-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Роботи з виконання капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) № 14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) проводяться відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2022 № 1477 зі змінами проводиться повторно. Закупівля № UA-2025-01-22-010638-a (річний план № UA-P-2025-01-22-007617-a) відмінена відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Завершена
16 326 586.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 632.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 632.93 UAH
Номер:
09aede292cf04bd98631034e58c766fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 11:33 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2025-02-18-013941-a 18.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС» встановлено порушено вимог Статті 5 Рамкової угоди щодо прийнятності матеріалів для постачання.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо:
- оприлюднення в електронній системі закупівель договору з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі;
- приведення плану фінансування (додаток 3 до Договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668;
- дотримання вимог статті 5 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю,
недопущення установлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище Дніпроперовської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік (далі – Річний план), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18 лютого 2025 року № 23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС» (далі – ТОВ «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС»), вимогу про усунення невідповідностей до 15 березня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17 березня 2025 року № 34, повідомлення про намір укласти договір від 17 березня 2025 року, договір підряду від 27 березня 2025 року № 2403-К на суму 15 264 293,48 гривень з ПДВ (далі – Договір), пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 31 березня 2025 року, 03 квітня 2025 року, 07 квітня 2025 року, 09 квітня 2025 року, 10 квітня 2025 року через електронну систему закупівель.
1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
У пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами зазначено, що «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону».
Водночас, на дату проведення процедури закупівлі, чинна редакція Особливостей зі змінами від 13 вересня 2024 року, внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 1069 (далі – Постанова № 1069) (набрала чинності 19 вересня 2024 року), в абзаці першому та другому пункту 31 Особливостей визначала, що: тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 31 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей.
2. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 27 березня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є роботи із капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10, додатки до нього (які не містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF.
На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, що не спростовують факт виявлених порушень.
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10, абзацу другого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього не у машинозчитувальному форматі та не оприлюднив документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
3. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення, виконання договорів підряду та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Згідно з пунктом 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Водночас, під час моніторингу установлено, що у додатку 3 до Договору «План фінансування» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668.
На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, що не спростовують факт виявлених порушень.
Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
4. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Річного плану та пояснень Замовника, наданих на запит Держаудитслужби, фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за бюджетною програмою (КПКВ) 3511280 «Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації (укриття)».
Крім того, відповідно до інформації, зазначеної в пункті 2.8 Договору: закупівля за номером UA-2025-02-18-013941-a здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. «Цей крок фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility».
Розподіл коштів зазначеної дотації здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-02-18-013941-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил стосовно прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання.
Пунктом третім статті 5 Рамкової угоди визначено умови щодо участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн.
Під час проведення моніторингу закупівлі установлено, що учасник ТОВ «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог Додатку 7 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, надав Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 04-01-02/ЕП.ДГ (файл «6 Договірна ціна, кошториси, календарний графік. Pdf»), у якому передбачено придбання та установлення «Дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА)».
В поясненнях від 03 березня 2025 року на запит Держаудитслужби Замовник зазначив, «що країною виробника «Дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА)» є Турецька Республіка».
Водночас, Турецька Республіка не входить до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https://www.sanctionsmap.eu/#/main.
Отже, Замовником планується закупівля у складі робіт дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА) KD 140 D1&M-HTC, країною виробником якого є Турецька Республіка, що не узгоджується із вимогами Статті 5 Рамкової угоди щодо поставок і матеріалів, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, повинні походити з прийнятних країн.
Період усунення порушень:
15.04.2025 14:48 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 14:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про надання інформації
Комунальний заклад освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» ознайомившись з результатами моніторингу UA-M-2025-03-24-000036 від 24.03.2025 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2025-02-18-013941-a за предметом закупівлі Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляє наступне:
- оприлюднено в електронній системі закупівель договір з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі;
- приведено план фінансування (додаток 3 до Договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668 та на дотримання вимог статті 5 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю укладено додаткову угоду;
- видано наказ по закладу про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель № 88 від 21.04.2025 року, проведена роз’яснювальна робота з фахівцем з публічних закупівель (уповноваженою особою) Карасєвич Є.В. з подальшим направленням на навчання (підвищення кваліфікації) в період травня – червня 2025 року.
