• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Паливо (2 лота: лот 1 – дизельне паливо, лот 2 – бензин)

Завершена

3 025 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 231.50 UAH
Номер: 4fe8a3f42cb44c7eab831a3efb21481f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.03.2025 16:20 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 37-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-18-004678-a, 18.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укрнафта-Постач», ТОВ «Cміла-Райагропостач» (Лоти 1, 2), ТОВ «Петрол Партнер» (Лот 2) та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договорів про закупівлю за Лотами 1, 2 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Смілянського комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.02.2025 б/н; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач» (далі – ТОВ «Укрнафта-Постач»), «Cміла-Райагропостач» (далі – ТОВ «Cміла-Райагропостач») за Лотом 1 та Лотом 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Петрол Партнер» (далі – ТОВ «Петрол Партнер») за Лотом 2; вимоги про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «Cміла-Райагропостач» (Лот 1) та ТОВ «Петрол Партнер» (Лот 2) на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; протокольні рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 036, від 05.03.2025 № 039 за Лотом 1; від 03.03.2025 №№ 033 та 034, від 05.03.2025 № 038 за Лотом 2; повідомлення про намір укласти договір за Лотами 1, 2; документи, надані переможцями процедури закупівлі за Лотом 1 ТОВ «Cміла-Райагропостач» та Лотом 2 ТОВ «Петрол Партнер» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договори про закупівлю від 11.03.2025 № 093-Т (Лот 1) та від 12.03.2025 № 097-Т (Лот 2); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, надане 01.04.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 07.04.2025 14:44 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2025 14:44

Запити/Пояснення