-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення в КП «Криворізька МЛ №1» КМР ( ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
Завершена
3 447 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 236.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 236.00 UAH
Номер:
bf58465c67674abe858f3e2edd474077
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 15:29 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
24.03.2025 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2025-02-18-012005-a 18.02.2025 Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації встановлено порушення пунктів 10,11 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.03.2025 № 71 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18.02.2025 № 105), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГРО БУД ГРУПП» (далі – ТОВ «АГРО БУД ГРУПП»), вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2025 № 143, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.03.2025, договір від 10.03.2025 № 71, додаткову угоду від 13.03.2025 №1, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 27.03.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.03.2025.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації учасник має надати довідку за формою Таблиці 2, що містить інформацію про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких планується залучити до виконання договору. Підпунктом 2.6 цього ж Додатку до тендерної документації визначено, що учасником надаються документи, які підтверджують трудові відносини (накази та/або перша та остання сторінка трудової книжки / трудовий договір / договір про надання послуг (договір ЦПХ).
Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» міститься «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 21.02.2025 № 73 (файл:Довідка про кваліфікаційних працівників_накази_штатний розпис.PDF), в якій зазначені посади працівників, а саме: 2 працівника, зазначені в позиціях 9 та 10 – укладальники підлогових покриттів; 1 працівник, зазначений в позиції 11 – монтажник систем кондиціювання; 1 працівник, зазначений в позиції 12 – монтажник вікон та дверей; 1 працівник, зазначений в позиції 13 – муляр; 2 працівника, зазначені в позиціях 14 та 15 - монтажники гіпсокартонних конструкцій; 2 працівника, зазначені в позиціях 16 та 17 – плиточники – лицювальники; 1 працівник, зазначений в позиції 18 – електрик; 1 працівник, зазначений в позиції 19 – монтажник підвісних стель; 2 працівника, зазначені в позиціях 20 та 21 – підсобні робітники; 1 працівник, зазначений в позиції 22 – слюсар – сантехнік.
Також, в документах тендерної пропозиції вказаного учасника містяться договори цивільно-правового характеру (далі – договори ЦПХ) від 21.02.2025 з номеру 50 по номер 63 (файли:ЦПХ ч.1.PDF; ЦПХч.2.PDF), укладені ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» з вищевказаними особами, де не зазначено посади (кваліфікацію) вказаних працівників. При цьому, відповідно до пункту 1.2. договорів ЦПХ конкретний перелік (найменування робіт), їх кількість (обсяг), вартість, суму винагороди Виконавця та строк виконання (початок та закінчення виконання робіт) визначається сторонами в Специфікаціях до договору, що є невід’ємними частинами даного договору. Проте, Специфікації до договорів ЦПХ відсутні.
Пунктом 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищевказані невідповідності у документах учасника ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником вказаних невідповідностей.
Крім того, відповідно до пункту 3 «Загальні вимоги» Додатку №2 «Технічних вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі - Технічні вимоги) з метою забезпечення обов`язкового вивозу будівельних відходів при виконанні робіт та їх захоронення, згідно діючого законодавства Учасником надається документальне підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний договір на момент розкриття пропозицій з підприємством про вивіз будівельного сміття та його захоронення у м. Кривому Розі).
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів розкриття тендерних пропозицій визначено 26 лютого 2025 року об 00 годин 00 хвилин.
В документах тендерної пропозиції ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» міститься договір про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів від 19.02.2024 № 169/5 (файл:3Договор Екоспецтранс.pdf), укладений вказаним учасником з ТОВ «Екоспецтранс», відповідно до пункту 7.1. якого цей договір діє з 01.01.2024 до 31.12.2024. При цьому відповідно до 9.2. вказаного договору зміна умов договору можлива шляхом підписання сторонами додаткових угод, скріплених підписами повноважених представників сторін і печатками.
Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» відсутня додаткова угода до договору про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів від 19.02.2024 № 169/5, скріплена підписами повноважених представників сторін і печатками.
Отже, на момент розкриття тендерних пропозицій станом на 26 лютого 2025 року договір про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів від 19.02.2024 № 169/5, укладений учасником ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» з ТОВ «Екоспецтранс» був не чинний, що суперечить вимогам пункту 3 «Загальні вимоги» Технічних вимог.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» не відповідає вимогам Технічним вимог (Додаток № 2 до тендерної документації).
Проте, на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «АГРО БУД ГРУПП», натомість на підставі протоколу від 03.03.2025 № 143 уповноваженою особою визнано вказаного учасника переможцем процедури закупівлі та Замовником з ним укладено договір від 10.03.2025 № 71 на суму 3 447 199,20 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону №922 до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону №922, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922.
