття пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю від 14.02.2025 №140225-53, укладений з ПАТ «Укрпошта», відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 25.02.2025 року.
В ході моніторингу за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.»
Однак, Замовником на порушення пункту 13 Особливостей не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до цього пункту у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погодженого (затвердженого) керівником замовника.
На письмовий запит, Замовником заначено перелік додатків до пояснення, в тому числі «Правове обґрунтування застосування прямого договору», проте відповідь Замовника на запит не містить даний додаток.
Отже, Замовник на порушення пункту 13 Особливостей не оприлюднив обґрунтування у формі розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погоджується (затверджується) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Також, Замовником на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив Договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
На письмовий запит, Замовником надано Договір та всі додатки до нього.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив Договір про закупівлю та всі додатки до нього в термін визначений Законом.
Період усунення порушень:
06.03.2025 10:38 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням соціального захисту населення Івано- Франківської ройонної державної адміністрації розглянуто ваші зауваження та рекомендації щодо усунення порушення. Надаємо документи для підтвердження факту усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
13.03.2025 10:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
14.03.2025 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
1dfe92f913284a50b6f355bbaf600c76
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.02.2025 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Закупівля послуг з виплати та доставки різних видів соціальних виплат» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПАТ «Укрпошта», з якою укладено договір від 14.02.2025 №140225-53 без використання електронної системи закупівель?
4. Чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником даної закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі)?
5. Чому Замовником на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено укладений договір від 14.02.2025 №140225-53 в повному обсязі у терміни встановлені Законом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
37cd7197487d445d8d0318cf234a8dd2
Назва:
Надаємо відповідь на ванш запит
Дата опублікування:
28.02.2025 12:28
Опис:
Управління соціального захисту еаселення Івано-франківської РДА , на виконання запиту моніторингу Закупівлі, надаємо обгрунтовану аідповід. та договір про укладену закупівлю що не підвантажився з технічних причин