При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Дата публікації звіту:
22.04.2025 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
f369446057da4ccbbf0e1af49dde1f83
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-013941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. . Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
530efd189d0445eaa0b2778318f940c2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.03.2025 15:01
Опис:
Робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10» виготовленого ТОВ "ФОРТ ПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ 41331072, юридична адреса: 49101, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, буд.76А, прим. 213). Даний проект пройшов експертне оцінювання, в результаті чого отримано Експертний звіт (Позитивний) № 05-268-24 від 12 грудня 2024 (реєстраційний № EX01:6219-2858-6733-3499), виконаний ТОВ "ДН-Консалтинг" (ЄДРПОУ 35114747, юридична адреса: м. Дніпро, вул. Базова, буд.8, оф.40). Реєстраційний номер Проектної документації та Експертного звіту в системі ЄДЕССБ за номером PD01:4249-7330-0039-8076 (або посиланням https://surl.li/sscvfw).
Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість складає: 17506,796 тис. грн., з яких: будівельні роботи – 9802,266 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 3693,853 тис. грн., інші витрати – 4010,679 тис. грн.
Очікувана вартість - 16 326,586 тис. грн. – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (будівельних робіт), визначена проектно-кошторисною документацією (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), із виключенням наступних пунктів:
1. Вартiсть проектних робiт 511,694 тис.грн. (без ПДВ), Вартiсть експертизи проектної документацiї 19,854 тис.грн.(в тому числі ПДВ 3,309 тис. грн.), які не входять до складу будівельних робіт та були здійсненні за кошти місцевого бюджету;
2. Кошти на здійснення авторського нагляду 35,6 тис. грн. (без ПДВ), які не входять до складу будівельних робіт;
3. Кошти на здійснення технічного нагляду 225,9156 тис. грн. (в тому числі ПДВ 37,6526 тис. грн.), які не входять до складу будівельних робіт;
4. Кошти на утримання служби замовника 150,6108 тис. грн. (в тому числі ПДВ 25,1018 тис. грн.), кошти на формування страхового фонду документації 6,5376 тис. грн. (в тому числі ПДВ 1,0896 тис. грн.), кошти на підготовку та отримання технічної інвентаризації нерухомого майна 130,0 тис. грн. (без ПДВ), кошти на сертифікацію енергетичної ефективності 60,0 тис. грн. (без ПДВ), кошти на контрольне топографо-геодезичне знімання перед прийняттям в експлуатацію 40,0 тис. грн. (без ПДВ), які не будуть здійсненні, відповідно до фактичних витрат, згідно зведеного кошторисного розрахунку.
Питання 2: Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь 2: Посилання на власний вебсайт КЗО «Покровське вище професійне училище» ДОР»: https://surl.li/yaxyxj, на якому оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Питання 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Відповідь 3: Фінансування зазначеної закупівлі здійснено відповідно до Постанови КМУ від 30 грудня 2022 року №1477 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації», а саме внесених змін до неї постановою КМУ від 20 серпня 2024 року №954 «Деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік» в частині Додатку 2 до цієї постанови було визначено обсяг додаткової дотації, що спрямовується на облаштування безпечних умов у закладах освіти, одним з яких є КЗО «Покровське вище професійне училище» ДОР» для капітального ремонту діючого протирадіаційного укриття (далі ПРУ) №14157 за адресою Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10. Код програмної класифікації видатків (КПКВ) 3511280 «Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації».
Питання 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Відповідь 4: Фінансування даної закупівлі буде здійснено на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, про що було повідомлено листом Міністерства освіти і науки України від 06.01.2025р. №135/0/535-25: про обов`язковість виконання кроків 7.12 та 7.13 Плану України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, а також наведено перелік бюджетних програм, за якими буде здійснено фінансування, об`єкта будівництва : «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10», а саме бюджетна програма за кодом 3511280 «Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації».
