-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
юридична особа (суб’єкт господарювання), який здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті (комунальне підприємство яке забезпечує виробництво, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення).
Торги відмінено
3 499 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 997.60 UAH
мін. крок: 1% або 34 997.60 UAH
Номер:
dd8a1eccecb7413082f7525085c106e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 16:41 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.03.2025 № 28-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 24.03.2025 № 28-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-02-19-002483-a 19.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮЕНЕРДЖІС» установлено порушення вимог пункту 3, 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону.
За результатами моніторингу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕК» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Петрівське» (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.02.2025 № 8, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївська електропостачальна компанія» (далі – ТОВ «МЕК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЕНЕРДЖІС» (далі – ТОВ «ЮЕНЕРДЖІС»), протоколи уповноваженої особи від 10.03.2025 № 9, від 26.03.2025 № 10, від 07.04.2025 № 14, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.03.2025, пояснення надане 26.03.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей.
Згідно із частиною десятою статті 29 Закону cтрок розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Під час аналізу установлено, що розкриття пропозиції учасника ТОВ «ЮЕНЕРДЖІС» відбулося 26.03.2025, при цьому кінцевий строк розгляду перевищив п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Таким чином, на порушення вимог пункту 3, 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮЕНЕРДЖІС».
Згідно із підпунктом 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У ході моніторингу, Замовником прийнято рішення та оприлюднено протокол уповноваженої особи від 07.04.2025 № 14 про відміну торгів.
Крім того, під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба 04.04.2025, звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів з питань, що є предметом моніторингу, однак, Замовником не оприлюднено відповідь на вказаний запит, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
09.04.2025 15:07 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Держаудитслужба 04.04.2025, звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів з питань, що є предметом моніторингу, однак, Замовником не оприлюднено відповідь на вказаний запит, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Замовником планувалось надати відповідь протягом 3 робочих днів з дням оприлюднення Запиту, як визначено Законом, а саме до 09 квітня 2025 року. Але коли Замовником було прийнято рішення та оприлюднено протокол уповноваженої особи від 07.04.2025 № 14 про відміну торгів вже неможливо було надати відповідь на запит. Зобов’язуємось здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому.
Дата публікації звіту:
09.04.2025 21:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
25.04.2025 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
73587f81054047359036625f41068ec3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2025 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-02-19-002483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bdffbd87296e4e6a8a22eeb0fc57564b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2025 09:35
Опис:
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-02-19-002483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів)
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості відповідно до вимог чинного законодавства України та використовувалися як ціни відповідних закупівель інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів.
Якість визначена згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів послуг та спрямована на задоволення потреб Замовника.
Номер:
b3526eced672453a9d3f3b1aa4d70704
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-02-19-002483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З яких причин станом на 04.04.2025 Замовником не визначено переможця закупівлі та не завантажено в електронну систему закупівель протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮЕНЕРДЖІС»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.