-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання білизни та чищення текстильних виробів
Публікується відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами
Завершена
624 227.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 121.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 121.14 UAH
Номер:
db60ab89b2f94c9cb98b93bcc26be0cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000159
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 16:48 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 №75
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 №75.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-18-006826-a, 18.02.2025. Дані автоматичних індикаторів ризик.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Санаторію «Трускавець» СБУ (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-18-000628-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025 №34, від 07.03.2025 №36 та від 11.03.2025 №38; тендерну пропозицію ФОП Флюнта Василя Романовича (далі – ФОП Флюнт В.Р.) та опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції зазначеного учасника (щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника); тендерну пропозицію ФОП Павлишина Володимира Васильовича (далі – ФОП Павлишин В.В.) та опубліковане повідомлення щодо необхідності обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції вказаного учасника (щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «НВК «Євротех-Захід»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «НВК «Євротех-Захід» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 17.03.2025 №81; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
01.04.2025 10:30 - 05.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2025 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
9629ee670637424cb5d1545cd100d030
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-02-18-006826-a, яка проводилась Санаторієм «Трускавець» СБУ (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
58d0201dfbed492b9493793dad27f1ca
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
28.03.2025 14:59
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
щодо запиту Західного офісу Держаудитслужби
Керуючись, частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі по коду ДК 021:2015 «98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» (Послуги з прання білизни та чищення текстильних виробів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-18-006826-a (далі – Закупівля), повідомляємо наступне:
1. Закупівля проводиться на підставі Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178) та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року 1178 (із змінами й доповненнями) (далі-Закон). Очікувана вартість Закупівлі визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Розрахунок очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін (інформації з отриманих трьох комерційних пропозицій, які додаються). Розмір бюджетного призначення розрахований виходячи із визначеної очікуваної вартості закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик Закупівлі: Послуги з прання та прасування білизни повинні відповідати вимогам Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014р. № 293 та вимогам Замовника. Послуги з приймання, оформлення та виконання замовлень з чищення текстильних виробів здійснюються відповідно до вимог Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 16 травня 1994 р. N 313 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 1999 р. N 974), Інструкції щодо надання послуг з хімічної чистки та фарбування виробів, затвердженої наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 27.08.2000 р. №20 та відповідно до вимог Замовника.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті санаторію «Трускавець» СБУ (URL: https://santruskavec.com.ua/?view=article&id=17&catid=2).
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «ГРАНД МОДЕРН».
2. Комерційна пропозиція ФОП Флюнт Василь Романович.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «НВК «Євротех-Захід».
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З повагою,
Уповноважена особа Христина ФІДИК