Додатки:
1. Проектно-кошторисна документація;
2. Робочий проект (папки 1-4);
3. Експертний звіт;
4. Розрахунок вартості виконання робіт з «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10» (За кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
5. Лист Міністерства освіти і науки України № 1/120-25 від 03.01.2025
Номер:
d31ecfbaed754f59bf4f3926f5869182
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2025 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-013941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності ступеня локалізації виробництва товару, а саме Дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА) у складі двигун DETROIT в шумоізоляційному кожусі, АВР, KD 140 D1&M-HTC; (маса=1,05), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та підтвердження цього ступеня локалізації Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання учасником ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" вимоги пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання проєкту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 5, який, зокрема повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
4. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" виконано вимогу Додатку 6 до тендерної документації в частині надання договірної ціни (з додатками), сформованої у за результатами аукціону у форматі РDF та xls(х), а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), розрахунок покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків (у разі включення витрат до складу договірної ціни) у строк, що не перевищує чотирьох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
5. Надати пояснення щодо підстав невідповідності плану фінансування (додаток 3 до Договору) пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
433981a23d88439c8ee5e8e4204d2ea0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 16:46
Опис:
На Ваш запит від 01.04.2025 року щодо надання пояснень (інформації та документів) по питаннях, повідомляємо наступне:
Питання 1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Питання 2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності ступеня локалізації виробництва товару, а саме Дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА) у складі двигун DETROIT в шумоізоляційному кожусі, АВР, KD 140 D1&M-HTC; (маса=1,05), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та підтвердження цього ступеня локалізації Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідь: по питаннях 1,2 надаємо наступні обґрунтування:
• При підготовці тендерної документації було детально вивчено проектні рішення та відповідно затвердженого проекту після експертизи було визначено, що для аварійного електроживлення обрано найбільш економічно вигідний генератор дизельний KD 140 D1&M-HTC 140 кВА, виробник Турецька Республіка;
• Керуючись п.3 абзац 4 постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «…Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”;…»
Враховуючи, що між Україною та Турецькою Республікою 22.05.2024 року підписано «Угоду про вільну торгівлю», локалізація вищезазначеного товару не вимагалася.
Виходячи з вищезазначеного при складанні тендерної документації було надано фактичне посилання саме на товар, що не підлягає локалізації. Враховуючи це додаткових вимог до тендерної документації не вносилося.
Питання 3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання учасником ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" вимоги пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання проєкту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 5, який, зокрема повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Відповідь 3. Згідно з чинним законодавством України, зокрема частиною 5 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", учасники можуть подавати документи (матеріали та інформацію) у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
На виконання пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання проєкту договору, ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" надали проєкт договору в електронній формі з накладеним КЕП (файли 10 Проект договору.pdf 10 Проект договору.pdf.p7s), що відповідає частині 6 статті 18 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», де кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. З урахуванням статті 58-1 ГК України додатково накладати на електронний підпис електронну печать немає необхідності, тому що печатка в такому випадку не створює жодних юридичних наслідків та сам електронний підпис не «підсилює».
Таким чином, ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" надали проєкт договору в електронній формі з накладеним КЕП, що відповідає вимогам пункту 9 Додатку 2 (накладання КЕП є еквівалентом власноручного підпису) та вимогам чинного законодавства України.
Питання 4. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" виконано вимогу Додатку 6 до тендерної документації в частині надання договірної ціни (з додатками), сформованої у за результатами аукціону у форматі РDF та xls(х), а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), розрахунок покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків (у разі включення витрат до складу договірної ціни) у строк, що не перевищує чотирьох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідь 4. Згідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно пункту 36 Особливостей якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" виконано вимогу абзацу 15 пункту 47 Особливостей та надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Оскільки учасник єдиний (згідно пункту 36 Особливостей була подана одна тендерна пропозиція) і вже надав всі необхідні документи під час подання тендерної пропозиції, а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), розрахунок покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків (у разі включення витрат до складу договірної ціни), а їх зміст не зазнав змін, замовник не вимагав повторного подання.
Питання 5. Надати пояснення щодо підстав невідповідності плану фінансування (додаток 3 до Договору) пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва.
Відповідь 5. Абзацом третім пункту 16 Наказу Міністерства освіти і науки України від 11 вересня 2024 року № 1310 (із змінами), визначені строки завершення реалізації проектів капітальних ремонтів. Враховуючи мінімальні терміни виконання робіт та відсутність на даний час дозволу на початок будівельних робіт, до умов Договору будуть вноситись зміни (шляхом підписання додаткової угоди), а саме переглядатиметься календарний графік виконання робіт (додаток 2 до Договору), в ньому змістяться місяці виконання відповідного виду робіт (фактичного виду робіт) та відповідно скоригується план фінансування (додаток 3 до Договору), що відповідає статті 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині надання права замовнику у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт. Також в пункті 2.8 Договору зазначені відомості про джерело та напрям фінансування даного виду робіт.
Виходячи з вищевикладеного, при отриманні дозволу на початок будівельних робіт до умов Договору будуть вноситись зміни (коригування) до додатку 2, 3 Договору, шляхом підписання додаткової угоди. Таким чином, зазначені дії можуть відповідати фактичним умовам реалізації договору та можуть забезпечити належне виконання робіт.
