• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Роботи з виконання капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) № 14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) проводяться відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2022 № 1477 зі змінами проводиться повторно. Закупівля № UA-2025-01-22-010638-a (річний план № UA-P-2025-01-22-007617-a) відмінена відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.

Завершена

16 326 586.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 632.93 UAH
Номер: 09aede292cf04bd98631034e58c766fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.03.2025 11:33 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.03.2025 № 89 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 47 UA-2025-02-18-013941-a 18.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.o.mishchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС» встановлено порушено вимог Статті 5 Рамкової угоди щодо прийнятності матеріалів для постачання. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо: - оприлюднення в електронній системі закупівель договору з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі; - приведення плану фінансування (додаток 3 до Договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668; - дотримання вимог статті 5 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення установлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище Дніпроперовської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік (далі – Річний план), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18 лютого 2025 року № 23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС» (далі – ТОВ «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС»), вимогу про усунення невідповідностей до 15 березня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17 березня 2025 року № 34, повідомлення про намір укласти договір від 17 березня 2025 року, договір підряду від 27 березня 2025 року № 2403-К на суму 15 264 293,48 гривень з ПДВ (далі – Договір), пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 31 березня 2025 року, 03 квітня 2025 року, 07 квітня 2025 року, 09 квітня 2025 року, 10 квітня 2025 року через електронну систему закупівель. 1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. У пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами зазначено, що «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону». Водночас, на дату проведення процедури закупівлі, чинна редакція Особливостей зі змінами від 13 вересня 2024 року, внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 1069 (далі – Постанова № 1069) (набрала чинності 19 вересня 2024 року), в абзаці першому та другому пункту 31 Особливостей визначала, що: тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 31 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей. 2. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 27 березня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є роботи із капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) комунального закладу освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10, додатки до нього (які не містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF. На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, що не спростовують факт виявлених порушень. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10, абзацу другого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього не у машинозчитувальному форматі та не оприлюднив документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. 3. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення, виконання договорів підряду та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Згідно з пунктом 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Водночас, під час моніторингу установлено, що у додатку 3 до Договору «План фінансування» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, що не спростовують факт виявлених порушень. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. 4. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Річного плану та пояснень Замовника, наданих на запит Держаудитслужби, фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за бюджетною програмою (КПКВ) 3511280 «Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації (укриття)». Крім того, відповідно до інформації, зазначеної в пункті 2.8 Договору: закупівля за номером UA-2025-02-18-013941-a здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. «Цей крок фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility». Розподіл коштів зазначеної дотації здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-02-18-013941-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил стосовно прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання. Пунктом третім статті 5 Рамкової угоди визначено умови щодо участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Під час проведення моніторингу закупівлі установлено, що учасник ТОВ «БК «ЕКСПРЕС-ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог Додатку 7 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, надав Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 04-01-02/ЕП.ДГ (файл «6 Договірна ціна, кошториси, календарний графік. Pdf»), у якому передбачено придбання та установлення «Дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА)». В поясненнях від 03 березня 2025 року на запит Держаудитслужби Замовник зазначив, «що країною виробника «Дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА)» є Турецька Республіка». Водночас, Турецька Республіка не входить до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https://www.sanctionsmap.eu/#/main. Отже, Замовником планується закупівля у складі робіт дизель-генератора в кожусі, IP23, 380В, (140 кВА) KD 140 D1&M-HTC, країною виробником якого є Турецька Республіка, що не узгоджується із вимогами Статті 5 Рамкової угоди щодо поставок і матеріалів, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, повинні походити з прийнятних країн.
Період усунення порушень: 15.04.2025 14:48 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 14:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про надання інформації Комунальний заклад освіти «Покровське вище професійне училище» Дніпропетровської обласної ради» ознайомившись з результатами моніторингу UA-M-2025-03-24-000036 від 24.03.2025 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2025-02-18-013941-a за предметом закупівлі Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) №14157 розташованої в підвальній частині навчального корпусу № 2 (Літ. А'-3) Комунального закладу освіти “Покровське вище професійне училище” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, село Олександрівка, Покровська ТГ, вул. Шкільна, будинок 10 (код відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляє наступне: - оприлюднено в електронній системі закупівель договір з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі; - приведено план фінансування (додаток 3 до Договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668 та на дотримання вимог статті 5 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю укладено додаткову угоду; - видано наказ по закладу про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель № 88 від 21.04.2025 року, проведена роз’яснювальна робота з фахівцем з публічних закупівель (уповноваженою особою) Карасєвич Є.В. з подальшим направленням на навчання (підвищення кваліфікації) в період травня – червня 2025 року. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Дата публікації звіту: 22.04.2025 17:15

Запити/Пояснення