• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Крісла для актової зали

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер: 0067b87d4bae41e98f4f734481b6048a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-07-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.03.2025 14:52 - 29.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 № 17-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.03.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-02-19-002669-a, 19.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Решетилівської міської ради (далі − Замовник) на 2025 UA-P-2025-02-19-002830-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.02.2025 № 02-42/6; тендерну пропозицію учасника ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА»; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» до 28 лютого 2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 02-42/8; договір поставки товару від 18.03.2025 № КР25-14 з ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» на суму 441210,00 грн без ПДВ; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 13.03.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Згідно вимог тендерної документації замовника («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації) якщо учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції він повинен надати Авторизаційний лист, підписаний уповноваженою особою виробника. Лист повинен містити посилання на процедуру закупівлі та гарантію відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації, а також гарантійний термін експлуатації виробу. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» не надано вищевказаний Авторизаційний лист. Замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» для завантаження вищевказаного документу. Учасником ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА» на виконання вимоги про усунення невідповідностей завантажено Авторизаційний лист, який не містить інформації про гарантійний термін експлуатації виробу. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.03.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Умовами тендерної документації передбачалося надання учасником в складі пропозиції лист гарантійних зобов’язань (якщо учасник не є виробником товару) безпосередньо від виробника (підтвердити наявність КВЕДів на даний вид діяльності). Також умовами тендерної документації передбачалося, що учасник має надати Авторизаційний лист, підписаний уповноваженою особою виробника. Лист повинен містити посилання на процедуру закупівлі та гарантію відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації, а також гарантійний термін експлуатації виробу. Учасник закупівлі ФОП Волобуєва Тетяна Сергіївна в складі своєї пропозиції надала один лист, який назвала «ЛИСТ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» де фактично містилася інформація по двох листах (лист гарантійних зобов’язань та авторизаційний лист), які вимагав замовник в т.ч. і гарантійний термін експлуатації виробу (який зазначений був 36 місяців). Таким чином інформація, яка повинна міститися в авторизаційному листі надана в листі під назвою «Лист гарантійних зобов’язань» (лист додається). Відповідно до переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації підпадає під опис формальних помилок. Так, Замовником під час надання 24 годин на виправлення помилки було зазначено, що учасник надав лист гарантійних зобов’язань, де вказав інформацію, яка мала міститися також і в авторизаційному листі. Отже, хоча сам документ під назвою «Авторизаційний лист» учасником не надано, проте Замовником отримано необхідну інформацію. Крім того, звертаємо увагу, що у переліку інформації та/ або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, було зазначено, що учасник має надати Авторизаційний лист від виробника. Оскільки в розумінні твердження Авторизаційний лист – це документ, що виданий виробником або його офіційним представництвом в Україні, який засвідчує наявність юридично оформлених правовідносин між зазначеними вище особами та постачальником, також зазначалося, що було б доцільно учасником підтвердити наявність таких юридично оформлених правовідносин. Учасником закупівлі ФОП Волобуєва Тетяна Сергіївна надано авторизаційний лист виробника (додається) та дилерський договір (додається). Таким чином, учасником підтверджено юридично оформлені правовідносини з виробником». Вказане твердження замовника є безпідставним, оскільки замовником в тендерній документації встановлено вимоги про надання наступних документів, а саме: - «Якщо учасник не є виробником, то повинен надати у складі своєї пропозиції листи гарантійних зобов’язань безпосередньо від виробника (підтвердити наявність КВЕДів на даний вид діяльності)»; - «Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції він повинен надати Авторизаційний лист, підписаний уповноваженою особою виробника. Лист повинен містити посилання на процедуру закупівлі та гарантію відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації, а також гарантійний термін експлуатації виробу». Таким чином тендерна документація замовника містить вимоги про надання двох окремих документів, отже не може бути формальною помилкою, такою як «невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації підпадає під опис формальних помилок». Разом з цим замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА», в якій замовник зазначив: «в складі пропозиції учасник надав лист гарантійних зобов’язань, де вказав інформацію, яка мала міститися також і в авторизаційному листі, сам авторизаційний лист відсутній в пропозиції. Учасник має надати Авторизаційний лист від виробника». Тобто, учасник повинен завантажити документ, який відсутній в тендерній пропозиції учасника, а саме «Авторизаційний лист» згідно вимог тендерної документації замовника, та містити інформацію, зокрема щодо гарантійного терміну експлуатації виробу. Натомість вищевказаний документ не містить інформації про гарантійний термін експлуатації виробу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Однак, замовником всупереч абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП «ВОЛОБУЄВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору поставки товару від 18.03.2025 № КР25-14 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 18.03.2025 14:16 - 02.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2025 14:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області відповідно до проведення моніторингу закупівлі «Крісла для актової зали за кодом ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39111200-5 Театральні крісла)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002669-a), повідомлюю про усунення виявлених порушень шляхом підвантаження в електронну систему закупівель додаткової угоди від 20 березня 2025 року щодо розірвання договору від 18 березня 2025 року № КР25-14 та відповідно припинення усіх зобов’язань по даному договору
Дата публікації звіту: 20.03.2025 13:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 15.04.2025 16:53

Запити/Пояснення