Додатки та посилання:
1. Угоди про державні закупівлі, укладена 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві; Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” від 16 березня 2016 року № 1029-VIII;
2. 22.05.2024 | 09:58 | Департамент торговельних угод та розвитку експорту «Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки»;
Номер:
b374f29a329842dcabde1f29ab08ea51
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-013941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
2. Надати пояснення щодо розбіжностей в кодах програмної класифікації видатків, зазначених на власному вебсайті https://surl.li/yaxyxj Замовника «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» та наданих Замовником 31 березня 2025 року на запит Держаудитслужби, 0611091 та 3511280 відповідно.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2e9f807fbfd94a52b05098f8d32a7b02
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 16:48
Опис:
На Ваш запит від 02.04.2025 року щодо надання пояснень (інформації та документів) по питаннях, повідомляємо наступне:
Питання 1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Відповідь 1. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» де пунктом 15 передбачено, що «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF».
Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, Затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто згідно пункту 9 Положення Для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; структуровані дані - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML* RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, до машинозчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word.
На виконання вимог Наказу Міністерства економіки № 1082 від 11.06.2020 року та Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю у форматі PDF. Щодо виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримано вимоги щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (в тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машиночитаному форматі (формат .pdf/.xlsx/.csv/.docx). Відповідні документи оприлюднені через електронну систему закупівель Prozorro, які відповідають Постанові КМУ № 835 від 21.10.2015 року та відповідають вимогам відкритих даних.
Відповідно до наданого зауваження про відповідність до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю буде додатково оприлюднено у машинозчитувальному форматі.
Питання 2. Надати пояснення щодо розбіжностей в кодах програмної класифікації видатків, зазначених на власному вебсайті https://surl.li/yaxyxj Замовника «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» та наданих Замовником 31 березня 2025 року на запит Держаудитслужби, 0611091 та 3511280 відповідно.
Відповідь 2. Бюджетні рахунки, на які надходять кошти, мають певний КПКВ по державному або по місцевим бюджетам. Код програмної класифікації видатків (КПКВ) 3511280 «Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації», є кодом видатків державного бюджету та визначається у законі про Державний бюджет України, та значиться в новому довіднику КПКВ в електронній формі річного плану закупівель в системі «Прозоро», який почав свою дію з березня 2025 року. Код програмної класифікації видатків (КПКВ) 0611091 "Підготовка кадрів закладами професійної (професійно-технічної) освіти та іншими закладами освіти за рахунок коштів місцевого бюджету" є кодом видатків місцевого бюджету та визначається у рішенні про місцевий бюджет Дніпропетровської області на 2024 рік (зі змінами), та не значиться в новому довіднику КПКВ в електронній формі річного плану закупівель в системі «Прозоро», який почав свою дію з березня 2025 року.
Виходячи з вищезазначеного, код КПКВ 3511280 – це код державного бюджету з якого здійснювалось фінансування на проведення капітальних робіт КЗО «Покровське вище професійне училище» ДОР» (для реалізації інструменту Ukraine Facility), який здійснює свою діяльність за кодом КПКВ 0611091, що є кодом місцевого бюджету.
Номер:
4d6dea0fb2934e9fa0d782d24249cb83
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-013941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме: пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0ca8a118f9a54b4fb72aea597640f24a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.04.2025 16:08
Опис:
На Ваш запит від 04.04.2025 року щодо надання пояснень (інформації та документів) по питаннях, повідомляємо наступне:
Питання 1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-013941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме: пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
Відповідь 1. Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка набрала чинності для України з 20.06.2024 (далі – Рамкова угода).
Замовником було оголошено Закупівлю про проведення капітального ремонту 18.02.2025р. (номер ID: UA-2025-02-18-013941-a). Роз`яснення щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility були надані Міністерство економіки України листом №3323-04/19127-07 від 28.02.2025р., яке виходячи з статті 6 Рамкової угоди та пункту 2 постанови № 1318, визначено Національним координатором, який діє як єдиний контактний пункт між державними органами та Європейською Комісією для забезпечення загального процесу координації дій з надання допомоги згідно з інструментом Ukraine Facility (в рамках Компонентів I, II та II) і забезпечення захисту фінансових інтересів Європейського Союзу.