Моніторингом установлено, що Замовником у встановлені терміни оприлюднено в електронній системі закупівель Договір від 18.03.2025 № 101 та додатки до нього у форматі PDF. Проте документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси як відокремлений додаток до договору та Договір від 10.03.2025 № 71 з усіма додатками до нього у машинозчитувальному форматі Замовником в електронній системі закупівель неоприлюднено, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
Період усунення порушень:
16.04.2025 14:49 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 14:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомлення щодо можливостей виконання припису Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-18-012005-a
Замовник засвідчує свою повагу та вважає в контексті повідомлення щодо можливостей виконання припису Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-18-012005-a (далі “Висновок”), повідомити про наступне, а саме:
1. Висновком зобов'язано Замовника - зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 10.03.2025 № 71 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
У зв'язку з чим вважаємо за необхідне повідомити наступне, а саме:
1.1. В площині вищевказаної процедури закупівлі UA-2025-02-18-012005-a (далі “Процедура закупівлі”) між Замовником та Переможцем було укладено Договір Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення в КП «Криворізька МЛ №1» КМР (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (далі “Договір”, копія додається);
За приписами п. 5.2. Договору:
Строк надання послуг: до 30.04.2025 року.
Переможцем у процедурі закупівлі було здійснено виконання поточного ремонту та наданий Акт від 15.04.2025 року (копії актів додаються)
За приписами п. 4.2. Договору:
4.2. Розрахунки Замовником проводяться в строк 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Актів, шляхом переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання бюджетного призначення.
Так, згідно зі статтями 598, 599 ЦК України зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом; припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом; зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
На підставі вищевикладеного, вбачається що на дату складання вищевказаного висновку контролюючого органу — Договір є частково виконаний сторонами в частині, а саме:
- часткове виконання поточного ремонту приміщень реабілітаційного відділення (зі сторони Переможця — Виконавця);
- прийнятий Акт в роботу для сплати зі сторони Замовника за на користь Виконавцю
Таким чином вбачається що припинення зобов’язань за договором від 10.03.2025 № 71 на даний час не можливе в повному об’ємі.
2. Замовник наголошує на тому що Тендерна пропозиція учасника (Переможця) аналізованої процедури публічної закупівлі — досліджувалось Уповноваженою Особою — комплексно, об’єктивно та неупереджено — у суворій відповідності до принципів спеціального Закону, нормативного акту (Постанови) КМУ, спеціальної дії, приписів тендерної документації у процедурі закупівлі — яка є предметом моніторингу.
Встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. А також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
УЗАГАЛЬНЕНИЙ ВИСНОВОК ЗАМОВНИКА
щодо можливостей виконання припису Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-18-012005-a
- вжити заходи щодо припинення зобов’язань в повному об’ємі за договором від 10.03.2025 No 71 — є по суті неможливим так як на дату висновку моніторингу було частково виконано поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення та взято в роботу акти виконаних послуг.
Сума договору та об’єми виконання були зменшенні додатковою угодою та залишилися на рівні наданих актів.
Додатки:
- копія Договору;
-копія додаткових угод;
- копія Акту.
Також повідомляємо, що вирішено направити уповноважену особу на он-лайн навчання з метою підвищення кваліфікації задля недопущення у подальшому виявлених порушень та для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважену особу попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому). Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
23.04.2025 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
4faf70dfff8a46ec82f916ace520bbef
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2025 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9dbbe04148b0437586d7e10d2bb84f85
Назва:
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення в КП «Криворізька МЛ №1» КМР ( ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
Дата опублікування:
27.03.2025 16:19
Опис:
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями
Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення в КП «Криворізька МЛ №1» КМР ( ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
(UA-2025-02-18-012005-a).
1. Щодо порушеного питання, а саме:
- Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
По суті сформульованого вище питання зазначаємо наступне, а саме:
- Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб Замовника. Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів. Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, в якому були передбачені об’єми робіт, визначені відповідно до Дефектного акту.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами: 1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Також, хочемо зазначити, що нами було направлено 3 письмові запити цінових пропозицій та отримано щонайменше три комерційні пропозиції, а саме від: ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ», ТОВ «АГРО БУД ГРУПП», ТОВ «Зодчий КР» (надаються до наданого Замовником пояснення). На підставі наданих комерційних пропозицій було визначено очікувану вартість, яка становить: 3 447 200,00 грн.
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля відкриті торги з особливостями, а саме Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення в КП «Криворізька МЛ №1» КМР (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) (UA-2025-02-18-012005-a).