-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт електрообладнання ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВ (код ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Завершена
658 235.99
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 291.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 291.18 UAH
Номер:
efc2813953584e1db5beef6aa8dc6e96
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 17:32 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.04.2025 № 42-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.04.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.04.2025 № 42-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-02-18-004382-a 18.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розміщення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси до договору від 05.03.2025 № 179 у машинозчитувальному форматі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 18.02.2025 № 18/02/1); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС»); повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.03.2025 № 179 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Замовник 10.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, в тому числі додатки з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (додаток 3).
Разом з цим, зазначена інформація про ціни на матеріальні ресурси оприлюднена у форматі PDF у вигляді фотокопії, який не має властивостей машинозчитувального формату.
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
22.04.2025 12:31 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 12:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до отриманого висновку від 22.04.2025 року за результатами моніторингу закупівлі послуги з «Поточного ремонту електрообладнання ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВт» (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-18-004382-a, порушення були усунені.
Дата публікації звіту:
28.04.2025 15:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.04.2025 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
38904a5c917648b1bc6d45319f360c9d
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
16.04.2025 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
38d8f8c860374a6bb92b34342464c070
Назва:
Відповідь на звернення Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Дата опублікування:
21.04.2025 18:48
Опис:
Управлінню Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, який розміщений 16.04.2005 року в електронній системі закупівель «Прозорро», стосовно надання пояснень щодо проведення закупівлі послуги з «Поточного ремонту електрообладнсння ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВт» (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи) Регіональний офіс водних ресурсів у Миколаївській області по суті порушених питань повідомляє наступне.
1. 05 березня 2025 року за результатами проведеної тендерної закупівлі «Поточний ремонт електрообладнсння ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВт (ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи) між РОВР у Миколаївській області та ТОВ «ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС» було укладено Договір на виконання вказаних робіт №179 від 05.03.2025 року на суму 658057,42 грн. (оголошена вартість предмету закупівлі становила 658235,99 грн.).
Необхідність виконання поточного ремонту виникла на підставі звернення (рапорт від 20.01.2025р. додається) начальника відділу енергоефективності Коваленка С. Е., що відображено в Протоколі технічної ради № 2 від 31.01.2025р., дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку (Витяг з Протоколу технічної ради № 1 від 31.01.2025р., дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок додаються) задля забезпечення безперебійного виконання виробничих завдань з транспортування води, покладених на РОВР у Миколаївській області.
Вартість предмету закупівлі спеціалістами РОВР у Миколаївській області була визначена у два етапи.
У першу чергу, було здійснено попередній запит комерційних (цінових) пропозицій у ряда підприємств, які здійснюють надання аналогічних послуг на ринку (додаються).
Запит комерційних пропозицій стосувався визначення ціни найбільш дороговартісного електрообладнання, що потребувало заміни, - Комутаційного модуля ВВ/TEL-10 ретрофіт для комірки 10кВ. Слід зазначити, що моніторинг вартості такого обладнання на Інтернет-сайтах не дає можливості визначити справедливу ціну, що пов’язано з питаннями комплектації пристрою. Адже Комутаційний модуль складається з вакуумного вимикача TEL-10/20/1000, блоку керування СМ-16/2, токового клемника і комплекту адаптації.
На другому етапі, спеціалістами РОВР у Миколаївській області розрахунок загальної вартості послуги з поточного ремонту було здійснено із застосуванням Програмного комплексу АВК-5. На підставі вказаних розрахунків, що відображені в Зведеному кошторисному розрахунку, Договірній ціні та Підсумковій відомості ресурсів було сформовано Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а в подальшому Додатки 1, 2, 3 до Договору №179 від 05.03.2025 року між РОВР у Миколаївській області та ТОВ «ВОДЕЛЕКТРОСЕРВІС», який оприлюднений в електронній системі закупівель «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-18-004382-a.
2. На офіційному веб-сайті Регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області опубліковано обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Поточний ремонт електрообладнання ГНС «Новоодеська» Комірки 10кВ (код ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи), яке доступне для перегляду за посиланням: https://mk-vodres.davr.gov.ua/node/2218.
Додатки:
- Рапорт від 20.01.2025р. начальника відділу енергоефективності Коваленка С.Є.;
- Витяг з Протоколу технічної ради № 1 від 31.01.2025р.;
- Дефектний акт;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Договірна ціна;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Комерційні пропозиції.
Начальник Наталія ЖАДАН