Враховуючи проблематику для Замовника з визначенням очевидності, які саме кошти на які конкретно предмети закупівлі виділені та дуже стислі строки на виконання договору (до 10.07.2025р.), було внесено зміни до тендерної документації для виконання пунктів статей Рамкової угоди, а саме:
- пункту 11 статті 9, щодо надання інформації про санкції учасника згідно санкційного списку ЄС, наведено в пункті 24 Додатку 2 тендерної документації;
- пункту 1, 3 та 8 статті 5, щодо надання інформації про походження учасника, його кінцевого бенефіціара, товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки або будуть використані для виконання послуг/робіт мають походити з «прийнятних країн» наведено в змінах до додатку 2 до тендерної документації;
- підпункту iii. пункту 5 статті 7, щодо надання інформації про імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників учасника наведено в змінах до додатку 2 до тендерної документації;
- пункту 1 статті 16, щодо надання інформації про джерело фінансування при укладанні договорів з використанням слів «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» наведено в підпункті 2.8 пункту 2 додатку 5 до тендерної документації;
інформація про зазначення емблеми Європейського Союзу описано в наказі КЗО «Покровське вище професійне училище» ДОР» №19 від 22.01.2025р.
- пункту 1 статті 17, про зберігання протягом п’яти років із дати завершення заходу всіх документів, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів описано в наказі КЗО «Покровське вище професійне училище» ДОР» №19 від 22.01.2025р.
Номер:
8671ca911697498f84bfd2a55f76baca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-013941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" вимог Додатку 6 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації:
- надання у строк, що не перевищує чотирьох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю договірної ціни, пояснювальної записки, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат, розрахунку адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунку «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), розрахунку покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
- надання під час підписання лoкальних кoштoрисів на будiвельнi рoбoти; рoзрахунку загальнoвирoбничих витрат дo лoкальних кoштoрисiв; пiдсумкoвої вiдoмості ресурсiв дo лoкальних кoштoрисiв, рoзрахунків загальнoвирoбничих та адмiнiстративних витрат вiдпoвiднo дo вимoг Кoштoрисних нoрм України «Настанoва з визначення вартoстi будiвництва» пo пiдприємству.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
011a924bd7d34894832d8ec5f200e6a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2025 16:55
Опис:
На Ваш запит від 07.04.2025 року щодо надання пояснень (інформації та документів) по питаннях, повідомляємо наступне:
Питання 1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-013941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" вимог Додатку 6 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації: - надання у строк, що не перевищує чотирьох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю договірної ціни, пояснювальної записки, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат, розрахунку адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунку «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), розрахунку покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
Відповідь 1. Згідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно пункту 36 Особливостей якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" виконано вимогу абзацу 15 пункту 47 Особливостей та надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Оскільки учасник єдиний (згідно пункту 36 Особливостей була подана одна тендерна пропозиція) і аукціон не проводився, тому немає підстав вважати, що ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" не дотримався виконання вимоги Додатку 6 Тендерної документації в частині надання повного обсягу переліку документів, а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), розрахунок покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
Питання 2. Надання під час підписання лoкальних кoштoрисів на будiвельнi рoбoти; рoзрахунку загальнoвирoбничих витрат дo лoкальних кoштoрисiв; пiдсумкoвої вiдoмості ресурсiв дo лoкальних кoштoрисiв, рoзрахунків загальнoвирoбничих та адмiнiстративних витрат вiдпoвiднo дo вимoг Кoштoрисних нoрм України «Настанoва з визначення вартoстi будiвництва» пo пiдприємству.
Відповідь 2. На виконання вимог Закону та Особливостей переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК "ЕКСПРЕС-ПЛЮС" під час підписання договору було надано в паперовому варіанті підписані та завірені печаткою оригінали наступних документів: договору з додатками; лoкальних кoштoрисів на будiвельнi рoбoти; рoзрахунку загальнoвирoбничих витрат дo лoкальних кoштoрисiв; пiдсумкoвої вiдoмості ресурсiв дo лoкальних кoштoрисiв, рoзрахунків загальнoвирoбничих та адмiнiстративних витрат вiдпoвiднo дo вимoг Кoштoрисних нoрм України «Настанoва з визначення вартoстi будiвництва» пo пiдприємству.
Оригінали отримані через вхідну кореспонденцію з присвоєнням дати отримання та вхідного номеру.
Додатки:
1. Скан вхідної кореспонденції.