• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рукавиці (ДК 021:2015: 18141000-9— Робочі рукавиці)

Кошти від здіснення господарської діяльності підприємтсва

Завершена

866 381.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 663.81 UAH
Номер: 39d56c55be62480f9bd86683042c135b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.03.2025 11:40 - 09.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.03.2025 № 48 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-02-18-001872-a 18.02.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18, підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведеннія відкритих торгів, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 19.03.2025 №135-25 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) UA-P-2025-02-18-002008-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № № 2/24/25 від 18 лютого 2025 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 04.03.2025, договір від 19.03.2025 №135-25, запит про надання пояснень від 19.03.2025, 20.03.2025, 25.03.2025 пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.03.2025 та 28.03.2025 року. Згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: -визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Моніторингом встановлено, що згідно з пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає в довільній формі лист-згоду зі всіма умовами проєкту договору (Додаток №4 до тендерної документації). Аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ" засвідчив, що на виконання вимог тендерної документації учасником наданий лист-згода з проєктом договору про закупівлю від 25.02.2025 №39-КР (файл: Лист згода з проектом договору про закупівлю.pdf), в якому він погоджується з істотними умовами викладеними в проєкті договору, а не зі всіма умовами проєкту договору, відповідно до вимог тендерної документації. Моніторингом відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено, що в укладеному договорі від 19.03.2025 №135-25, виключено пункт 2.2 стосовно Якості (характеристики) Товару (в тому числі в частині якості та відповідності складових (сировини), що застосовується при його виготовленні), яка повинна відповідати вимогам Договору. Також, у пункті 5.1 договору, стосовно строків поставки товару внесені зміни, які відмінні від умов проєкту договору, у пункт 12.3 внесені зміни стосовно визначення платників податку (постачальника та покупця), пункт 12.4 відсутній у договорі. Отже, умови укладеного договору відрізняються від умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Згідно з вимогами підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є обов’язковими для виконання. Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 19.03.2025 №135-25 на суму 776 000,00 гривень. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.03.2025 та 28.03.2025, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує порушень. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "УЛЬТРАСЕЙФЕТІ", відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 31.03.2025 15:06 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2025 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь про усунення порушень № 10681 від 07.04.2025
Дата публікації звіту: 07.04.2025 16:08

Запити/Пояснення