-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рукавиці (ДК 021:2015: 18141000-9— Робочі рукавиці)
Кошти від здіснення господарської діяльності підприємтсва
Завершена
866 381.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 663.81 UAH
мін. крок: 1% або 8 663.81 UAH
Номер:
39d56c55be62480f9bd86683042c135b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
18.03.2025 11:40 - 09.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.03.2025 № 48
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.03.2025 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-02-18-001872-a 18.02.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18, підпункту 2 пункту 21 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведеннія відкритих торгів, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 19.03.2025 №135-25 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) UA-P-2025-02-18-002008-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № № 2/24/25 від 18 лютого 2025 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 04.03.2025, договір від 19.03.2025 №135-25, запит про надання пояснень від 19.03.2025, 20.03.2025, 25.03.2025 пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.03.2025 та 28.03.2025 року.
Згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: -визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Моніторингом встановлено, що згідно з пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає в довільній формі лист-згоду зі всіма умовами проєкту договору (Додаток №4 до тендерної документації). Аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" засвідчив, що на виконання вимог тендерної документації учасником наданий лист-згода з проєктом договору про закупівлю від 25.02.2025 №39-КР (файл: Лист згода з проектом договору про закупівлю.pdf), в якому він погоджується з істотними умовами викладеними в проєкті договору, а не зі всіма умовами проєкту договору, відповідно до вимог тендерної документації.
Моніторингом відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено, що в укладеному договорі від 19.03.2025 №135-25, виключено пункт 2.2 стосовно Якості (характеристики) Товару (в тому числі в частині якості та відповідності складових (сировини), що застосовується при його виготовленні), яка повинна відповідати вимогам Договору. Також, у пункті 5.1 договору, стосовно строків поставки товару внесені зміни, які відмінні від умов проєкту договору, у пункт 12.3 внесені зміни стосовно визначення платників податку (постачальника та покупця), пункт 12.4 відсутній у договорі.
Отже, умови укладеного договору відрізняються від умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Згідно з вимогами підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є обов’язковими для виконання.
Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 19.03.2025 №135-25 на суму 776 000,00 гривень.
Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.03.2025 та 28.03.2025, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує порушень.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ", відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень:
31.03.2025 15:06 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2025 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь про усунення порушень № 10681 від 07.04.2025
Дата публікації звіту:
07.04.2025 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
db29ecd3012b458ea6ea7337a13ae1a9
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
19.03.2025 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме: Рукавиці за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 18141000-9— Робочі рукавиці (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-001872-a), яку проведено КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно з підпунктом 9.2 пункту 9 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації, щодо відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону №922, зазначено що «Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає документи, які підтверджують обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмету закупівлі».
Аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" засвідчив, що серед наданих учасником на підтвердження кваліфікаційних критеріїв документів є фінансова звітність за 9 місяців 2024 року (файл: Баланс та фін. звіт за 9 місяців 2024 року.pdf), а не за останній календарний рік, відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Замовник надав учаснику вимогу про усунення невідповідностей щодо надання документів, які підтверджують обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмету закупівлі (до 28 лютого 2025 року). На виконання вимоги Учасник надав фінансову звітність за 2023 рік (файл: Баланс та фін. звіт за 2023 рік.pdf) та лист про те що не настав граничний строк подачі звітності за 2024 рік. Однак, річну фінансову звітність малі підприємства подають не пізніше 28 лютого наступного за звітним роком (тобто 28.02.2025). Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" та при прийнятті рішення про намір укласти договір не були враховані вищезазначені невідповідності?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
bc7f0467c20a458983baf89770174fdc
Назва:
Відповідь на запит від 19.03.2025
Дата опублікування:
24.03.2025 11:34
Опис:
Начальнику Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
Валентину ДОВГОМУ
На Ваш запит від 19.03.2025 та 20.03.2025 Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-02-18-001872-a повідомляє наступне :
Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
Під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
- комерційна пропозиція ТОВ «ВКФ СПЕЦПРОМ-КР» - 700270,20 грн. з ПДВ
- комерційна пропозиція ТОВ «ПРОФТЕХІНСТРУМЕНТ» – 721584,60 грн. з ПДВ
- комерційна пропозиція ТОВ « АЛЮР» – 1177290,00 грн. з ПДВ
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
КПТМ «Криворіжтепломережа» є суб’єктом господарювання, який отримують кошти від господарської діяльності,у зв’язку з цим у закупівлі № UA-2025-02-18-001872-a за предметом закупівлі рукавиці (ДК 021:2015: 18141000-9— Робочі рукавиці) (ДК 021:2015: 18140000-2- Аксесуари до робочого одягу) не використовувались бюджетні кошти.
Згідно позиції Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад згідно з рішенням від 12.02.2024 № 2608-р/пк-пз (закупівля UA-2024-01-05-004132-a ), Відповідно до статті 13 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" перебачено "Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік." .
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" і Постанови КМУ № 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" "Фінансову звітність за 2023 рік" слід подати: до Державної служби статистики України – 28 лютого, до Державної податкової служби України – не пізніше 29 лютого наступного року включно.
На підставі викладеного , слід значити , що закупівля № UA-2025-02-18-001872-a за предметом закупівлі рукавиці (ДК 021:2015: 18141000-9— Робочі рукавиці) (ДК 021:2015: 18140000-2- Аксесуари до робочого одягу) оголошена 18.02.2025 , кінцевий термін подачі пропозиції 26.02.2025 , тобто останнім звітним періодам перед даною закупівлею був 2024 рік. Тому фінансову звітність необхідно надати за 2023 рік.
Відповідно до примітки п.а) Додатоку № 3 до тендерної документації зазначено учасники не надають документи, які не передбачені при здійсненні діяльності чинним законодавством , а саме з 1 жовтня 2023 року в Україні набув чинності Закон «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, який скасував необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) для виробників та імпортерів нехарчової продукції.
