-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Паливо (2 лота: лот 1 – дизельне паливо, лот 2 – бензин)
Завершена
3 025 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 231.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 231.50 UAH
Номер:
4fe8a3f42cb44c7eab831a3efb21481f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 16:20 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 № 37-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-02-18-004678-a, 18.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укрнафта-Постач», ТОВ «Cміла-Райагропостач» (Лоти 1, 2), ТОВ «Петрол Партнер» (Лот 2) та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договорів про закупівлю за Лотами 1, 2 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Смілянського комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.02.2025 б/н; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач» (далі – ТОВ «Укрнафта-Постач»), «Cміла-Райагропостач» (далі – ТОВ «Cміла-Райагропостач») за Лотом 1 та Лотом 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Петрол Партнер» (далі – ТОВ «Петрол Партнер») за Лотом 2; вимоги про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «Cміла-Райагропостач» (Лот 1) та ТОВ «Петрол Партнер» (Лот 2) на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; протокольні рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 036, від 05.03.2025 № 039 за Лотом 1; від 03.03.2025 №№ 033 та 034, від 05.03.2025 № 038 за Лотом 2; повідомлення про намір укласти договір за Лотами 1, 2; документи, надані переможцями процедури закупівлі за Лотом 1 ТОВ «Cміла-Райагропостач» та Лотом 2 ТОВ «Петрол Партнер» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договори про закупівлю від 11.03.2025 № 093-Т (Лот 1) та від 12.03.2025 № 097-Т (Лот 2); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, надане 01.04.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
07.04.2025 14:44 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
91f2138b19554ebbab4fe7a3b8ad98cb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» за лотами 1 та 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-18-004678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість за лотами 1 та 2 цієї закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
34d5ecbd21884c129245e3e9d31540d9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 12:40
Опис:
Запит про надання пояснення в рамках здійснення моніторингу UA-M-2025-03-17-000094 закупівлі з використанням електронної системи (відкриті торги) за предметом закупівлі «Паливо (2 лота: лот 1 – дизельне паливо, лот 2 – бензин)» за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (ID закупівлі UA-2025-02-18-004678-a) уважно розглянуто та повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по даній закупівлі визначалося відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронних каталогах, в спеціалізованих виданнях, які розміщуються в мережі Інтернет, зокрема, на сайті https://index.minfin.com.ua/, в якому містяться відомості про ціни на пальне на ринку України вцілому, в розрізі областей, в розрізі торгівельних марок, в розрізі операторів ринку. Очікувана ціна за одиницю була визначена станом на 17.02.2025, виходячи з цін 8 постачальників пального (дизельного палива та бензину марки А-95) по Черкаській області, які публікуються на сайті https://index.minfin.com.ua/. Скріншот середніх цін з сайту додається. Очікувана вартість дизельного палива в обсязі 40000 літрів по ціні 54,48 грн за 1 літр становить 2 179 200,00 грн. Очікувана вартість бензину марки А-95 в обсязі 15000 літрів по ціні 56,42 грн за 1 літр становить 846 300,00 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 3 025 500,00 грн з ПДВ.