• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень) Код за ЄЗС ДК 021:2015: 79710000-4:Охоронні послуги

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 125 робочих днів

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: 1af1b97dc2624a2a93b6b7f7be746809
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-17-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 17.06.2025 14:26 - 09.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2025 № 42-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-02-18-006123-a 18.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом притягнення винних осіб до відповідальності, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального позашкільного навчального закладу Cпеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву з футболу «Юність» (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2025 № 6, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом від 24.03.2025 № 13, запитання до процедури, оприлюднене в електронній системі закупівель, 21.02.2025 та роз’яснення Замовника від 19.03.2025, скарга ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» до комісії АМКУ від 21.02.2025 № UA-2025-02-18-006123-a.с1, рішення комісії АМКУ від 05.03.2025 № 3400-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.04.2025 № 14 (про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі), скарга ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» до комісії АМКУ від 07.04.2025 № UA-2025-02-18-006123-a.c2, рішення комісії АМКУ від 16.04.2025 № 6061-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.06.2025, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Відповідно до вимог пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. У ході моніторингу встановлено, що 21.02.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено запитання до процедури закупівлі, зокрема щодо положень тендерної документації. При цьому, роз’яснення на запит Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 19.03.2025 (на 26-й день), чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Згідно з даними Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search?&tax_code=14217832) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710 не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Департаменту сім‘ї, молоді та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. У ході моніторингу Замовником на запит Управління надано пояснення, які не спростовують викладених у висновку фактів.
Період усунення порушень: 27.06.2025 11:59 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2025 11:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання щодо вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, викладених у Висновку, та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому керівництвом Замовника проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою підприємства Віктором Лазаренком щодо посилення контролю за оприлюдненням інформації в електронній системі закупівель (необхідності своєчасного надання відповідей на запитання учасників та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі) та недопущення в подальшому порушень вимог пункту 54 Особливостей та вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Таким чином, Замовник у повному обсязі усунув наведені у Висновку порушення законодавства у сфері державних закупівель у спосіб та порядку, наведені у Висновку.
Дата публікації звіту: 04.07.2025 15:15

Запити/Пояснення