-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
2 138 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 693.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 693.15 UAH
Номер:
a24eb53e96b04dfb9f5c31b3d245387e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-15-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
15.04.2025 11:15 - 07.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 № 152
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-19-002128-a 19.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.02.2025 №б/н (зі змінами), тендерну пропозицію ТОВ «СТЕЙТ ГРУП», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 28.02.2025
№ 07, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 14.03.2025 № 4026-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «СТЕЙТ ГРУП», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 25.03.2025 № 10 та повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2025, договір про надання послуг від 01.04.2025 № СтГ-25/04, додаткову угоду від 01.04.2025 № 1, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо виправлення технічної помилки допущеної під час публікації договору від 01.04.2025 № 11, пояснення та документи надані Замовником від 22.04.2025 та від 05.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «СТЕЙТ ГРУП» з остаточною ціновою пропозицією 1 877 045,00 гривень без ПДВ та укладено договір про надання послуг від 01.04.2025 № СтГ-25/04.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII встановлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за
№ 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Водночас під час публікації Договору Замовник не оприлюднив договір про закупівлю та всі додатки до нього (Додаток 1. Дефектний акт; Додаток 2. Розрахунок договірної ціни; Додаток 3. Локальний кошторисний розрахунок; Додаток 4. Зведений кошторисний розрахунок; Додаток 5. Підсумкова відомість ресурсів; Додаток 6. Пояснювальна записка; Додаток 7. Графік виконання робіт) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
07.05.2025 17:02 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2025 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» уповноваженою особою було розміщено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі договір разом з додатками до нього (у відповідному полі, в якому оприлюднюється інформація про укладений договір). Щодо вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. З уповноваженою особою було проведено бесіду та було наголошено про дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
14.05.2025 14:46
Запити/Пояснення
Номер:
c879ba87589f4bf1a5f33cef45a0c895
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2025 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
107a50181270429e857ca6e41516f7c3
Назва:
На виконання запиту
Дата опублікування:
22.04.2025 17:18
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ДИВОСВІТ" БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ розглянув запит Північного офісу Держаудитслужби від 17.04.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-002128-a) та надаємо наступні пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі кошторисної документації по об’єкту «Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Володимира Великого, 4А м. Бровари, Київська область (45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» та Експертної оцінки (позитивна) № 11/173-02/25 від 11 лютого 2025 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом «Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Володимира Великого, 4А м. Бровари, Київська область (45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», які розроблені на виконання Договору № СТГ-25/02 від 17.02.2025 «Про надання послуг на розробку проектно кошторисної документації, та на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва».
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Для об’єкта «Поточний ремонт найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Володимира Великого, 4А м. Бровари, Київська область (45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» розроблені на виконання Договору № СТГ-25/02 від 17.02.2025 «Про надання послуг на розробку проектно кошторисної документації, та на проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва» в установленому порядку дефектний акт та кошторисна документація. Кошторисна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на підставі кошторисної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – http://brovary-dnz-teremky.edukit.kiev.ua/prozoristj/byudzhetnij_koshtoris/ Джерело фінансування закупівлі послуг з Поточного ремонту найпростішого укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області - місцевий бюджет. (затверджено Рішенням сесії БМР Броварського району Київської області «Про внесення змін до Програми розвитку системи освіти Броварської територіальної громади на 2024-2028 роки» від 20.12.2024 № 1912-84-08) Розмір бюджетного призначення на такий об’єкт визначено Кошторисом закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дивосвіт» Броварської міської ради Броварського району Київської області на 2025 рік у розмірі 2 200 000,00 грн. (затверджений в сумі: 23 266 005 грн. 00 коп. (двадцять три мільйона двісті шістдесят шість тисяч п’ять грн 00 коп.) Начальник управління освіти і науки Оксана МЕЛЬНИК від 06.01.2025 року).
Номер:
f541f2a73cff4c1c836a9423afac16ec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.