Номер:
5356b195c83f43248b5c858cd54fc281
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.03.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме: Рукавиці за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 18141000-9— Робочі рукавиці (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-001872-a), яку проведено КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1.Згідно з пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає в довільній формі лист-згоду зі всіма умовами проєкту договору. Аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" засвідчив, що на виконання вимог тендерної документації учасником наданий лист-згода з проєктом договору про закупівлю від 25.02.2025 №39-КР в якому він погоджується з істотними умовами викладеними в проєкті договору, а не зі всіма умовами проєкту договору (Додатку №4). Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" не була відхилена?
2. Відповідно до вимог Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» зазначено, що якість Товару повинна підтверджуватися відповідними документами, а також Учасник повинен надати документи які підтверджують заявлені захисні властивості ЗІЗ. Учасник надав гарантійний лист від 25.02.2025 №41-КР щодо якості продукції та зазначив що продукція відповідає технічним та якісним характеристикам, має сертифікати та декларації на продукцію, а також має висновки щодо санітарно-епідеміологічної експертизи. Проте, у листі від 27.02.2025 №49-КР щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи зазначає, що з 01.10.2023 року із переліку документів були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Надайте пояснення з вищезазначеного питання. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" та при прийнятті рішення про намір укласти договір не були враховані вищезазначені невідповідності?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
b27ac58689d144c9a99ea29e8f064d87
Назва:
відповідь на запит від 20.03.2025
Дата опублікування:
24.03.2025 11:37
Опис:
Начальнику Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
Валентину ДОВГОМУ
На Ваш запит від 19.03.2025 та 20.03.2025 Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-02-18-001872-a повідомляє наступне :
Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
Під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
- комерційна пропозиція ТОВ «ВКФ СПЕЦПРОМ-КР» - 700270,20 грн. з ПДВ
- комерційна пропозиція ТОВ «ПРОФТЕХІНСТРУМЕНТ» – 721584,60 грн. з ПДВ
- комерційна пропозиція ТОВ « АЛЮР» – 1177290,00 грн. з ПДВ
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
КПТМ «Криворіжтепломережа» є суб’єктом господарювання, який отримують кошти від господарської діяльності,у зв’язку з цим у закупівлі № UA-2025-02-18-001872-a за предметом закупівлі рукавиці (ДК 021:2015: 18141000-9— Робочі рукавиці) (ДК 021:2015: 18140000-2- Аксесуари до робочого одягу) не використовувались бюджетні кошти.
Згідно позиції Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад згідно з рішенням від 12.02.2024 № 2608-р/пк-пз (закупівля UA-2024-01-05-004132-a ), Відповідно до статті 13 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" перебачено "Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік." .
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" і Постанови КМУ № 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" "Фінансову звітність за 2023 рік" слід подати: до Державної служби статистики України – 28 лютого, до Державної податкової служби України – не пізніше 29 лютого наступного року включно.
На підставі викладеного , слід значити , що закупівля № UA-2025-02-18-001872-a за предметом закупівлі рукавиці (ДК 021:2015: 18141000-9— Робочі рукавиці) (ДК 021:2015: 18140000-2- Аксесуари до робочого одягу) оголошена 18.02.2025 , кінцевий термін подачі пропозиції 26.02.2025 , тобто останнім звітним періодам перед даною закупівлею був 2024 рік. Тому фінансову звітність необхідно надати за 2023 рік.
Відповідно до примітки п.а) Додатоку № 3 до тендерної документації зазначено учасники не надають документи, які не передбачені при здійсненні діяльності чинним законодавством , а саме з 1 жовтня 2023 року в Україні набув чинності Закон «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, який скасував необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) для виробників та імпортерів нехарчової продукції.
Номер:
c6647c9a9ab5487dbd4453ae803c3d81
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
25.03.2025 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме: Рукавиці за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 18141000-9— Робочі рукавиці (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-18-001872-a), яку проведено КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Вдруге надайте пояснення на питання, які були оприлюднені 20.03.2024 та на які не надано відповідь.
Згідно з пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає в довільній формі лист-згоду зі всіма умовами проєкту договору. Аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" засвідчив, що на виконання вимог тендерної документації учасником наданий лист-згода з проєктом договору про закупівлю від 25.02.2025 №39-КР в якому він погоджується з істотними умовами викладеними в проєкті договору, а не зі всіма умовами проєкту договору (Додатку №4). Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
017f3058c6a248ae8001604b23f7b521
Назва:
відповідь на запит від 25.03.2025
Дата опублікування:
28.03.2025 14:23
Опис:
Начальнику Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
Валентину ДОВГОМУ
На Ваш запит від 25.03.2025 Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-02-18-001872-a повідомляє наступне :
Істотні умови договору — це умови про предмет договору та умови, які визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї зі сторін має бути досягнуто згоди. Тобто, істотними вважаються умови, які необхідні і достатні для укладення договору. Це випливає зі статті 638 Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ) якою встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому, відповідно до положень Господарського кодексу України (далі — ГКУ), зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, які вони приймають як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважають укладеним, якщо між сторонами в передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов.
Згідно з нормами ГКУ істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода.
Відповідно до статті 180 ГКУ при укладенні господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Всі інші умови договору – це домовленість, яка досягається виключно за волевиявленням хоча б однієї із сторін договору, що виражена у відповідній заяві. Тобто, будь-яка зі сторін може визнати недостатніми ті умови, що названі істотними у законі або є необхідними для договору цього виду, і зажадати включення у договір додаткових умов, без яких угода її не влаштовує. У цьому випадку такі умови також набувають значення істотних.